Na forumu sem bral kako so jih nekateri na licu mesta demantiral. Mislim da exhair, Mtl pa še kdo najbrž. No ta dva sta izobčenca na alterju, tako kot jaz, ker ne mukamo tako kot čreda.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bo potrebno malo večkrat zapeljati na AC, ali kako si naj razlagam tale stavek? Če pa že, pa je vožnja po regionalnih nekje v rangu 20 do 50kmh, tudi če bi se že ruknil pri tej hitrosti, kaj več kot zvite pločevine ne bi smelo biti.
to je možno pri kakšnem bavarcu ki pa mora biti vsaj M, se bolje pa Alpina. Kot vidiš smo omejeni, nimam zgoraj naštetih vozil. Kaj pa sedaj?Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
A to si/ste omejen že od rojstva al to samo tukaj na Alterju? Več ali manj se zimske gume uporabljajo za mokre ceste (v času zime), ker pri nas ni stalnega snega kot nekje na daljnem severu. In volana ni potrebno obrniti za 90 stopinj, da ti odnese rit. Včasih je dovolj že čisto malo in je riti avtmobila tam, kjer bi moral biti nos. Ne potrebuješ snega, da bi ugotovil kako nevarno je imeti slabe gume zadaj.
To je glavno načelo varne vožnje v snegu. Izogibaj se nenadnem zavijanju, pa ne boš imel problemov. Tudi nobene zadnje gume ne pomagajo, pri obvladovanju vozila.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Nisem vedel, da v snegu vozimo le naravnost, da samo speljujemo in zaviramo, zavijamo pa ne.
Citat:
The local tire store told me that due to insurance regulations, when a customer buys just one pair of tires, they MUST go on the rear.
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Jebem vas nakladače pa vašo logiko.
When replacing only two tires, the new ones go on the front.
The truth: Rear tires provide stability, and without stability, steering or braking on a wet or even damp surface might cause a spin. If you have new tires up front, they will easily disperse water while the half-worn rears will go surfing: The water will literally lift the worn rear tires off the road. If you're in a slight corner or on a crowned road, the car will spin out so fast you won't be able to say, "Oh, fudge!"
There is no "even if" to this one. Whether you own a front-, rear- or all-wheel-drive car, truck, or SUV, the tires with the most tread go on the rear. Don't believe it? Watch this.
Youtube
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Jst pa mislim, da slabšo gumo ( manjkajoči profil) namestiš na prednjo stran, kjer je motor in je posledično avto težji in z to težo nadomesti tiste 2 ali 3 mm manjkajočega profila, kjer je pa avto lažji ( npr. zadaj), pa naj bo boljša guma z največ profila. To je moje mnenje, tako montiram gume na svoj avto in nimam problemov.
Citat:
Uporabnik Alijen pravi:
. zal je res samo minus da ne morem izklopit espja ker ce se ti slucajno vklopi rabis kar cas da se izklopi. in je z espjem lahko se bolj nevarno