No, to vidiš... Niso Kitajci butasti, le požvižgajo se na te zelene direktive. Pri nas pa bi fotovoltaiko dali še na jezera...
Pri nas pa bi fotovoltaiko dali še na jezera...
Nalboljše bi bilo zgraditi crpalne hidroelektrarne.Ideja v osnovi odlična - a vprašanje kam z energijo “enega lepega sončnega dne” pa še vedno ostane.
Da imaš spodaj polnilnico e-avtomobilov je sicer korak v pravo stran, a ostane potem še vprašanje, kaj ko tistega lepega sončnega dne, sonce ne sije.
Da ne omenjam, da to, z e-avti spodaj, pride prav, ko je število le-teh in njih potreba, “stabilna” - vse dni v tednu. Kar pa nekako ni ravno lahko doseči - in si spet na tem, da moraš viške nekam poriniti, oziroma manjka od nekod pokrivati.
Mogoce reguliras porabo z dinamicno cen polnjenja.Ideja v osnovi odlična - a vprašanje kam z energijo “enega lepega sončnega dne” pa še vedno ostane.
Da imaš spodaj polnilnico e-avtomobilov je sicer korak v pravo stran, a ostane potem še vprašanje, kaj ko tistega lepega sončnega dne, sonce ne sije.
Da ne omenjam, da to, z e-avti spodaj, pride prav, ko je število le-teh in njih potreba, “stabilna” - vse dni v tednu. Kar pa nekako ni ravno lahko doseči - in si spet na tem, da moraš viške nekam poriniti, oziroma manjka od nekod pokrivati.
Koliko elektrike porabi v soncnem dnevu (klime) BTC?Paneli na parkingih ne zasedejo nic.
Koliko m2 parkirisc ima btc v Lj na soncu
Veš da komaj čakajo. Jabe bi že priletela z ExcelomMogoce reguliras porabo z dinamicno cen polnjenja.
Danes popoldne ko je bila cena energije negativna, bi recimo dolocil cebo 5-10c za kwh polnjenja. Bližnji stanovalci bi verjetno prisli polnit avte.
Butasti so tisti, ki take tvite pišejo (in tisti, ki jih potem širijo).No, to vidiš... Niso Kitajci butasti, le požvižgajo se na te zelene direktive. Pri nas pa bi fotovoltaiko dali še na jezera...
Ta moment drži. Ko bo EV več, to ne bo težava, vedno jih bo cel kup priklopljenih.Ideja v osnovi odlična - a vprašanje kam z energijo “enega lepega sončnega dne” pa še vedno ostane.
Da imaš spodaj polnilnico e-avtomobilov je sicer korak v pravo stran, a ostane potem še vprašanje, kaj ko tistega lepega sončnega dne, sonce ne sije.
Da ne omenjam, da to, z e-avti spodaj, pride prav, ko je število le-teh in njih potreba, “stabilna” - vse dni v tednu. Kar pa nekako ni ravno lahko doseči - in si spet na tem, da moraš viške nekam poriniti, oziroma manjka od nekod pokrivati.
Kot gledam ponudbe, predvsem za dobavitelje (upravljalce) tega sistema.Ta moment drži. Ko bo EV več, to ne bo težava, vedno jih bo cel kup priklopljenih.
Ta hip pa to lahko krmiliš z baterijami. Polniš, ko je poceni (če imaš SE, recimo pri negatovnih cenah sistem omeji sončno na minimum, baterijo pa raje polni iz omrežja), če je cena pozitivna, a nizka, polniš baterijo večinoma iz sonca in če je treba še kaj iz omrežja, ko je cena visoka, prodajaš iz baterije v omrežje. Čisto spodben biznis je to.
Verjamem da bi Jabe priletela z xls.
Ce bi imela doma manjko na netmeteringu, bi raje ob soncu polnila na sluzbenem parkingu po 10c kot doma po 20c.
Zato ne rabis xls. Samo ceno elektrike rabis vedeti.
Mogoce reguliras porabo z dinamicno cen polnjenja.
Danes popoldne ko je bila cena energije negativna, bi recimo dolocil cebo 5-10c za kwh polnjenja. Bližnji stanovalci bi verjetno prisli polnit avte.
Ta moment drži. Ko bo EV več, to ne bo težava, vedno jih bo cel kup priklopljenih.
Ta hip pa to lahko krmiliš z baterijami. Polniš, ko je poceni (če imaš SE, recimo pri negatovnih cenah sistem omeji sončno na minimum, baterijo pa raje polni iz omrežja), če je cena pozitivna, a nizka, polniš baterijo večinoma iz sonca in če je treba še kaj iz omrežja, ko je cena visoka, prodajaš iz baterije v omrežje. Čisto spodben biznis je to.