Ne bi se čisto strinjal.
1.) Bremzcylinderpaste - plava kovinska pasta je za tam, kjer se zna zgoditi, da mast pride v stik z zavorno tekočino. Z njo se namaže zavorne batke, ko se sestavlja zavorne klešče. Seveda se splača tudi, ko se menja ploščice, malo te masti stisniti pod protiprašno gumico ZAVORNEGA BATKA!
2.) Vodila pod protiprašnimi gumicami je potrebno mazati s SILIKONSKO MASTJO, ker kot si omenil, bakrena, Plastilube, litijeva, bo napihnila gumice, ki bodo v kratkem čisto fertik.
3.) Za vse ostalo, torej odprta vodila in predvsem hrbtna stran ploščic se maže z Bakreno ali keramično mastjo, ali z ATE Plastilube. In ravno mazanje hrbtne strani ploščic najbolj uspešno preprečuje škripanje zavor.
Dobra bi seveda bila tudi litijeva mast in tudi je, ampak samo na začetku. Problem je, da je litijeva samo za do cca 110 stopinj, zavore pa vemo da se močno grejejo, zaradi česar litijeve kmalu ni nikjer več. Plastilube se mi zdi, da je za do cca 270 stopinj (govorim na pamet, če bo koga zanimalo točno, bom pa preveril).
Bakrena pa je kar do kakih 900 stopinj. Iz izkušenj se najbolje obnese bakrena, keramične še nisem probal.
Ene najboljših bakrenih past so Wuerth, če jo ima Kent, je gotovo tudi odlična.
Obstajajo tudi v Sprayih, pri katerih pa ne veš kaj kupuješ, vsaj jaz ne znam oceniti. Namreč dobi se tudi take Spraye, v katerih je mast preveč granulatasta.