fino bi bilo da napišeš koliko km ima avto, ter kater letnik je.
Zamislil si si da je potrebno menjat ploščice in diske...najprej se pozanimaj kaj od vsega tega je potrebno menjat.
Lahko tudi sam malo pregledaš....kar se diskov tiče...greš z nohtom po disku (površini kjer prijemlje pakna) do zunanjega roba....da začutiš ta zunanji rob ...in če je tega roba kak mm do dva še ni potrebno menjat diskov...če gre tja do 5 mm pa že skrajni čas.
Zadaj so zavore konkretno manj obremenjene..torej se tudi diski manj obrabljajo - prav tako ploščice..torej spet kontrola roba na diskih, ter koliko 'mesa' je na ploščicah (isto seveda tudi spredaj).
Tak da..če nimaš dveh levih rok, odmontiraj dol sprednjo in zadnjo gumo in poglej (v kolikor imaš lite feltne, niti tega ne bo treba)...oz. lahko tudi poslikaš (disk in pakne od blizu - spredaj + zadaj) pa ti mi malo 'pregledamo'.
Ker da boš dahnil 400 EUR za kompletno menjavo, pa za to še ni potrebe ne bo nič boljše...zaradi tega avto ne bo nič boljše zaviral.
('Običajni' vozniki rabijo menjat (pri taki velikosti avtomobila) prednje ploščice nekje na 50.000 do 100.000 km, zadnje okoli 150.000 km prevoženih, diske pa tam do 200.000 km ni potrebno pipat ...zadnjih se pa običajno nikoli ne zamenja - gre prej avto v reciklažo).