Zavore

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Kaj pa če razdreš bremze...pa uno delitacijsko režo spucaš k se ponavad zapaca...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Imam ATE Powerdisc, pa se mi to dogaja, sicer nimam keramičnih ploščic pa so kanali malo zapacani in se ob močnem dežju vseeno to dogaja, imel sem tudi naluknjane samo se ne spomnim če se je isto dogajalo
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Jaz, ob predvidljivi vožnji v dežju, ko vidim da se pred mano nekaj dogaja in so začeli bremzat, preventivno rahlo pohodim zavoro, ravno z razlogom da jo očistim/posušim, da bojo prijele kot je treba, če bo res treba.

Tipično se mi to dogaja zjutraj na poti na šiht na vrhniškem klancu (proti LJ), kjer se tradicionalno na dnu klanca bremza...vidiš prižiganje štop luči, rahlo potipaš bremzo in počakaš kaj in kako bo treba odreagirat.

Načeloma pa na treh avtih, ki jih redno vozim (dva domača (VAG, MB) + službeni (Renault)) ne opažam tega efekta da v štartu bremze ne bi nič prijele...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.731
113
Meni se je to pred tednom prvic zgodilo. Se je noro zlivalo, zaviranje pred bivso AC postajo na Brezovici, sekundo, dve ni primlo nic. Sem ostal kar slabo, sploh ker prej nisem se tega izkusil ali bral o tem. No, sedaj vem, da je to normalno.
smile-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Imam ATE Powerdisc, pa se mi to dogaja, sicer nimam keramičnih ploščic pa so kanali malo zapacani in se ob močnem dežju vseeno to dogaja, imel sem tudi naluknjane samo se ne spomnim če se je isto dogajalo

Nevezano. Sama tovarna ne priporoča kombinacije ATE power disc in ATE ceramic brakes
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
power disc so kao za hitre diski. Ceramic ploščice so pa kao eko brez praha itd. definitivno niso to "hitre" ploščice
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Jp jp, keramične naj bi se kao full manj prašile in onečedile platišča. Kao.
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kolegu smo zmontirali zimmerman naluknjane diske +ATE ceramik ploščice na Gof 7 GTD. moram pogledat če niso zapacane luknjice. Meni se hitro zapaca z navadnimi ATE
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Tukaj imam jaz rajši ATE power disc, ker ima čisto drug dizajn, moč zaviranja je pa enaka, če ne celo boljša.

 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz, ob predvidljivi vožnji v dežju, ko vidim da se pred mano nekaj dogaja in so začeli bremzat, preventivno rahlo pohodim zavoro, ravno z razlogom da jo očistim/posušim, da bojo prijele kot je treba, če bo res treba.

Tipično se mi to dogaja zjutraj na poti na šiht na vrhniškem klancu (proti LJ), kjer se tradicionalno na dnu klanca bremza...vidiš prižiganje štop luči, rahlo potipaš bremzo in počakaš kaj in kako bo treba odreagirat.

Načeloma pa na treh avtih, ki jih redno vozim (dva domača (VAG, MB) + službeni (Renault)) ne opažam tega efekta da v štartu bremze ne bi nič prijele...
na passatu 2001 AVF 4m sem delal enako
na a6 2006 sedaj to ni več potrebno, saj za to poskrbi ABS preko senzorja za dež ali vključenih brisalcev, ki daje minimalen zavorni pritisk da je disk vedno "čist"
obstaja prav SSP self study programme, kjer je to razloženo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Sej to je del serijskega ESPja, kalibracijski dotik ploščic za ugotavljanje potrebnih timingov na posamezni zavori. Prve generacije ESPja so izvajale tole samo ob zagonu motorja/kontaktu, novejši pa potem na redne intervale.

Sicer pa voda na disku je spet posledica enega varčevanja pri porabi. Stare zavore primejo disk in se ne odmikajo nikamor oz. drsijo par mikronov preko diska, vmes ni šans da pride voda. Pri novih so pa že čeljusti tako narejene da pustijo luft, zato da se špara na tistem deciju goriva (pa da ploščice držijo 200k km) .. potem mora pa ESP pritiskat zavoro vsakih 100m ko dežuje. Čudo tehnike!
grin1.gif