Projektiranje/izvedba obnove lokalne ceste

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Med Kresniškim mostom in odcepom za Vernek ob polni črti ter omejitvi 60 skoraj ni nesreč. Malo drugačna slika je na delu z omejitvijo 90 in neprekinjeno črto.
Seveda, ker pri kresniskem mostu pogosto streljajo in jih in veliko junakov ki b sli 100 na 60. Poleg tega je popolnoma pregledno in ravno. Nizje dol pa 90 omejitev, rahel ovinek, dovolj da je nepregleden, crtkana crta , hitros t lahko dobis 150 + z alter vozilom, ena izmed redkih tock za prehitevanje med Litijo in Dolskim in gremo gas v poden. Sploh ce te prej nekdo zivcira z 60/70 tempm na 90 omejitev. Potem se pa kdaj pa kdaj ne izzide. Lahko pa na tistem odseku prehitis tudi po pet vozil v kosu. Seveda pa.moras iti posteno preko omejitve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Preveril vse tri smrtne zrtve pri verneku.
Povzrocitelj ene je bil brez vozniske (mislim da se pogovarjamo o nekom ki je pogosto dirkal in je bolje da ga nisi srecal na cesti, darwin opravil svoje)
Povzrocitelja drugih dveh sta imela 1.2 in 1,4 alkohola
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Sem preveril se cesto med Moravcami in Pecami ,kjer so ja 350 m ravnino postavili omejitev 60 in polno crto (kao zaradi uvoza od ene hise in prekratke ravnine po pravilniku). V 17 letih se je zgodilo 8 nesrec, 6B, 2L. Izjemno “nevaren" odsek, obvezno znizat hitrost na 60 in polno crto.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Da še jaz spet malo pripomnim:
Obnove cest, tudi državnih, se pri nam še vedno delajo brez projekta. Na portalu Javnih naročil je tega kolikor hočeš. Tako da se ne čudit, če kaj ne štima, saj nihče ne more odgovarjat za to. Recimo tukaj imaš tipičen opis naročila za obnovo ceste, tako da se ne čuditi, zakaj je tako in nič drugače pri nam.
opis.png