Zavore

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ker je zadnje čase tukaj precej diskusij o kvaliteti zavor me zanima ali ima kdo kak link kje se da pogledat, kjer so testirali zavore na istem avtu v enakih pogojih in dejansko dolžino zavorne poti?
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne vem če je, ampak bi bilo đabe. Če zahodiš kot je treba (se pravi niso pregrete, ampak gre za zaviranje v sili) z današnjimi servi in pomočmi pri zaviranju v sili po mojem vse zmorejo zaviranje do blokade oz. ABS-a. Ostalo je pa drugo vprašanje (kako dolgo zdržijo, se razpadejo, pregrejejo,...)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Res huda primerjava, nimam kaj dodati. Bumbar
smile-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Ena malo bolj strokovna od auto-motor-sport:

1. Platz: Ferrari 488 GTB, Bremsweg aus 100 km/h warm: 30,2 Meter. Bremsscheiben (v.h.): 398/360 (Keramik), Reifen: Michelin Pilot Sport Cup 2.

Prvi "civilni" avto pa recimo potrebuje: 32/50 19. Platz: VW Golf GTI Clubsport S, Bremsweg aus 100 km/h warm: 32,1 Meter. Clubsport: 32,4 Meter. Bremsscheiben (v.h.): 340/310 (Stahl), Reifen: Michelin Pilot Sport Cup 2.

Vse to doseženo seveda na "radirka" gumah.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Pa kaj limaš linke folku, ki bremze kupi v prvi štacuni. Pa je to še najmanjši problem, večji je če kupijo "športne" bremze, ki tako kot "športne" gume ne primejo nič, če niso ogrete. Pa še v videu ni nikjer jasno kake gume ima npr mečka in kake dača. Skratka, ne seri z nerealnimi primerjavami. Raje pojdi malo na Vransko stestirat svoje možnosti in možnosti tvojega avta.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
A ti si pozabil tablete vzet?
hysterical-1.gif


Apaurin pomirja
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Na Vransko pa ne, bo tri četrtine Alter voznikov bilo postavljeno pred dejstvo da:
1. imajo nevzdrževane kripe ki so daleč od tehnične brezhibnosti ker jih nepravilno vzdržujejo
2. njihovo vozniško znanje gravitira proti 0
3. so njihove reakcije na nivoju crknjenega polža
4. imajo napačne predstave o pravilnosti tehnik vožnje
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Na vranskem itak nimajo pojma. Vsi vemo, da se avto vedno z gasom rešuje ( da ga potegne iz ovinka), vsi vemo da je treba napol leže sedet, ne pa na volanu. Tudi dobre gume se vedno zmontira spredaj, da čimdalj prideš po bregu. In mnoge ostale neumnosti kaj jih tam učijo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz..

imel sem v mislih nekaj takega kot recimo astro,golfa, megana in pa brembo,ate,textar,delphi,bosch... koliko je dejansko razlike v zavorni poti v istih pogojih na istih gumah,ali recimo višja cena res odtehta vse skupaj
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Dokler primejo toliko, da lahko blokirajo kolesa ne vem zakaj bi se s katerimi prej ustavil.
Drugo je kar se tiče kvalitete, npr, ali so po enem oreng žaljfanju za v kanto ali je vse še naprej ok.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he... Če ne bi bila skupaj tam...
ja glej poznam folk ki sveto verjame v to kaj sem zgoraj napisal. In so dejansko prepričani, da na Vranskem narobe učijo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
če je tisti buksl legan al kaj je že na vranskem, me nikol ne vidijo. pa če uči prav ali ne. že kakih 30 let isto trajba, vsaj v prispevkih na TV, nedolgo nazaj sem ga poslušal, ko lajna izpred 30 let. da bi pa se kateri od teh kvazi strokovnjakov pobrigal oz. zavzel, da bi se na ceste dajal boljši asfalt, da bi bile širše, da bi bile ravnejše, boljše bankine, širše izletne one, pločniki v istem nivoju, ki so lahko tudi izletna cona v ovinku, itd. brez nepoterbnih ovinkov sredi polja, po starem sistemu. To pa ne. Tisti bedak je daleč od strokovnjaka.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zaradi vode, pred leti je bilo pri VAG govora o tem. Najprej se je govorilo da je problem zaradi zaščitne pločevine za diski ki prerpečujejo dostop vode do diska. Sedaj ko so skoraj vsi avti na nizkoprofilnih gumah in je velik razmak med gumo in diskom imajo zgleda vsi probleme s tem. Meni se enako dogaja, pedala pade kako sekundo v prazno..
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
To mi je zadnjič pri snegu delao na službenem meganu z navadnimi 15 colskimi felgami. Sem ga po nekaj kilometrih zavrnil in se nisem hotel z njim vozit. Ali je kaka druga okvara ali samo voda, ne vem, avto gre na servis, da se preveri. Doma pa imam enakega megana na 17 litih felgah v 3 sezonah nisem niti enkrat tega opazil. pomoje tle pravila ni.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Moje skromno mnenje: če pedalo pade ni kriva voda/sneg/maščoba/... ampak nekaj drugega.

Meni se je zgodilo na 4T avtodomu na vrhniškem klancu navzdol, razmere - plundra, sem hotel ustavit za počasno kolono, sem se kar peljal kljub temu da je bil pedal kot mora bit, ko sem spustil in po starem dva-trikrat "napumpal" pa sem se ustavil - malo bled seveda.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj ne pade pedala, kako sekundo ne prime. Meni se dogaja samo v močnem dežju
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
To je normalno. Nekateri avti (naj bi) avtomatsko na vsake toliko za stotinko neopazno pribijejo bremze da očistijo vodni film z diskov.
Lahko to narediš tudi sam sem in tja, pa tudi sicer, sploh če veš da boš čez sekundo ali dve moral zavirat.
Menda se v te namene bolje obnesejo narezani diski.
Upam pa skoraj stavit, da pomaga tudi odločno (na polno) zaviranje, ki aktivira ABS.