Zasilno rezervno kolo problem

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
577
9
18
Res je malo trajalo, sem nabavil eno platišče in namestil gumo in rezerva je bila tu. Zanimivo, da v odprtini za rezervo v prtljažniku pritrdilni vijak ni v sredini, kolesa tudi ni potrebno pritrditi tako tesno leži v prtljažniku. Zdaj spet mirno vozim ker vem, da v primeru defekta samo zamenjam gumo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik in tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.976
1.714
113
Luknja ni na sredini ker je bilo manjse kolo ali pa je predvidena fiksacija prek luknje za kolesne vijake. Jaz gotovo ne bi vozil gume nefiksirane, ker v primeru trka nikoli je ves kam poleti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajn in motofrik

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.554
908
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Včeraj menjavam gume in vidim, da imam v letni gumi žebelj. Guma je normalno polna, TPMS ne javlja nobenih odstopanj. Očitno sem lani nagazil krajši žebelj, ker ima široko kapico. Zdej pa fprašanje - žebelj ven in kar bo/bo ali pustiti? Ja vem, v takih primerih se gre k vulkanizerju, žebelj ven in luknjo zafilat tako kot je treba...Zdej pa udri po siromaku, alter je taman za takšne razprave, zato vprašam.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.772
6.065
113
žebl ven, če bo spuščalo pa črva not nabij. Kupiš za par evrov v prvi trgovini z avto deli. ni nobena umetnost, razen če maš dve levi roki, pa še toti dve navzven zavihani.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Janch in Gonzo

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.904
4.506
113
žebl ven, če bo spuščalo pa črva not nabij. Kupiš za par evrov v prvi trgovini z avto deli. ni nobena umetnost, razen če maš dve levi roki, pa še toti dve navzven zavihani.
Črv ni za trajno popravilo pnevmatik.

Ja vem, da vsi noter nabijajo in tako pustijo.

Po DIN 1473477 xswj¿™{° je to prepovedno, pri serviserjih ki niso diplome kupili v Bosni .
I ti iz prosvete bi to moral vedet.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.904
4.506
113
Saj razumeš nemško pa poglej.
V glavnem se krešejo mnenja.
Ampak nekaj imata pa prav, če ne vzameš gume dol, ne moreš vedet, če je bila pregreta in je trajno poškodovana ali ne.
Vidi se neka obarvanost v gumi če je pregreta.
In potem lahko enkrat guma pokne in kabum.

Ampak pri nas itaq Policaji napišejo vzrok za nastanek nesreče, je neprilagojena hitrost in case closed.
Kaj pa če ni????
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.772
6.065
113
Valda da veš. Saj te nisi slep in vidiš, če si vzel šrauf ven iz gume ki še drži al si se vozo po prazni gumi. Ni to neka raketna znanost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.904
4.506
113
No zase lahko veš, kaj pa če ti pride stranka, pa je mogoče že en mesec pumpala gumo.

Sicer pa veš, da na tak način lahko več zaslužiš.
Pa čim manj predrtih gum v letu 2025.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.772
6.065
113
Glede na to, da to delam za sebe oziroma za avte doma me nekak ne zanima kaj se zgodi, ko pride stranka k vulkanizerju.
Tudi Janch zgoraj bi/bo to naredil za sebe. Tudi tu nevem kaj ma stranka pri vulkanizerju veze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad