ko boš ti vozil strogo po cpp se obregaj vame, OK?
dokler ne, ti na moje poste ni treba več replicirati.
čau!
dokler ne, ti na moje poste ni treba več replicirati.
čau!
No, ker tako spremljaš porabo pa povej še, koliko se poveča poraba iz 90 km/h na 130 km/h?Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Poleg vsega, je pa tukaj še ekonomski vidik vožnje. Tole je čisto iz izkušenj. Ker navadno malo spremljam trenutno porabo na BC-ju, lahko rečem, da se poraba pri hitrostih nad 130 precej poveča.
a ni bolje zdaj, ko se "tolerira" tja do 150 km/h, nad 150 pa kaznuje?Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Podpiram 150 km/h na večini odsekov tripasovnic. Izjema bi morala biti dež in sneg, kjer bi bila omejitev 110 km/h.
Že zdaj se premnogi veselo vozijo 150 in celo več km/h. Torej bi kvečjemu legalizirali sedanje stanje kršitev, ki je itak skoraj nesankcionirano. V najslabšem primeru sedaj za 20 prekoračitve plačaš 40 EUR kazni. Jaz na AC nisem v življenju plačal nobene kazni pa sem po njih prevozil vsaj 400.000 kilometrov, od tega zagotovo dobro polovico s prekoračeni hitrostjo.
Citat:
Uporabnik ChickenBoy pravi:
S tem se zmanša tudi pretočnost, ker bi bilo veliko več bremzanja. Če je cesta prazna ni nobene panike, ampak ob koncicah ko so ljudje že tako živčni, bi bili pa sploh. "Ajde vozi, 150 je omijetev preklet bumbar..." in podobni stavki iz ust voznikov. Problem pri nas je samo eden, vozniki nismo strpni eden do drugega. Na cesti vsi živijo v svojem svetu in vsi bi se morali prilagajati njemu. Ljudje skoz nekaj divjajo, bremzajo, pospešujejo, spet bremzajo... Meni se je prov fino peljet po Avstriji, kjer se večinoma vsi peljejo po omejitvah. Ni živčnosti, okoli sebe maš skoraj konstantno en in isti avto, ni problema z vključevanjem na druge pasove. Zdej ne vem a sem samo jest imel tako srečo s prometom takrat, ali je tako vedno, vem pa da je vožnja zelo nestresna.