Podpiram 150 km/h na večini odsekov tripasovnic. Izjema bi morala biti dež in sneg, kjer bi bila omejitev 110 km/h.
Že zdaj se premnogi veselo vozijo 150 in celo več km/h. Torej bi kvečjemu legalizirali sedanje stanje kršitev, ki je itak skoraj nesankcionirano. V najslabšem primeru sedaj za 20 prekoračitve plačaš 40 EUR kazni. Jaz na AC nisem v življenju plačal nobene kazni pa sem po njih prevozil vsaj 400.000 kilometrov, od tega zagotovo dobro polovico s prekoračeni hitrostjo.
By the way: tudi prometne še nisem nikoli povzročil, bil pa deležen nasaditve od zadaj, ker je en mladenič, sicer pa mentalni stardec, pozabil zavirat pred rdečim semaforjem.
Moti me, ker je sedaj največji problem prenehanje zatiskanja oči pred dejanskim stanjem na naših avtocestah, hkrati pa so te še vedno daleč bolj varne od regionalk. Kljub višjim hitrostim in bistveno večji gostoti prometa.
Podpiram pa zaostritev kazni za prekoračitev na AC. Če dovolijo 150 km/h bi morali hitrejše zverinsko kaznovati. Ne s 40 EUR za prekoračitev 20 km/h ker se bo potem cel kup ljudi konstantno vozilo 170 km/h. Kazen za takšno prekoračitev bi morala biti vsaj 300 EUR in dve točki. Visoka kazen bi morala biti tudi za neupoštevanje varnostne razdalje med vozili in prehitevanje brez uporabe smernikov. Oboje bi lahko nadzirali elektronsko, s primernimi kamerami. Tudi hitrost, z meritvijo povprečne na določenih odsekih.
Treba je sprejeti dejstvo, da so omejitve na AC že desetletja 130 km/h. V tem času pa se je svetlobna leta izboljšala tehnologija in varnost vozil, to pa konec koncev omogoča lažje obvladovanje vozila pri višjih hitrostih.