Zakaj zavore ne primejo vedno, če motor ne laufa?

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zadnjič se mi je po moji krivdi (prižgane luči) izpraznil akumulator v največji vukojebini na Jezerskem. Ker sem avto predhodno parkiral v smeri doline, sem ga probal vžgati "na porivaje" , torej sklopka + druga, ampak ni uspelo, je bil akumulator preveč prazen. Potem sem se pa kar 4 km daleč peljal, dolina ni bila prestrma, klanca pa tudi ne. Seveda je volan trd in zavore tudi, ampak me je pa presenetilo, da občasno zavora ni prijela popolnoma nič, pa ni važno kako pritisneš (v tem primeru sem pač zaviral z drugo prestavo).
Zakaj pride do tega? Zastopim, da je zavora zelo trda, ker ni serva, ampak da pa vsake toliko sploh ne deluje, to mi je pa čudno.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Nič ni hin, nove pakne 3000 km nazaj, dela ko šus, razen akumulator. So mi že drugi rekli, da se to rado dogaja, če ni energije.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Še dobro da so ti sploh kaj prijele zavore, večinoma ne delujejo pri ugasnjenem avtu, oziroma moraš pritisniti povsem do konca, dostikrat to deluje samo 3-4x potem pa konec (do vžiga).
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Čisto logično. Zavore in volan delujejo s pomočjo setvo sistema. Ta pa deluje s pomočjo servo črpalk (mislim da naprincipu podtlaka), ko je avto-motor prižgan. Če tega ni, je manipuliranje težko sploh ker imajo vozila ta siastem. Mslim, da sem prav povedal.
LP
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
no kolkr jaz vem vseeno mora primit zadeva samo je pa vedno težje samo načeloma bi moralo tud brez delat, smo tud na tem forumu že enkrat o tem pisali
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Delat mora. Samo folk ni navajen zavirat brez ojačevalnika zavorne sile. Treba je zavirat kot v starih katrcah, torej z vso težo na žlajf in zraven pričakovat še precej daljšo zavorno pot.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj je delovalo nekajkrat, pač s precej težko nogo. Ampak nekajkrat pa ni prijela, pa če sem se gorl naslonil do konca. Pedal je šel do konca, bremza pa ni prijela niti malenkost. Saj je bilo tudi volan obračat na moderni težki limuzini 4 km brez serva kar konkretno dejanje, posebej v ostrejših ovinkih, ampak to že gre.

Zanimivo je tudi, kako rado odnaša avto v ovinkih, kot da bi šel normalno skoraj 2x hitreje.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik keber pravi:
torej sklopka + druga, ampak ni uspelo, je bil akumulator preveč prazen..

Vrjetno se motim sam avti vcasih niso potrebovali nobenega akumulatorja za vzig, razn ce majo danasnji avti drugacen sistem.
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
no kolkr jaz vem vseeno mora primit zadeva samo je pa vedno težje samo načeloma bi moralo tud brez delat, smo tud na tem forumu že enkrat o tem pisali


Ma ja, samo nisem šel čisto v podrobnosti. Mislim, da se sistemu reče servo ojačevalnik, kar pa pomeni, da nekaj poveča-ojača.
LP
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
servo nima podtlaka ker ne deluje črpalka, potem prime zelo slabo..
Potrebno je zelo močno stisnit oziroma malo "napumpat" pol se da zavirat samo je čuden občutek pa te lahko hitro preseneti da ne prime nič in nimaš časa napumpat,,,
Ko avto ugasneš še je podtlaka dovolj za kako zaviranje ali dve pol pa je treba zelo pazit
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Ej če ni servo ojačevalnika moraš najprej v sistemu narediti zadosten pritisk .. to narediš s "pumpanjem". Ko je sistem napumpan potem lahko parkrat zaviras (sicer je pedal trd ko satan) ampak deluje. Po nekaj zaviranjih (oz. določenem času) pritisk spet pade in je potrebno malo napumpat.

Skratka pedal moraš imeti vedno trd že na začetku - če ni, se zna zgodit da boš šel do podna in bo zaviranje minimalno.

In fora je tudi v tem da velikost servoojačevalnika vpliva potem na zaviranje brez njega - če je večji servoojačevalnik potem moraš skoz gonit pedal, medtem ko pri manjših lahko zaviraš skoraj normalno ...

Aja avti brez servoojačanih zavor imajo malce drugačen sistem tako da se ne da neposredno primerjat vožnjo avta ki ima servoojačevalnik ampak ne deluje s tistim ki ga po defaultu nima ..
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
A nimajo zdaj (in prejsnjih 15-20 let) avti pumpe za gorivo, injektorje in podobne zadeve, ki rabijo za delovanje elektriko, te pa ni, ce je akumulator fuc ?
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Citat:
Saj je bilo tudi volan obračat na moderni težki limuzini 4 km brez serva kar konkretno dejanje, posebej v ostrejših ovinkih, ampak to že gre.

Meni se je enkrat zgodilo, da sem na zelo konkretnem vzponu iz garažne hiše avto nevede pustil v 2. brzini, namesto v 1., pa klimo sem mel nažgano do konca. Na klancu sem držal gas, potem proti vrhu sem ga pa iz navade spustil, ker sledi oster zavoj. Zato mi je avto crknil ravno takrat, ko bi moral namotat desno za 90°. Mel sem še za kakih 20 km/h zaleta in mi sploh ni ratalo namotat v tistem momentu, pa sem se raje ustavil. Če ne bi zmanjšal hitrosti bi se najbrž v najboljšem primeru zaletel v čitalnik od rampe, ker bi zavil preširoko =) Me je kar malo presenetlo.... Malo zavit pri ugasnjenem avtu se mi sploh ni zdel problem, ko bi ga bilo treba hitro in kar konkretno obrnit pri majhni hitrosti, pa se zadeve ne zdijo več tako simpl.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
A nimajo zdaj (in prejsnjih 15-20 let) avti pumpe za gorivo, injektorje in podobne zadeve, ki rabijo za delovanje elektriko, te pa ni, ce je akumulator fuc ?

Točno tako, novejših avtov se ne da vžgat s porivanjem (če se ne motim tudi če je akumulator poln), še pokvariš lahko kaj na tak način.
 

Tahudfirbc

Pripravnik
3. maj 2010
304
0
16
Za mizo
Sicer ne vem kateri avto imaš vendar sta dve možnost;
- da imaš avto berez knjižice navodil kako uporabljati avto
-ali pa si tak genij, da je nisi niti pogledal vanjo
10.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
A nimajo zdaj (in prejsnjih 15-20 let) avti pumpe za gorivo, injektorje in podobne zadeve, ki rabijo za delovanje elektriko, te pa ni, ce je akumulator fuc ?

Točno tako, novejših avtov se ne da vžgat s porivanjem (če se ne motim tudi če je akumulator poln), še pokvariš lahko kaj na tak način.

Tudi novejše se da vžgat s porivanjem, mora pa bit akumulator zadostno poln seveda.