Zakaj nekateri avtomobili stanejo več...

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Očitno ti je zelo veliko do naših mnenj, drugače ne bi napisal stavka o komentarjih oz. sploh ne bi odprl teme...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Video sem napisal zakaj sem naredil, isto tudi temo odprl.
Glede komentarjev pa, si videl na koncu hudička... Sedaj pa razmisli, kaj to pomeni.
grims-1.gif

Moram pa reč, da sem presenečen nad zadržanostjo komentarjev (no, vsaj dosedaj)...
hysterical-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi

Pa ni to kriminalni problem, ampak lepo kaže na to, kateri inženir je kaj razmišljal pri tem, kateri je pa noter vrgel in pri tem ni razmišljal o ničemer več, razen da bo fancy stvar noter. In ja, ne vidiš niti goriva, ne nič, dokler se zadeva ne izvede.

In btw. ker si tako pameten: tista kalibracija merilnikov na Astri traja skoraj 4 sekunde, ne tvoje pol sekunde. A ne? Toliko o dejstvih. Meni je bilo to orenk moteče.

[/QUOTE]

No, pretiravat ravno ni treba. še ne tako dolgo nazaj so imela nekatera vozila te cagre goriva in temperature različno rešena. Recimo golf 1,2,3 mogoče tudi 4 je trajalo kako minuto ali 2 po zagonu, da je cager temperature in goriva prilezel na pravo vrednost, pa zaradi tega se ni nobeden pregrel ali brez goriva ostal, če si pa hotel samo preverit si dal kontakt in čakal. No big deal. v tistem času so recimo R4, R5, AX in podobni to naredili hipoma, ko si dal kontakt. Tiste 4 sekunde na astri je brez veze omenjat.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Ok, to je vse jasno. Ampak treba je primerjat tehnologijo iz istega obdobja, kar Astra J in Superb 2 sta skoraj identična. Par mesecev razlike v predstavitvi.
Lahko pa seveda tudi prvi avto vključimo noter, ki sploh števcev ni imel (na pamet pišem
smile-1.gif
). Jajc..
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Pa sej sem primerjal isto obdobje. Golf 2, pa R5 ali pa prvi clio. Pač tako je. vsak ima po svoje nekatere stavri rešene, na koncu so pa informacije in dostopnost enake. Finta je ker ni nič življensko pomembnega. če avto vžegeš in se odpelješ je popolnoma vseeno, kdaj začne cager za gorivo kazat. Ali pri kontaktu še pred vžigom ali takoj ob vžigu ali 4 sek po vžigu ali 2 minuti po vžigu. Potem se pa odločiš če boš zavil na pumpo ali ne. Enim se radio prižge ob kontaktu enim po zagonu motorja, enim se vgasne 20 min po zaustavitvi motorja, enim 10. Hebat ga. ne obremenjuj se z malekostmi. Za tiste žmigavce te še nekako razumem, za te cagre pa nikakor ne.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
kolko te poznam tle preko foruma si perfekcionist kar se avtomobilizma tiče. Maš žilico in hočeš poznat in vedet praktično za vsak sistem v avtu, kako deluje, čemu je potreben itd. Vglavnem hočeš imeti vse zadeve pod kontrolo. Podbiram, to je razvoj znanja in napredek. Ampak za božjo voljo ne si belit sivih celic z brezveznimi stvarmi. Bo življenje lažje, manj komplicirano.

Drugače pa za neko realno oceno, bi moral za nekaj let znamko zamenjat. Po nekaj letih nazaj na VAG, pa potem realno vidiš kaj je bolje, kaj je slabše. Morda na koncu tudi vidiš da ima kdo drug tudi z namenom nekaj drugače narejeno in da je morda na VAG kej nelogičnega. Nekako lastništvo in vsakdanja vožnja z enim ne da objektivnega mnenja za drugega, s katerim narediš samo kakšen testni krog.

G7 recimo dokler ni ček narejen sploh ne vžge. Traja pa ček kake 2 sekundi. Najlažje to preizkusiš, da hitro ključ obrneš v položaj za vžig. kaki 2 sekundi ni nič, potem stvar zavergla.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
ja res je ful moteče. ker neveš al se po 4 sekundah pelješ 0kmh ali si pa že mogoče na 0kmh.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Se absolutno strinjam s tvojim zapisom. In lahko da sem nekoliko ''okvarjen'' zaradi večinoma ukvarjanja z VAG-i, ampak vedi, da sem v ogromno različnih neVAG vozilih (ne samo na testu) in dejstvo, da večinoma strankam priporočam druga vozila (ne VAG koncerna) pove vse
wink-1.gif
.
Tako da se zavedam tudi prednosti/slabosti drugih in VAG vozil in dejansko opazim zadeve, ki jih recimo drugi ne in opozorim nanje, pa čeprav je uberVAG vozilo. En primer je recimo komfortna nastavitev podvozja v Škodi Superb 3, ki je po mojem mnenju dejansko smrtno nevarna na kucljih čez ovinke, ker avto še 2-3krat zaniha po kuclju. Sem že mislil, da se mi blede, dokler nisem našel par lastnikov ''čudakov'', ki so se mi isto pritoževali. In to sem recimo tudi na Alterju javno zapisal brez najmanjših težav.
In v navodilih piše, da naj bi se ta nastavitev uporabljala le za po avtocesti. Ja, za po AC kupiš nastavljivo podvozje pri naših cestah.
hysterical-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Pred časom se šel na testno vožnjo kaktusa. Meni všečno vozilo, nekoliko višje in oblikovno odbito. Kar me je res zmotilo je bilo upravljanje ventilacije, klime in tega preko touch screena. Potem sem pa za foro začel malo spremljati moje navade. kaj vse v avtu počnem in pritiskam. Pa sem ugotovil da glede ventilacije v vozilih z avt. klimo ne uporabljam drugega kot po potrebi gumb za odroševanje prve šipe in gumb AUTO. temperatura poleti med 21-22 stopinj, pozimi 23 stopinj. Tak da sem na koncu pogruntal da bi z tistim touchom komot preživel brez nekih problemov, samo navadit bi se mogel. Potem kaj počnem z radiom. Nič samo glasno tiho ali še to ne, ker je avtomatsko glede na hitrost/hrup in pa 99 procentov je na Val 202. N gsm mam na shufle ko posloušam muziko preko BT. tako da še tist čuden toch screen ni tak bau bau
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mtl pravi:


Tehnologija je v avtomobilih, zato da zmanjša napake voznikov (lep primer je recimo ESP) in po možnosti prepreči prometno nesrečo. In ja, ne samo bumbarji, vsi delamo napake na cesti, le da pri kakšni napaki lahko morda tehnika prepreči, da le ta eskalira v prometno nesrečo.

Mah, posledica takšne tehnologije je samo še več nesposobnih bumbarjev za volanom. Nimam ESP, nikoli ga nisem imel pa v 25 letih še nisem povzročil nesreče, medtem, ko jih osli z ESP dnevno in tudi ta trenutek povzročajo.
Načeloma nimam nič proti novim tehnologijam za varnost ampak nekatere so res precej trapaste, ker se debilni ljudje preveč zanašajo na njih.
Kar se pa tiče Opel vs Škoda, oba sta ničvredna olupka.
Pa lep pozdrav
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Imam Zafiro 2017 in sem se tud jaz cudil, da recimo pustim na digitalnemu displayu povp.porabo goriva in ko pridem drugic v avto, mi kaze neki tretjega. WTF? Glede kalibracije stevcev so ocitno napredovali, saj se izvedejo neslisno.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Moja kočija izvede pozdravni program že takoj ko odprem voznikova vrata. In ko se uspem vsesti in pripeti so merilniki že prikazani in kažejo prevožene kilometre. Ko se avto zažene pa zadnji prikaz potovalnega računalnika.

Ne samo to, še preden odpreš vrata izvede še ca. 999 bedastih in popolnoma nepotrebnih opravkov. Parkiraš in nosiš stvari iz avta in ker si sredi mesta vsakič zakleneš. In vsakič ko odkleneš 999 procedur. Najprej naj tistih 80 failov (od zaklepanja šajb dalje) rešijo potem pa izumljajo nove.

Kilometre ti kaže ja. V ponedeljek v slovenščini, v torek v ITA, potem ANG, do petka mu pa potem če je pravo vreme spet uspe SLO trofit.
bonk.gif
če bi mu rekel polizdelek bi ga pohvalil.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Trditev, da si astra J ne zapomni izbranega menija pa je enostavna laž. Namreč astra J si zapomne zadnjo izbrano opcijo in jo prikaže ob ponovnem zagonu.
Sem bil izredno začuden nad tem, zato sem testiral.
Če greš ven, zakleneš vozilo in takoj odkleneš in greš noter, potem si zapomni. Če ga pustiš npr. 20 minut, gre pa spet na prikaz razdalje. Sem 2x testiral, ker sem bil skoraj šokiran nad tem.
PS: Upam, da ga ta konkreten avto ni kaj ''sral''.
frown-1.gif

PS2: Če je še kdo lastnik Astre J, naj prosim preveri tole.
Če mene vprašaš, se ti je to zgodilo, ker je imel avto skoraj prazen tank in ti je opozorilo za tankanje prestavilo izbiro. Podobno je pri Hondi... le da te tam potem samo en klik vrne nazaj na prejšnjo izbiro.

Možen pa je tudi kak defekt na avtu (slaba baterija, ipd).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Tale o praznem rezervoarju in spremembi BC se tudi.meni zdi najbolj verjetna.
Naj preveri hermann na svoji ko bo imel prazen rezervoar.

Glede rjavenja. Vagovc za 30 jurjev je priblizno tak kot tale opel. Renault za 20 je brez rje. Preverjeno na dvigalu. Oba isti letnik, Vagovc sicer nekaj vec.km (renaul pa uvozen iz francije tako da se lahko dvomi v njegovih 100 jurjev ob uvozu). Se pa na renaultu ne da nastaviti dnevnih luci ( na uradnem servisu,letnik.2007) . Ali je to zaradi trzisca (francija)/ kamor je bili narejen ali kaj drugega ne vem.

Skratka tudi pri "istem proizvajalcu" lahko najdes precej razlicno kvaliteto oziroma nacin resitve.