Zadnji diski - čudna obraba

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Ahm
tongue-1.gif
. Jaz sem menjal pakne na žennem...90 jurjev preboenih...bobni nic prijleli, ročna itak ne. Spredaj ploščice niti blizu obrabe, da bi bilo za menjat.
Ko ti pozimi zašmelcajo so tudi zakon.

Tako da..ni udno da jih skoraj več ni.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ahm
tongue-1.gif
. Jaz sem menjal pakne na žennem...90 jurjev preboenih...bobni nic prijleli, ročna itak ne. Spredaj ploščice niti blizu obrabe, da bi bilo za menjat.
Ko ti pozimi zašmelcajo so tudi zakon.

Tako da..ni udno da jih skoraj več ni.
O komu ali cemu si ti to pisal?ploscice, pakne, malo mesas zadeve..
drgac mas pa na vecini novih malih avtv bobne zadaj..malo si poglej naokrog..
cool-1.gif
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.011
182
63
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Redno večkrat močno zaviraj, ne šparaj bremz, pa bo bolje. Po mojih izkušnjah je to od prenežnega zaviranja.

Ja, to so tudi meni rekli na uradnem servisu... po 30000 prevoženih in 3 leta starem avtu, ker so se na zadnjih diskih pojavile raze (neenakomerno na obeh). Še v garanciji so mi zamenjali zadnje diske in ploščice, a se je problem ponovil prej kot v dveh mesecih...

Tako da v to teorijo o prenežnem bremzanju ne verjamem. Krivi so materiali, izdelava diskov in ploščic... Bremzam, kot bremzam, če bi močneje, bi prijel ABS. Je pa res, da je razmerje med prvimi in zadnjimi bremzami, glede na to, koliko primejo kar veliko, zato za zadnje mogoče res bremza prenežno, za prve pa v redu. Vsekakor je za to kriv proizvajalec, ne pa voznik.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Citat:
Uporabnik Pac_Man pravi:
Citat:
Uporabnik gufy pravi:


Cene niso tako majhne, da bi menjal vsako leto. Nazadnje sem dal čez 400€ za komplet diskov in ploščic spredaj in zadaj. Pa to sploh ni bila tako huda cena. Se mi zdi da so bile s strani Renaulta ponudbe za okoli 800€. Zadnji diski so dragi ko svinja zaradi ležajev.

@Samojed: če je letelo name glede ponaredkov: diski so ATE, kar naj bi bila neka kvaliteta. Niso kitajski čang šlang.

Se bom šel akviziterja, čangšlang verzij ne pišem

Hvala za tole! Moram poiskat enega v redu mehanika, potem pa v akcijo. Bom pa verjetno zadnje diske poravnal in namesto novih raje vzel nove čeljusti/klešče oz. obnovo teh.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Ne 100, 200% je manj težav
smile-1.gif
Samo res. Na prejšnjih avtih z bobni zadaj nisem niti vedel da jih imam. Komplet menjava zadnjih bremz s cilindri vred 1x na pet let in je bil mir.
Mimogrede, na Xsari imam enake izkušnje s TRW diski zadaj. Nikoli niso imeli tiste "prave" svetleče barve, niti novi. Rezultat pa po kakem letu ali dveh podoben kot na fotkah zgoraj.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.011
182
63
Pojdi do takega mehanika, ki ti bo izmeril debelino diskov in povedal, ali je še dopustno brušenje. Če bi to povzročilo toleranco izven ranga, potem raje menjaj.
Sam sem kar precej km naredil z zablokiranimi zadnjimi ploščicami, pri hitrosti tudi 200 na uro. Čisto slučajno sem opazil, da so blokirane, ko sem se dotaknil feltne... Z roko jo nisi mogel držati. Treba je bilo menjati samo ploščice, ki so se zaradi pregretja razpokale, podmazati cel sistem, da je čeljust popustila, diski so bili še v redu...
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Hja in kje staknit enega takega poštenega v bližnji okolici Ljubljane? Na eni skrajnosti imaš take, ki bodo rekli da je vse OK in naj vozim naprej, drugi bi kar takoj vse menjali brez, da bi sploh pogledali kaj je.