Zadnji diski - čudna obraba

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Problem je, da se rja ne spuca. Iz nje nastane "sloj", ki se ne drži dobro diska in se širi potem proti sredini.
Kar se tiče trajanja - sam z zavorami nimam baš nekih težav, običajno na cca tri leta zamenjam ploščice, ko je treba pa pač tudi diske.

verjetno je potem nekaj z vodili ali kleščami narobe. Ker če bi lepo ploščice pritiskale na disk, bi se enakomerno obrabljal in odstranil tisto rjo. Tako pa nekje je OK, nekje pa ne pride zraven.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.077
10.859
113
kod Džej-Zija
Ampak spet, treba je dovolj močno zavirati. Recimo iz 100 km/h skoraj na nulo polno zaviranje. Če zaporedje parih takih zaviranj ne pomaga, je res s čeljustmi (niso klešče) nekaj narobe.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
OK, zdej moram samo še pravega serviserja poiskat da tole vse skupaj zrihta

Ko gledam po parkirišču, imajo vsi svetleče zadnje diske, očitno je Renault res jajc
smile-1.gif
Al pa vsi bremzajo ko nori.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Poglej na sliki :z rdečimi puščicami imaš meje do koder ti sežejo ploščice, izgleda da niso primerne za tvoj tip avta, zelen predel nakazuje koliko sploh ti zavorne ploščice prijemajo,!! katastrofa!! Zamenjaj komplet vse:
2435936-2435696-WP_20160602_20_16_07_Pro_LI.jpg
 

Priponke

  • 2435936-2435696-WP_20160602_20_16_07_Pro_LI.jpg
    2435936-2435696-WP_20160602_20_16_07_Pro_LI.jpg
    154,1 KB · Ogledi: 591
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ni tako hudo - ploščice sežejo skoraj do zunanjega roba diska, zadaj je ščit in ne disk. Proti sredini praktično nisem videl da bi ploščice segle dlje.
Sam bi sicer preveril minimalno dopustno debelino diska in če ima še dosti "mesa" bi jih lepo podrejal. Če je to disk z ležajem je pač presneto drag.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Jaz bi pogledal batke ce stekajo...potisns jih vn...dvignes gumico in spodi namazes z keramicno mastjo...parx vn not da se namazejo

Vodila zrihtas...ce mas enga navadnga druzga z gumixo gor...gumico obvezno dol vrz (na vodilu samem)...z casom se napihne in ti dela samo sranje...lastne izkusnje!

Mogoce zamenjaj se zadnje lajtunge (cevke za zavorno..) ce napokajo od znotraj mas lahko te probleme...
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Velikost ploščice je pomoje OK. na zunanjem robu gre skoraj do konca, na notranjem pa tudi do roba območja, kjer je mišljeno za zaviranje. Bolj proti centru je sicer še prostor ampak je nekakšna vdolbina, tisto pomoje ni predvideno za ploščice.

Cene niso tako majhne, da bi menjal vsako leto. Nazadnje sem dal čez 400€ za komplet diskov in ploščic spredaj in zadaj. Pa to sploh ni bila tako huda cena. Se mi zdi da so bile s strani Renaulta ponudbe za okoli 800€. Zadnji diski so dragi ko svinja zaradi ležajev.

@Samojed: če je letelo name glede ponaredkov: diski so ATE, kar naj bi bila neka kvaliteta. Niso kitajski čang šlang.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ni letelo nate, ker ne vem povedat kaj je boljše. Verjetno je bolj povezano z serijo kot z firmo, ne vem, sem pa opazil občutne razlike. TRW, ki sem jih kupil nove, so bili nekako motni, nikoli se nio svetili, rja jih je načela v cca enem letu. Drugi, rabljeni in podrejano, so se po zaviranju svetili, rja jih ni načenjala. Ob enakem načinu vožnje in ob enakih zavornih ploščicah. Pa bodi pameten
smile-1.gif
.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Jaz bi ti svetoval tako menjavo diskov kot ploščic. Seveda se mora ob menjavi pregledat še batke in ostale zadeve, če so take kot je treba.

Ko boš nato pritisnil na bremzo in se bo avto dobesedno ustavil ne boš mogel verjeti s kako zavorno močjo si se prej vozil (torej zdaj).


Če bi rad malo obstoječe diske očistil...pelji po ravnini, glej da ne bo nobenega za tabo in bremzaj z ročno..od nežnih zaviranj do blokad kolesov...ne šparat. Malo boš spucal a tako kot mora biti vsekakor ne bo. Vmes pa kako zaviranje s pedalom na polno (kot bi lomil stopalko).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Dejansko je tole res, meni je zadnjič na tehničnem 1 min kuril zadnje zavore ker v prvo niso prijele v zelenem pa še po osi je bilo razlike 30%+ (sem se pa res po daljšem stanju vozila na dežju privlekel ob 7h na tehnični in prvič pritisnil na zavoro šele pred vrati tehničnih). No po tistem ko je fino zasmrdelo so zavore delale BP oz. odlično.

Tako da redno prepucat zavore ne škodi, dejansko je pametno pri starejših vozilih pred vsako vožnjo malce odstranit rjo da potem ob močnejšem zaviranju primejo kot morajo. Novejša vozila imajo očitno že sama nek program ki na nek interval oz. ob začetku vožnje malce poprime za diske.

Ker meni pucanje zavor in varčna vožnja ne gre skupaj sedaj furam klance v najvišji prestavi in potem zaviram na polno, tako se vsaj malce prah obriše!
grin1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Jao samo nabijanje nepoznavalcev! Kot sem rekel,da diski zarjavijo po nekaj dneh neuporabe in potem se ne zavira dovolj močno in tudi zadaj ni toliko sile,da bi se brez problemov spucalo ! Potem začne še bolj rjaveti in ni šanš da se spravi rja dol !

V zimskih mesecih je to sploh problem zaradi stalne vlage. Lahko pa tudi da samo batek šteka in spet ne zavira ter sproti gladi diske in etotigana spet rjavi !Spet tretja možnost da šteka batek in stalno malo drgne! Poglej če si ti kakšen kolo bolj segreva kot drugi? Po vožni pošlataj malo okoli zavor,pa ne preblizu,da se ne spečeš! Bremze je treba skoraj vsako leto ali na dve leti malo porihtat !!

Vsi mehaniki pravijo da je za bremze bolš da bolj zaviraš kot manj,ker je manj stroškov. V primeru ta premalo zaviraš se batki ne premikajo dovolj in rjavina ne gre dol iz diskov. Pa še to je lahko problem,da nekateri skozi premalo pritiskajo na zavore namesto za krajši čas in močneje! Potem so diski zažgani pa recimo nič obrabljeni.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Poglej na sliki :z rdečimi puščicami imaš meje do koder ti sežejo ploščice, izgleda da niso primerne za tvoj tip avta, zelen predel nakazuje koliko sploh ti zavorne ploščice prijemajo,!! katastrofa!! Zamenjaj komplet vse:

Kaj če bi še enkrat pogledal sliko ?? Zgoraj si označilo pločevino ki je za diski ! Ali ne vidiš premer diskov ? Spodaj pa nikoli ne pride ploščica do spodnjega roba,ampak vidiš da je malo nižje od dejanske obrabe spet kanal,ki ni na isti ravnini !?
grims-1.gif
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Premalo zaviranja + sol in slaba kvaliteta materijalov naredijo svoje.Če bi imel bobne bi imel 150-200.000 km mir.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Premalo zaviranja + sol in slaba kvaliteta materijalov naredijo svoje.Če bi imel bobne bi imel 150-200.000 km mir.
Ja z bobni je manj problemov,vendar jih imajo samo vozila,ki so posasnejša in lažja.
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Citat:
Uporabnik gufy pravi:


Cene niso tako majhne, da bi menjal vsako leto. Nazadnje sem dal čez 400€ za komplet diskov in ploščic spredaj in zadaj. Pa to sploh ni bila tako huda cena. Se mi zdi da so bile s strani Renaulta ponudbe za okoli 800€. Zadnji diski so dragi ko svinja zaradi ležajev.

@Samojed: če je letelo name glede ponaredkov: diski so ATE, kar naj bi bila neka kvaliteta. Niso kitajski čang šlang.

Se bom šel akviziterja, čangšlang verzij ne pišem

Zadnji disk:

TRW, 36 €, zgleda z ležajem

http://www.rezervniavtodeli24.si/2189492-trw

ATE, 63 €

http://www.rezervniavtodeli24.si/956711-ate

Zadnje ploščice:

ATE, 25 ali 29 €

http://www.rezervniavtodeli24.si/955473-ate
http://www.rezervniavtodeli24.si/956218-ate

Prednji disk:

37 ali 44 €

http://www.rezervniavtodeli24.si/957511-ate
http://www.rezervniavtodeli24.si/958218-ate

ploščice

okrog 35 €, keramične okrog 60€



Za manj kot 300 € moraš imet komplet ATE zavore na avtu.