zadnji disk blokira

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.469
353
83
34
Tu sem se spomnil prejšnjega avta ko sem se po dolgem in rahlem klancu navzdol približeval križišču. Iz leve strani je po prednostni prihajal tovornjak jaz pa sem pri 80 na uro začel bremzat v prazno. 50 metrov pred križiščem nisem imel kaj študirat samo gas sem še dal in molil da bom hitrejši ko kamion. Dobro da na drugi strani križišča ni bila škarpa ampak manjši kupi peska in jam. Prerjavele lajtenge za bremze pač.

Fantje, a se se komu tole bere kot nas "hribolazec"? :D
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Meni se zdi žajfa manj radodaren s pisanjem in bi tele bremze poštimal že zdavnaj, glede na to da se je lotil štelanja ventilov in jih tudi porihtal... :sprasujemse:

Je pa izbira nicka res nekoliko sumljiva... :zardelalter:
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Očistil bi rad ABS kolešček in sem iz nosilca senzorja odstranil vijak. Zadevo s težavo majem levo/desno ampak se nič ne zrahlja.
Potem sem dal na z rdečo označenem spodaj droben izvijač in parkrat prevzdignil pa tudi ni boljše. Z modro označen element (senzor) se ob tem nič ne premika. Ker ne vem kako je točno sestavljeno ne bi rad na silo. Rekli ste da je potrebno biti ob demontaži zelo pazljiv. Na otrdelo krhko plastiko ali kaj drugega?
Ta drugi sliki je splošna skica ABS senzorjev. Je možno da ne gre dol zato ker steblo senzorja stiska ob kovinsko ohišje litine (označeno z zeleno) ?
Naj z drobnim izvijačem privzdignem na mestu označenem z rumeno?

g.png

ki.jpg
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Ni potrebno senzorja ven jemati za očistiti zobnik.
Zobnik ABS-ja je lepo dostopen od zunaj.
Za senzor velja "pusti lava kada spava" :rolleyes:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
lol ded še kr ni fertik :)

Senzor ti je rja prijela. Ponavadi, ko se ga ven jemle ga takrat ko je hin in si pač nasiln. Predn boš novega dajal nazaj (ker boš tega najverjetneje uničil ali poškodoval ohišje) dobro spucaj ležišče, da se bo svetlo.
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Na youtube sem po demontaži zavornega diska Kia Ceed videl da zadaj ni ABS zobnika.
Na nekem drugem videu sem zobnik videl po odstranitvi senzorja pa se mi je zdelo da je dovolj prostora za čiščenje med zobmi.
Kako torej do tega ABS zobnika prideš na Kia Ceed?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Pusti ABS senzor pri miru, dokler nisi 100%, da je problem v ABSu...

Sestavi avto nazaj in pelji rikverc iz garaže in preveri, če je težava ista kot prej... Nato odstrani varovalko za ABS in poskusi še enkrat... Če bo viden isti problem kot prej, potem ABS ni kriv...
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Zanima me še s katero mastjo naj namažem pločevino pod zavornimi ploščicami in s katero mastjo namažem stik med platiščem in pestom...nazadnje sem platišče komaj spravil dol.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Platišče spraviš dol tako, da pri dvignjenem avtu z velikim gumijastim kladivom udariš po notranji strani (robu) feltne - ne po gumi.

Ali pa nazaj (nekaj obratov) zašravfaš 2, 3 vijake in počasi spustiš avto na tla.
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
Vidim da za zavore abstajata dve vrsti masti ATE.

Imam pasto plastilube na prvi sliki. Z njo sem znotraj namazal zavorno čeljust-bat...notri je tesnilo iz gume in še eno zunaj.
Na internetu berem da ta mast mi namenjena kot mazivo za "notranje" dele zavornega sitema (pri vstavljanju batov in tesnil v čeljusti). Ne sme se nanašati na gumijaste dele. Za to ima ATE namensko mazivo Bremszylinder-Paste na drugi sliki.
Plastilube bi naj bila pri zavorah namenjena izključno za mazanje naležnih površin med ploščicami in čeljustjo.

Je že prepozno za čiščenje oz. s čim naj odstranim to maščobo?


l.jpg



 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Porkaduš, mojster. Tega nisem še nikoli delal, ampak po mojem ti še eno pucanje batkov čeljustih (z brake cleaner spejem) in nakup novih gumic za batke ne uide. In menjava zavorne tekočine.

Kar počneš, je lahko nevarno. Daj prej naštudiraj, preden šravfaš. Če te reč zanima, sem 5 strani nazaj priporočal Bentley/Haynesov priročnik (vzameš točno takšnega za tvoj avto - če le obstaja za kio?), ki je narejen za učenje, in namenjen nekomu, ki mora vse znanje še pridobiti, in tam je vse to pojasnjeno iz nule.

Zdaj je že pozno, ampak šravfati se je modro začeti postopoma, in s čim manj pomembnim kot so zavore. Začneš z menjavo metlic, mikrofiltrov, tepihov. Nato kaj pošravfaš v notranjosti avta, zamenjaš kakšno žarnico v stikalih. Odpreš vratno tapeto im porihtaš knof za zaklepanje, ki se zatika. Če imaš garažo, kupiš krokodil dvigalko in menjaš olje. Zamenjaš kakšen motorček zadnjega brisalca. Pogruntaš, da je uradni servis na nov avto okvirčke tablic prinetal in ko rabiš novega, čaraš okrog tega. Menjaš gume 2x na leto in spoznaš, kako izgledajo bremze in spremljaš njihovo stanje. Itd. Moder človek tako lahko 10 let najprej nabira izkušnje in počasi kupuje orodje, preden se loti prvih bremz. Tudi tu predlagam najprej samo ploščice.

Malo sem zašel. Srečno, vseeno.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Vidim da za zavore abstajata dve vrsti masti ATE.

Imam pasto plastilube na prvi sliki. Z njo sem znotraj namazal zavorno čeljust-bat...notri je tesnilo iz gume in še eno zunaj.
Na internetu berem da ta mast mi namenjena kot mazivo za "notranje" dele zavornega sitema (pri vstavljanju batov in tesnil v čeljusti). Ne sme se nanašati na gumijaste dele. Za to ima ATE namensko mazivo Bremszylinder-Paste na drugi sliki.
Plastilube bi naj bila pri zavorah namenjena izključno za mazanje naležnih površin med ploščicami in čeljustjo.

Je že prepozno za čiščenje oz. s čim naj odstranim to maščobo?


Poglej priponko 39632



Resitev je tudi, da kupis obnovljeno komplet celjust.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Plastilube je SAMO za batek namazat....tista guma okoli batka zdrži kemijo....in pa za zadnjo stran ploščic da ne cvilijo (resonanca)

Če boš z plastilube mazal vodila ti bo požrlo vse gumice tam... In protiprašne in tisto gumico na vodilu bo napihnilo in bodo bremze blokirale!

Vem ker sem tako jaz zajebal ker mi je na, salterju rekel da lahko vse mažem....

Za vodila je silikonska mast ONLY!!! Lahko ima dodatek ptfe (teflona)

Tinex naprimer ma Nicro 636

 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Al pa če greš na Volvo/Kia servis (BTC) na šalter in rečeš naj ti naročijo Volvo silikonsko mast z ptfe za bremze.... Koda masti je P/N 1161688

0406c154234795ea0d3107d4c3e9143f.jpg


Ali pa na autodoc.... Febi silicone grease itd
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Spucaj čimprej....z brakecleanerjem in cunjo

Če ni že prepozno! In je vse že napihnjeno...