Ne bo šlo. Operater ne sledi mobilnih telefonov. Operater zgolj v prometnih podatkih zabeleži bazno postajo, preko katere je bila začeta storitev. Če bo nekdo hodil po BTCju in vmes ne bo uporabil mobilnika za mobilno storitev, operater ne bo vedel, kje je, torej mu tudi reklamnega SMSa ne more poslati. Posledično tudi odpade logika, kot jo opisuješ.
Tehnično sicer nisem podkovan v tej meri, da bi lahko ocenil možnosti razvoja sistema, ki bi na podlagi prijav telefona na bazno postajo znal ta podatek povezati z bazo oglaševalcev v bližini te bazne postaje.
Mogoče bi bilo izvedljivo z uporabo Cell ID tako, da bi se na določen kanal obesila reklamna sporočila, odvisna od posamezne bazne postaje. Ampak, kolikor vem, pri Cell ID operater ne moe vedeti, koliko ljudi je prebralo takšno sporočilo ker ni povratne info o prejemu in branju tako oddanega sporočila. Pa tudi pravno bi bil problem, saj bi se lahko na oglase naročili tudi ljudje, ki predhodno ne bi dali soglasja za prejemanje oglasov. Mogoče bi se lahko operater in ponudnik pravni izmazal z razlago, da gre pri Cell ID za tehniko broadcasta, na katerega se uporabnik sam naroči tako, da izbere to funkcijo v telefonu, hkrati pa ne operater, ne ponudnik ne vesta, kdo vse so bili prejemniki oglasov. Torej podobna logika, kot je pri predvajanju reklam na TV, kjer tudi ne daš soglasja, da jih želiš "prejemati".