Yamaha servis

I

Izbrisan uporabnik #488

mehanika poznam tolko, kolko mi je servisiral
jaz sem ti pa samo omenil, da kaprico z menjavo zavorne tekočine razširi še na cevi...
to pa je nabijanje po tvoje, čeprav bi moral na 4leta menjat, luka51 ziher lajtunge redno menjava. pa prepletene daj, so boljše
meni je vseeno kam voziš, vedno me pa zanimajo težave
ker zgodbe niso nikoli črno bele
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Ko so meni serviserji kadarkoli dirali bremze, tako iz preventive, so po tem njihovem posegu vedno nastale težave. Zato pa servisu osebno ne zaupam niti, da mi zavorne ploščice zamenja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
glej snecer ne utrujaj in pametuj. Zavorna tekočina se menja ker nase veže vlago. Ko ta vlaga naraste na določen % se menja zaradi varnosti. Več kot je vlage prej tekočina zavre. In ko ti bo enkrat zavrela bo na forumu en nabijač majn.
zdaj če pa tebi ni jasn pomen preventive je pa žalostno...

čelado maš tudi že 15 let isto?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

teoretično je to, moraš kar ekstremno zavirat in posledično vozit, da se kaj takega zgodi
ne poznam niti enga slučaja da je koga snelo zaradi vretja vode v zavornih ceveh, noro kaj pišeš, zavore ne spustijo takoj, nakažejo tak da...

čelada je stara 9 let, je iz ogljikovih vlaken, razpolovna doba 2 leti a ne...še ena nategunska, sedaj že čutim kak ogljik razpada

ps. nič o zavornih ceveh ne pišeš, menjaš na 4 leta? malosutra...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
zakaj bi menjal na 4 leta. Menjaš ko se vidijo znaki obrabe.
itak, da jih ne poznaš dosti, da bi jih snelo zaradi vretja. Zaradi preventive..... Če bi bli vsi tak pametni kot ti in čakali na posledice bi pa redno slišal.

pa če pametuješ o čeladah glih isti krščen duš je al maš karbon ali polikarbonat. Udarec absorbira stiropor.

drugače pa namesto, da na zavorah šparaš napiši kaki post majn in raje tipkovnico šparaj.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

e... ker tako piše v knjigi, tako kot piše za zavorno tekočino 2 leti...

to je zaradi preventive, ki si jo gori omenjal...

Torej imaš sam dvojna merila...nekaj bi menjaval, drugo pa po občutko :evil: da ti ne bi voda zavrela...me res zanima, v kateri gostilni so ti takšno pravljico natvezli.

Zamenjaj si torej lajtunge, isto sem že gornjemu predlagal, ima v servisni knjigi "Replace na 4 leta"

---------------

Pri čeladi je edini "problem" na dolgi rok stiropor, ki ga lahko hlapi sčasoma deformirajo, glede ostalega pa gre za nateg prodajalcev. Res pa je, da so nove čelade praviloma iz boljših materialov itd.

---------------

Nič ne šparam na zavorah, lahko pa ti povem, da so bile pri 40k km kot nove, pa sem pakne vseeno zamenjal zaradi lepšega, ker sem jih malo očistil, zamenjal titan štifte itd.

Pa tudi lajtunge imam prepletene od hell performance, tak da ne mi o šparanju, da mi ja ni bi kaj zavrelo... :bonk:

Pri bremzah začutiš, ko niso več zadihtane in je ročica "premehka", ampak takrat bodo še vedno normalno prijele, je pa to znak za menjavo tekočino in luftanje itd.

WP_20160211_001.jpgWP_20160211_002.jpgWP_20160222_003.jpgWP_20170615_003.jpgWP_20170615_009.jpg
na zadnji fotki original pakne, ko nove, sem izračunal, da bi zdržale preko 250.000km
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
glej pisal si, da imaš na avtu še original 15 let staro. To je šparanje.
jaz pa zaklučujem s tem tej temi, si le majster ki se dnevno ukvarja z zavorami
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Na enem avtu je 15 let stara tekočina, avto ima 140k km in menjanje prednje pakne.
Zavira kot prvi dan.