Vztrajnik

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
nima veze za kater avto je.
Zanima me, če ima kdo praktične izkušnje. Če je imel oba v roki in se vidjo razlike....
Razlika v ceni ni zanemarljiva, ampak tudi najdražje stvari niso vedno najboljše...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.531
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Najbolje je, da v 4. prestavi pelješ resimo 50 ali 60 km/h, spustiš plin in čez sekundo spet dodaš, takrat slišiš, kako pokne, ko vztrajnik zgrabi...

Velikokrat ljudje mešajo simpotme bolanega vztrajnika z uničenim nosilcem motorja....Vztrajnik je najbolj obremenjen med štartom in ugašnjanjem avtomobila, nekje sem bral da je to pod 500 obrati/minuto motorja.

Dvomasni vztrajnik lepo zvezno deluje od štandgasa pa do začetka srednjih obratov, načeloma pokriva celotno območje "nizkih" vrtljajev. Če je vztrajnik fuč, potem je povsod v tem območju slišati "čudne" zvoke sploh ob spremembah vttljaev (naglo pospeševanje, menjanje, ..).

Je pa res da je veliko simptomov, ki kažejo na okvaro vztrajnika enakih odlomljenim nosilcem motorja -> apak vseeno vsak mehanik lahko v 5 min ugotovi kaj je krivo, pa načeloma tudi sam lahko domnevaš ali ti trese motor ali pa rožlja nek vrteči del pri motorju.

Menjave dvomasnega vztrajnika ni pogoj za menjavo sklopke se pa jasno lahko preventivno menja (če je že na koncu). Če menjaš pa dvomasni na enomasni vztrajnik pa je jasno potrebno menjat sklopko (ker je drugačna)! Ampak dvomasni vztrajnik v enomasni menjaš samo zato da avto na hitro prodaš in da prideš "ceneje" skozi - je namreč tam z namenom in menjat na enomasni vztrajnik v dizlu pomeni da izgubiš nekaj udobjain še kaj (dobiš na glasnosti, porabi in obrabi motorja, sklopke, menjalnika ...).

V bistvu ne prideš nič ceneje skozi, ampak se znebiš največje neumnosti ki si jo je avtomobilska industrija izmislila. Kar pišeš velja za nov vstrajnik po nekaj deset tisoč kilometrih, je vsak dvomasni vstrajnik že lepo vigi vagi in veselo nabija tresljaje po motorju. Videl svojega na lastne oči, ko mi je odneslo avtomatsko nastavljiv mehanizem pri sklopki (še ena blesarija sodobne avtomobilske industrije). Po 40 tisoč je mel vsaj za centi lufta, čeprav še ni nabijal. Ne vem kako so dizli delal brez te neumnosti prej, da ni odnašalo menjalnikov in podobnih stvari.
V glavnem vrgel sem zadevo ven in dal not klasični kit, kjer stari dobri fedri na lameli prevzamejo funkcijo te dvomasne pisdarije. O kaki razliki v udobju nobenih zaznav, avto pa vleče zvezno, kar prej ni. Torej ob menjavi sklopke zabrisat to dvomasno pisdarijo čimdlje in šaltat na klasični vstrajnik in sklopko na fedre. Edina razlika, ki jo občutim je pri lezenju naprej brez gasa, takrat se čut mal tresljajev, kot včasih dodaš mal gasa in je. Pa skwo se je morala odvadit nabijat po sklopki, ker se mal bol čuti. Pri meni ni blo opazit razlike.

PS: Veliko proizvajalcev se počasi že vrača nazaj na staro klasiko i bodo počas nehal pisat neumnosti o ful pomembni funkciji te dvomasne pisdarije, ki jih ti citiraš..
 
Nazadnje urejeno:

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Citat:
Ne vem kako so dizli delal brez te neumnosti prej, da ni odnašalo menjalnikov in podobnih stvari.

Jah, imeli so ene 3x manj konjev in navora. Glavna prednost pa je ravno pri NVH. Če te ne moti go for it, mehanika bo že zdržala.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.531
113
Citat:
Uporabnik Pac_Man pravi:
Citat:
Ne vem kako so dizli delal brez te neumnosti prej, da ni odnašalo menjalnikov in podobnih stvari.

Jah, imeli so ene 3x manj konjev in navora. Glavna prednost pa je ravno pri NVH. Če te ne moti go for it, mehanika bo že zdržala.

Ne vem, zakaj bi me motilo, ker zadeva deluje brez posebnih težav. Ne vem če je mel motor 2,4 TD kaj manj navora od 1,9 JTD. Prvi se je vrtel z navadnim, drugi z dvomasno bedarijo.