Tak kot so napisali, kljuko dobiš preko ebay-a za mali denar, kaj pač želiš, fiksno, na vijake, skrito, električno, je dovolj proizvajalcev, westfalia, aragon, bossal, ...
Elektroniko pa obvezno original ali enakovredno originalu, ker to da ti ne izklaplja senzorjev je najmanj, bolj važno je da ti ostalim sistemom dopove da se zadaj nekaj vleče, ker pri večini vozil ima ESP itak dva pred programirana programa, za vozilo z in brez prikolice. Meni je lepo pomagal ESP ko mi je zaradi delitacije na mostu 1.300kg težka prikolica začela poskakovati levo in desno, je takoj ESP lučka zasvetila si čutil sunek bremzanja zadal levo in nato takoj desno in se je celotna kompozicija umirila. Prinese pa original elektronika tudi nekaj bombončkov, kot avtomatski izklop senzorjev, javljanje napake ob nedelovanju luči tudi na prikolici, sprememba ESP, in ostalih pomagal. Uravnavanje podvozja pri avtih ki to imajo, zaradi teže na kljuki.
Je pa tudi res da pri večini vozil predvsem VAG grupe je ob tovarniškem naročilu res še en kup dodatkov zraven, kot večji hladilnik, dodaten hladilnik olja, močnejši zavorni cilinder,... Samo to verjetno toliko ne vpliva na zadeve, ker bi drugače vozila ki nimajo tovarniško vgrajene kljuke imele v homologaciji podatek za prikolico 0, kar bi pomenilo da ne smejo vleči prikolice.
Sedaj pa še vprašanje za poznavalce, večinoma modul ugotovi da je prikolica zadaj ko priklopiš 13pin konektor, kako pa ve da ni samo nosilec za kolesa, ker takrat ESP ne rabi drugače delati.