VW goljufal pri emisijah NOx v US

Sniper

Fizikalc
24. jul 2007
169
34
28
VW. Zaenkrat so samo oni napovedali da bodo tlačili gor filtre. Pač posledica tega da jih stiskajo zaradi te afere in se hočejo zdaj v čim lepši luči pokazat.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik Sniper pravi:
Še nekaj novega. http://www.torquenews.com/3769/vw-settlement-class-action-lawsuit-new-details

VW bo še v bencinarje začel vgrajevati filtre trdnih delcev. http://www.autocar.co.uk/car-n...ol-engines-2017
Še bencinarje bodo zhebali s temi filtri.
frown-1.gif

VW samo komplicira zadeve. Zdaj so že iz bencinarjev naredili celo sranje, že na pol dizle, ker je vedno več nekih dodatkov gor, ki lahko crknejo in posledično imaš samo kot lastnik potem stroške. Namesto, da bi šli poenostavljat gredo komplicirat. Zdaj bodo že bencinarji imeli vsi turbine pa filtre trdih delcev... ah ja, kdo bi to razumel...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Saj lahko stopiš do njih (ali ostalih, vsi gredo v isto smer), pa jim razložiš, kako prihajajoče emisijske norme dosežt na bolj preprost način. Recimo s petlitrskim V8 s stranskimi odmičnimi in 2 ventiloma na valj. Ker je zihr simpl ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Saj lahko stopiš do njih (ali ostalih, vsi gredo v isto smer), pa jim razložiš, kako prihajajoče emisijske norme dosežt na bolj preprost način. Recimo s petlitrskim V8 s stranskimi odmičnimi in 2 ventiloma na valj. Ker je zihr simpl ...

S hibridom ala toyota varianta? Prej ali slej bodo prešaltali vsi na to, samo pač nekateri malo pozno. Lahko imamo pa nakoncu tudi mopede z 1 cilindrom, 400ccm pa 6 turbinami...
In potem naj še kdo reče, da japonci samo kopirajo...
 

su35

Pripravnik
8. jun 2013
39
0
6
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Saj lahko stopiš do njih (ali ostalih, vsi gredo v isto smer), pa jim razložiš, kako prihajajoče emisijske norme dosežt na bolj preprost način. Recimo s petlitrskim V8 s stranskimi odmičnimi in 2 ventiloma na valj. Ker je zihr simpl ...

S hibridom ala toyota varianta? Prej ali slej bodo prešaltali vsi na to, samo pač nekateri malo pozno. Lahko imamo pa nakoncu tudi mopede z 1 cilindrom, 400ccm pa 6 turbinami...
In potem naj še kdo reče, da japonci samo kopirajo...

Hibrid pa še BOLJ zakomplicira zadevo kot en navaden DPF....

In ja moderni bencinarji z direktnim vbrizgom imajo večji izpust trdih delcev kot dizli z DPF....in tukaj ni samo VW, tisti ki spremljajo zadeve vedo da se že kar nekaj časa govori o DPF-jih za bencinarje.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Namesto DPFja rabiš baterijo, visokonapetnostno napeljavo, kompletno elektroniko, elektromotorje ... Pa seveda primeren motor, torej z atkinsonovim ciklom, ker navadni direktajšpricerji bodo prej ali slej tudi v hibridu rabili DPF.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
In kaj je tukaj več za tekoče vzdrževanje? Ni turbine, ni dpf, ni sklopke, ni menjalnika... x zadev, ki sicer prej ali slej pridejo na vrsto za zamenjavo in niso poceni. Pa še zavorne obloge se manj obrabljajo.
Sicer pa smo čisto off topic. Bom končal s tem.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.441
543
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Namesto DPFja rabiš baterijo, visokonapetnostno napeljavo, kompletno elektroniko, elektromotorje ... Pa seveda primeren motor, torej z atkinsonovim ciklom, ker navadni direktajšpricerji bodo prej ali slej tudi v hibridu rabili DPF.

Torej manj komplikacij. Edina potencialno šibka točka tukaj je baterija. Elektronika z elektromotorjem pa ni tak bav bav, drugače bi raznorazni DSG-ji in elektronike motorjev crkovale po tekočem traku.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
In kaj je tukaj več za tekoče vzdrževanje? Ni turbine, ni dpf, ni sklopke, ni menjalnika... x zadev, ki sicer prej ali slej pridejo na vrsto za zamenjavo in niso poceni. Pa še zavorne obloge se manj obrabljajo.
Sicer pa smo čisto off topic. Bom končal s tem.

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
In kaj je tukaj več za tekoče vzdrževanje? Ni turbine, ni dpf, ni sklopke, ni menjalnika... x zadev, ki sicer prej ali slej pridejo na vrsto za zamenjavo in niso poceni. Pa še zavorne obloge se manj obrabljajo.
Sicer pa smo čisto off topic. Bom končal s tem.

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.

Kaj ni govora o vzdrževanju? Mene kot voznika zanima vzdrževanje in cena le-tega. To, da pa nekdo tlači tehnologijo "za jurja" in ti proda 1.0 mlinček kot suho zlato si pa s tem veča maržo. Ista cena za kupiti ali pa malenkost nižja, dolgoročno pa prazna denarnica ...
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.441
543
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.

No tole je pa treba malo pokomentirat. Toyotini hibridi so cenovno primerljivi z VAG grupo, tudi z bencinarji, če upoštevaš DSG pri VAG grupi, drugače gre za primerjavo hrušk in jabolk. Torej hibridi so cenovno konkurenčni "avtomatikom" iz VAG grupe. Glede VAG grupe in hibridov, pa VAG grupa ob taki miselnosti, kot jo prodaja v GTE različicah Golfa in Passata nikoli ne bo mogla biti konkurenčna. Če skupaj daš DSGmenjalnik, TSI motor, elektromotor sklopko med obema pogonoma, ne moreš konkurirat Toyoti, ki v hbridih sploh nima sklopke, da ne govorimo o ostalih zadevah. Cena komponent za proizvajalca me pa ne zanima, moj problem je cena vozila, ki jo moram jaz plačat, in pa cena vzdrževanja. Delanje hibrida iz 1.0 TSI motorja in DSG menjalnika je žal mimosunek.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.

No tole je pa treba malo pokomentirat. Toyotini hibridi so cenovno primerljivi z VAG grupo, tudi z bencinarji, če upoštevaš DSG pri VAG grupi, drugače gre za primerjavo hrušk in jabolk. Torej hibridi so cenovno konkurenčni "avtomatikom" iz VAG grupe. Glede VAG grupe in hibridov, pa VAG grupa ob taki miselnosti, kot jo prodaja v GTE različicah Golfa in Passata nikoli ne bo mogla biti konkurenčna. Če skupaj daš DSGmenjalnik, TSI motor, elektromotor sklopko med obema pogonoma, ne moreš konkurirat Toyoti, ki v hbridih sploh nima sklopke, da ne govorimo o ostalih zadevah. Cena komponent za proizvajalca me pa ne zanima, moj problem je cena vozila, ki jo moram jaz plačat, in pa cena vzdrževanja. Delanje hibrida iz 1.0 TSI motorja in DSG menjalnika je žal mimosunek.

Tiste hibride si toyota lahko kar nekam vtakne, poraba je večja napram dizlom, pa tudi zmogljivost je bolj tako tako....je pa res da so ti hibridi ekološko manj oporečni...ampak trg bo že naredil svoje.
Zato je VW rešitev boljša (zaenkrat dražja). Boljša zmogljivost, manj emisij glede na potrebe voznika. Torej + za plug in hibrida, omogoča vožnjo samo na elektriko (mislim da ima GTE doseg cca 50 km), kar pa zadošča za dnevne opravke, omogočen bo obisk mestnih jeder (npr London), kjer so ICE prepovedani, ko pa boš šel na road trip imaš dolg domet....to je moj avto prihodnosti...ne pa neke ekološke pokveke....vsaj dokler se ne izboljša tehnologija baterij (kar pa bomo še rabili 15-20 let) po podatkih inš. jožeta štefana..kjer razvijajo nove materiale za hranjenje el. energije.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
In kaj je tukaj več za tekoče vzdrževanje? Ni turbine, ni dpf, ni sklopke, ni menjalnika... x zadev, ki sicer prej ali slej pridejo na vrsto za zamenjavo in niso poceni. Pa še zavorne obloge se manj obrabljajo.
Sicer pa smo čisto off topic. Bom končal s tem.

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.

Kaj ni govora o vzdrževanju? Mene kot voznika zanima vzdrževanje in cena le-tega. To, da pa nekdo tlači tehnologijo "za jurja" in ti proda 1.0 mlinček kot suho zlato si pa s tem veča maržo. Ista cena za kupiti ali pa malenkost nižja, dolgoročno pa prazna denarnica ...

Ni bilo govora o vzdrževanju. Bilo je vprašnje zakaj ne hibrida namesto dodajanja stvari na bencinca, pa sem pojasnil, da je problem cena.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.

No tole je pa treba malo pokomentirat. Toyotini hibridi so cenovno primerljivi z VAG grupo, tudi z bencinarji, če upoštevaš DSG pri VAG grupi, drugače gre za primerjavo hrušk in jabolk. Torej hibridi so cenovno konkurenčni "avtomatikom" iz VAG grupe. Glede VAG grupe in hibridov, pa VAG grupa ob taki miselnosti, kot jo prodaja v GTE različicah Golfa in Passata nikoli ne bo mogla biti konkurenčna. Če skupaj daš DSGmenjalnik, TSI motor, elektromotor sklopko med obema pogonoma, ne moreš konkurirat Toyoti, ki v hbridih sploh nima sklopke, da ne govorimo o ostalih zadevah. Cena komponent za proizvajalca me pa ne zanima, moj problem je cena vozila, ki jo moram jaz plačat, in pa cena vzdrževanja. Delanje hibrida iz 1.0 TSI motorja in DSG menjalnika je žal mimosunek.

Pozabi DSG. Kupci iščejo avto za 13 jurjev in s hibridnim pogonom se jim ga ne da naredit (ne s sistemom tipa HSD ne z dodajanjem elektromotorja DSGju), z DPF na bencincu pa se da. Kupca ne zanima, da ima hibrid avtomatiko, Polo pa ne. Vse primerjave padejo, ko kupec nima več kot recimo 12 ali 13 jurjev. In takih je ogromno. In za take bo pač ta tehnologija, dokler se hibridi ne pocenijo (kar ne bo prav kmalu).
Mimogrede, Prius Plugin v primerjavi z Golfom GTE ni nič bolj cenovno ugoden. Je pa cenejši (ampak tudi dobiš manj). In ker je cenejši, bo ziher imel več kupcev kot GTE. Ker spet obsatja krog kupcev, ki bi imeli PHEV, ne bi pa plačevali XX jurjev za avto (in ne rabijo 200 konjev).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni govora o vzdrževanju, ampak o ceni komponent in posledično ceni avta. Če moraš zaradi emisijkih norm v 1.0 TSI porinit DPF, to stane 500€ ali jurja. Če probaš iz njega naredit hibrida, bo to stalo precej več. In pri avtih za 10 ali 12 jurjev je vsak evro pri ceni pomemben.
Tudi zato bo imel novi Polo le še bencinske motorje. Dizli so za VW sedaj tabu tema, hibridna tehnologija pa še predraga.

No tole je pa treba malo pokomentirat. Toyotini hibridi so cenovno primerljivi z VAG grupo, tudi z bencinarji, če upoštevaš DSG pri VAG grupi, drugače gre za primerjavo hrušk in jabolk. Torej hibridi so cenovno konkurenčni "avtomatikom" iz VAG grupe. Glede VAG grupe in hibridov, pa VAG grupa ob taki miselnosti, kot jo prodaja v GTE različicah Golfa in Passata nikoli ne bo mogla biti konkurenčna. Če skupaj daš DSGmenjalnik, TSI motor, elektromotor sklopko med obema pogonoma, ne moreš konkurirat Toyoti, ki v hbridih sploh nima sklopke, da ne govorimo o ostalih zadevah. Cena komponent za proizvajalca me pa ne zanima, moj problem je cena vozila, ki jo moram jaz plačat, in pa cena vzdrževanja. Delanje hibrida iz 1.0 TSI motorja in DSG menjalnika je žal mimosunek.

Tiste hibride si toyota lahko kar nekam vtakne, poraba je večja napram dizlom
Ne drži. Je kar enaka/boljša (pri novi generaciji)