Sicer pa bo ugled VW reševal človek iz opla : http://www.avtovizije.com/novi...novo-strategijo
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
prejle v "Svet na kanalu A".....
veš kaj me zanima. Kaj pa tisti, ki so recimo avto prodali naprej, neki drugi osebi? kaj bo pa v tem primeru?
Sicer pa bo ugled VW reševal človek iz opla : http://www.avtovizije.com/novi...novo-strategijo
A ti ne znaš pisat izven citiranega besedila?Citat:
Uporabnik visek_izobrazbe pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
prejle v "Svet na kanalu A".....
veš kaj me zanima. Kaj pa tisti, ki so recimo avto prodali naprej, neki drugi osebi? kaj bo pa v tem primeru?
Sicer pa bo ugled VW reševal človek iz opla : http://www.avtovizije.com/novi...novo-strategijo
Treba bit pozoren kaj imajo namen narediti pa zgleda noben ne dojame...Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Če mi avto dobro dela, elektronika bp, zakaj bi dal potem mehanikom, da mi brskajo po računalniku, ki ne bo nikoli več enako bp. Potem bodo sigurno večni problemi. Kako že pravijo , " ne diraj lava, dok spava".
Citat:
Uporabnik SeriousSam pravi:
Regenerira se DPF - nima zveze z NOxCitat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?
Seveda je možno. Če bodo recimo morali povečat število regeneracij NOx pasti, je poraba višja, ker se jo regenerira z dodatnim vbrizgavanjem goriva.
Za zmanjšanje NOx mora biti ustrezno dimenzioniran katalizator, glede na izvedbo se.dodaja AdBlue
Citat:
Uporabnik boc pravi:
@SJTV1:
Torej je vpoklic VW avtomobilov v EU brez smisla, ker so pač (šlampast) test naredili in to je to?
In torej edini hakelc v USA je, da v test specifikaciji direktno napisano, da mora biti isti SW za test kot je med vožnjo in tega v EU ni.
Zakaj pa so potem napovedali, da vpoklic bo (sicer najprej prostovoljno, potem pa po pritisku D, da bo ta obvezen) ?
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Treba bit pozoren kaj imajo namen narediti pa zgleda noben ne dojame...Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Če mi avto dobro dela, elektronika bp, zakaj bi dal potem mehanikom, da mi brskajo po računalniku, ki ne bo nikoli več enako bp. Potem bodo sigurno večni problemi. Kako že pravijo , " ne diraj lava, dok spava".
Sporen je program, ki se zažene pri testnem delovanju (o nobenih preseženih noxih ni govora...in vse kar bojo naredili je to, da bojo nalozili program da bo avto tudi v testnih pogojih delal z istim programom kot med delovanjem.
In to nima kaj vplivat na delovanje avta (moč, porabo, navor,...)
To bo vse...vsaj v štartu. Če se bo pa kdo obregnil v test nox.ov in jih izvedel ponvno in bojo le ti izven meja...takrat pa se bo začel tisti dražji del (in tu bo problematičen kak motor, ki je že v testnem programu na meji).
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Najprej se je treba dogovoriti za smiselno enoto. Kaj je mg / km? Kje je prevožen ta km? Na poti na Roglo ali na poti z Rogle?
Edino smiselno bi se mi zdelo meriti onesnaževanje v realni uporabi za vsako vozilo in potem to obdavčiti. To pa seveda danes ni izvedljivo. Verjetno je drastična razlika v izpustih pri 130 km/h in pri 200 km/h pri vsakem vozilu. Torej bi voznik na to vplival in tudi plačal.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Po novem naj bi bil sporen tudi 3.0 TDI:
http://www.autoblog.com/2015/11/02/vw-v6-tdi-diesel-emissions-defeat-epa/
Citat:
The Environmental Protection Agency (EPA) said that cars with 3.0 litre engines from the years 2014 to 2016 are affected.
However VW denies the vehicles have software designed to cheat tests.
Instead the company says that cars with the 3.0 litre diesel V6 engines "had a software function which had not been adequately described in the application process".
Volkswagen says it is cooperating with the EPA to "clarify the matter".