Pejva še 1x: v EU je predpisan test za porabo/emisije. Za razliko od ZDA EU ne predpisuje, kakšna elektronika je lahko v avtu. VWjevi svinjaki so test opravili. In to po standardih, ki jih je EU prepdisal, in v vsej komunikaciji (reklame, PR materiali) so uporabljali le tisto, kar EU dovoljuje uproabit (poglej oglase, kaj noter mora pisat).
Kje je zdaj tu stvarna napaka ali goljufija? To, da vsi vemo, za kaj gre, pravno ne pomaga. Če bi se VW šel tožit, bi na sodišču verjetno zmagal (tudi če bi jim recimo vzeli homologacije za te kodele, pa bi se šel okoli tega tožit in to izpodbijat)- ampak poslovno seveda pogorel, PR polom in posledice bi bil popoln.
V EU je problem, da so predpisi totalno v k... Zato imamo po NEDC smešno nizke porabe, pa obvezno jih je treba zapisat v oglase in materiale. In novi cikel na žalost ne bo dosti boljši. in tudi tega, kar imajo ameri že dolgo, trej da elektronika ne sme imeti "programa za test" (defeat devices) spet ne piše noter.
Pizdite na EU, ne na VW ... VW je zamo hodil po robu do maksimuma (v EU, v ZDA so seveda goljufali).