Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Matr, ne govorim o izpustih in vw goljufanju, temveč o tem da tudi drugi goljufajo.
Neumne želje. Še pred ostalimi spremembami, nam bo verjetno spet padla gospodarska rast, najbrž malo tudi Nemcem. Ampak, če bo njim, potem nas ne bo motilo, če bo nam. Slovenska faušija funkcionira.Citat:
Uporabnik Filipides pravi:Ta plaz naj pretrese VW, vse ostale proizvajalce in trošarinsko politiko v EU, pa bo iz tega nekaj dobrega. Pa še način testiranja se bo spremenil in postal bolj realen.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Neumne želje. Še pred ostalimi spremembami, nam bo verjetno spet padla gospodarska rast, najbrž malo tudi Nemcem. Ampak, če bo njim, potem nas ne bo motilo, če bo nam. Slovenska faušija funkcionira.Citat:
Uporabnik Filipides pravi:Ta plaz naj pretrese VW, vse ostale proizvajalce in trošarinsko politiko v EU, pa bo iz tega nekaj dobrega. Pa še način testiranja se bo spremenil in postal bolj realen.
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Čez vikend sem govoril z enim strokovnjakom iz Mercedesa. Rekel je da se mu zdi kar prav da ima VW težave, saj so bili res nelojalna konkurenca. Mercedesi morajo recimo imeti tank za 20-25 litrov AdBlue tekočine (podobno kot urin), ki se potem ob servisih polni (zdrži ene 30.000km). To pomeni manj prostora in dodatno tehniko, ki stane in lahko povzroča težave. Drugo pa je da so motorji, ki optimizirani za res nizke izpuste, zaradi tega bolj "leni". Da gre za znanja, ki jih ni tako lahko pridobiti, kaže tudi to da se MB ravno zaradi tega odločil za uporabo Renaultovih motorjev v razredih kjer se to najbolj pozna (A, B in C ter razne podizvedbe).
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Torej za kupca sami plusi.