VW goljufal pri emisijah NOx v US

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
11mio vozil, posegi bodo, če je popolnoma osnoven, bo treba servisu za vsak avto nekaj plačat.

Verjetno bodo nekaj skompenzirali in bodo VW servisi to delali za minimalen denar, samo če že to množimo 11mio x 10€ . :p

Delnice tudi ne pomenijo samo izguba "virtualenega" denarja, ampak ta razlika vpliva na zelo veliko faktorjev, vsekakor na par mrd luknjo tudi če ne 30+ kot je sedaj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Malo si poglej statistike vpoklicev, sploh pri starejših avtomobilih, koliko jih dejansko pride na vpoklic.
wink-1.gif

Potem pa upoštevaj, da to popolnoma nič ne vpliva na samo varnost in delovanje avtomobila, temveč delovanje avtomobila celo poslabša in podraži z vidika voznika.
Če zadeva zakonsko ne bo obvezna (v UK očitno že ne bo in tako že odpade konkretna številka avtomobilov), potem bo po mojem mišljenju procent avtov, ki bodo šli na vpoklic še bistveno manjši od 10%. Na vpoklic bodo šli tisti, ki bodo hoteli preko odvetnikov še kaj potegnit in tisti procent, dva, ki dejansko dajo kaj na ekologijo in so za to pripravljeni tudi nekaj plačati iz svojega žepa.
wink-1.gif

Moje osebno mnenje je, da bo VW dal na voljo lastnikom, da se odločijo ali gredo v ''popravilo'' ali ne. In velika večina bo seveda mirno rekla ne. Kar se mi zdi čisto korektno. Ko so namreč kupovali so testirali takšen avtomobil s točno takšnimi zmogljivostmi in porabo kot jo ima avtomobil sedaj in ne vem zakaj bi moral lastnik sedaj plačevati s slabšimi voznimi lastnostmi in višjo porabo, goljufijo drugega.
Hkrati pa mora seveda VW pokasirati lepo kazen zaradi nelojalne konkurence in goljufije. In seveda v opomin drugim.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Glede na to, da so goljufali in taksen avto ne sme bit na cesti (ZDA) bi rekel, da bodo morali odpravit ali spravit avto iz prometa. Odkup s strani VAG?
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Če jim bodo v Nemčiji zaračunali cestnino glede na dejanski EURO razred, jih bo veliko prišlo na vpoklic. V Sloveniji, kjer se na ekologijo poserjemo, razen če ne gre za druge, odziva seveda ne bo.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.072
3.559
113
41
Lj
Pri nas je nacionalni šport odstranjevanje DPF-jev, tako da ima zgornji kar prav.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
V Nemčiji naj cestnino zaračunajo VW. On je namreč goljufal. Če bi pa meni mislili v avto namestit neko zadevo, ki bo poslabšala porabo in znižala moč, naj pa odkupijo avto nazaj in si bom potem sam izbral svojega.
Nisem namreč niti najmanj kriv za to kar se dogaja. Kupil sem pa točno tak avto (tudi v točno tem EKO razredu), kot je sedaj. In ne bom sedaj, zato ker je nekdo goljufal, sam imel slabši avto.
Po moje bo to zrelo za drugo tožbo, vsaj v ZDA.
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
V Nemčiji naj cestnino zaračunajo VW. On je namreč goljufal. Če bi pa meni mislili v avto namestit neko zadevo, ki bo poslabšala porabo in znižala moč, naj pa odkupijo avto nazaj in si bom potem sam izbral svojega.
Nisem namreč niti najmanj kriv za to kar se dogaja. Kupil sem pa točno tak avto (tudi v točno tem EKO razredu), kot je sedaj. In ne bom sedaj, zato ker je nekdo goljufal, sam imel slabši avto.
Po moje bo to zrelo za drugo tožbo, vsaj v ZDA.
Od trenutka, ko bo VW objavil vpoklic, si za emisije NOX odgovoren ti in ne VW. Lahko potem skupinsko tožiš VW zaradi zavajanja glede porabe, a osebna odgovornsot zaradi onesnaževanja ti ne uide.

Seveda, kürc gleda okolje in zdravje, samo da ti ne boš imel slabšega avtomobila.
bonk.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
Od trenutka, ko bo VW objavil vpoklic, si za emisije NOX odgovoren ti in ne VW. Lahko potem skupinsko tožiš VW zaradi zavajanja glede porabe, a osebna odgovornsot zaradi onesnaževanja ti ne uide.
Saj to pravim: VW mora nositi odgovornost, ne pa lastniki vozil, ki so kupili en avto, sedaj bodo imeli pa slabšega. Torej naj VW lepo odkupi vozilo nazaj in se bo potem lastnik odločil, kateri avto je za njega najbolj primeren. Ali pa naj VW svojo goljufijo reši tako, da bo avtomobil imel enake zmogljivosti in porabo kot pred posegom.
Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
Seveda, kürc gleda okolje in zdravje, samo da ti ne boš imel slabšega avtomobila.
bonk.gif
Brez zamere, ampak me ne poznaš, tako da ti ni treba sklepat, kaj mene kur... briga. Pa nimam avta, ki bi zapadel pod to. Če boš natančno prebral temo, ti bo jasno, kaj zagovarjam in to je absolutno tudi okolje (sem zelo proti recimo praksi odstranjevanja DPF-jev) in s svojo vožnjo (ali pa nevožnjo) naredim svoj delež.
Vsekakor pa med drugim zagovarjam tudi dejstvo, da ne more kupec nositi posledice goljufije proizvajalca. Ker potem bi se vsi proizvajalci ''zmišljevali'', nakar bi čez eno leto pač objavili vpoklic in avto bi kar naenkrat imel recimo enkrat večjo porabo. Ne gre to tako.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Citat: >>>Vsekakor pa med drugim zagovarjam tudi dejstvo, da ne more kupec nositi posledice goljufije proizvajalca.

Tako naj bi tudi bilo.
nahrung002.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kupec po defaultu nosi svoje posledice - bil je nategnjen in ima tehnično neizpravno vozilo. Neizpravno vozilo v osnovi ne sme biti na cesti. Torej posledice ima tudi kupec. Kako se bodo države po svetu odločile a bodo kupcem to dejstvo spregledale in se spravile na prodajalca - VW, da problem sanira, je seveda dobro vprašanje.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
že vidim, kako flashajo nov SW v avto, ki ima odstranjen DPF in mapo z DPF delete funkcijo
hysterical-1.gif
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Me prav zanima, kako bo deloval "kastrirani" TDI? Bodo še vedno vsi, govorili, kako je eksploziven in kako so ostali dizli v primerjavi z njim manj poskočni? Brez dima ni ognja, pravi stari pregovor. In dima je bilo pri VW res veliko, zato naj plača vse do zadnje pare, pa če gre v bankrot. To res ni normalno, da Evropejci omejujejmo druge znamke in njihov vstop na EU trg s stroogimi emisijskimi normami, ki jih na koncu niti sami ne dosegamo. Hvala lepa za takšno dvoličnost.
p.s. Moj novi Sportage nič ne kadi, je pa res, da morda res ni tako odziven kot smrdljivi TDI. Pa ko ga vžgem v podzemni garaži tudi ne naredi tako težko prebavljivega zraka kot sosedov passat z enakimi konji.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
vidiš, si že pristranski
enako, kot če bi sam napisal resnico in dodal sliko sosedove ceed'ke diesel, bela, zadaj pa črn flek okrog izpuha
na splošno je tvoj sestavek totalno brez osnove, dokler ne napišeš modela passata in letnika
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Eh....

Tule ni govora o kajenju..ampak o NOx-ih!

Daj ločuj to dvoje med sabo.

Vsi avti na testu niso kadili in tudi ne kadijo. Problem so NOx-i..a kot kaže imajo z njimi probleme dobesedno vse znamke, ker ji vse presegajo..vsaj izven testov.