Tako, električna megla se bo pocasi razkadila, sedaj pa k realnim vprasanjem:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/zaton-klasicnih-motorjev-zakaj-nanj-se-nismo-pripravljeni-484724
Torej, kdo bo sploh plačal "ojačano" omrežje?
Če imajo tako lepo prepihane ravnice, zakaj so imeli v 50 in 60ih letih take probleme s smogom ?
Glej slike na linku, ki ga je že gasper008 prilimal. https://timeline.com/la-smog-pollution-4ca4bc0cc95d
Eno je hrbtenica, drugo je nizkonapetostni razvod.
Imaš zgoraj izjavo osebe iz Elektro Ljublajna, 3 kW polnjneje ni noben problem.
Na tej točki se je treba vprašat, kaj je ceneje in enako udobno za uporabnika? Ali narediti pametno polnilnico, ki bo nadzorovala skupno porabo v hiši in upoštevala tudi trenutno moč lokalnega transformatorja. Ali je cenej kopat in polagat nove kable in inštalirat močnejše transformatorje?
Povprečen avto na dan naredi manj kot 30 km, to je bogih 6 kWh, ali 2 uri polnjenja na moči 3 kW.
In če to ne bo nikoli ugodno za omrežje? Ker marsikje po vaseh je že sedaj na meji. En švoh trafo, dolgi vodi, nihanje napetosti ob obremenitvah,...Polovica ljudi ko pride iz šihta bo že vklopilo kabel v avto, filanje se bo pa zgodilo takrat ko bo to ugodno za omrežje.
Zdaj pa ne vem, a jaz razlagam steni? Polovica ljudi ko pride iz šihta bo že vklopilo kabel v avto, filanje se bo pa zgodilo takrat ko bo to ugodno za omrežje in za denarnico (uvedeš še posebno poceni EV tarifo, takrat ko je najmanj porabnikov na omrežju).
Tako pamet je tako trivialno in poceni vgradit, da je že kar malo smešno.
DELNO lahko ti porabo mirno nadzoruješ/usmerjaš preko cene. Recimo, ko je elektrike PREVEČ je cena x/10 ali pa ti še plačajo, da jo takrat porabiš. Z razmahom EV bo tega verjetno manj. Hkrati pri največji obremenitvi naviješ ceno 5x. Oz. celo plačaš in odvzameš elektriko iz EVja. Če bo lastnik to seveda dovolil. Za to pa rabiš smart grid. In na ta način lahko precej dobro DELNO usmerjaš porabo.No ta je malo butasta da bos ti prikljucil avto na strom in da se bo zacelo filati oz. filalo takrat ko bo za omrezje ugodno. Jaz tankam takrat ko rabim? Kaj pa ce je baterija prazna in moram cez 2h dalje? Aja to pa bomo imeli "jocker" gumb ki ga bomo lahko izkoristili 3x mesecno? Skratka marsikaj bo treba porihtati ko bo dolocen delez elektricnih vozil nadomestil čiste dizle