VW goljufal pri emisijah NOx v US

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Razložil bi ji da če se hoče še naprej voziti s tem avtom da je registriran bo to naredila. Drugače se lahko zgodi tudi preklic registracije zaradi tehnične neustreznosti.
Face it, energetsko učinkovitost (majhno porabo) se bo doseglo z PHEV in EV ne pa z vozili na fosilna goriva ki na račun porabe svinjajo z izpusti.

Bi te rad videl, da ti to na servisu reče ja.... na razlagaj pravljic.
No da ti bo lažje razumet. Pred updatom avto dela brez problemov. Po updatu pa cuka, poraba je višja, avto nima toliko moči kot prej, občasno kadi, pa še kaj se najde. Vse to spet magično zgine ob vrnitvi na "sporni" program.
Vsak dan bolj kažete eni kaki teoretiki ste.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ampaak! Avto po servisnem posegu (update-u) ne dela vec normalno in po zakonu ga lahko peljes nazaj, da ti ga popravijo, saj so ti ga na servisu zjebali. Vendar, ker ti ga ne morejo, se situacija zacikla. Kaj narediti oz. kake vzvode imas v zakonu, ker nekaj moras imeti, saj si oskodovan? Tozit VW in izgubit, ceprav si oskodovanec?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Bi te rad videl, da ti to na servisu reče ja.... na razlagaj pravljic.
No da ti bo lažje razumet. Pred updatom avto dela brez problemov. Po updatu pa cuka, poraba je višja, avto nima toliko moči kot prej, občasno kadi, pa še kaj se najde. Vse to spet magično zgine ob vrnitvi na "sporni" program.
Vsak dan bolj kažete eni kaki teoretiki ste.
"Sporni" program pa seveda veselo svinja in ne dosega niti EURO4 norme... Edino pravilno bi bilo da VAG v tem primeru naredi enako kot je v ZDA (čeprav tam pod prisilo). Učinkov bi bilo več; vozni park bi se pomladil, prodaja (ne nujno VAG) skupine bi se povečala... Pa še opozorilo ostalim proizvajalcem bi bilo... poglej kaj se ti bo zgodilo... Tisti ki pa ne bi naredil trade-in pa bi ga lahko doma gledal na dvorišču. Registrirati ga ne bi mogel več nikjer v EU...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Gledam vnaprej. Gledam kaj bom zapustil otrokom in vnukom. Tisti ki je stanje zakrivil naj odgovarja. Tisti ki pa ne sprejme ponujenega in misli da je bolj pameten pa naj trpi posledice.
Problem je v egoizmu in seveda dejstvu da v Sloveniji je pleh svetinja... Da jo je potrebno na Brezje vozit in blagoslovit, tako kot so včasih konje, pridne in zveste živali...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Če bi res gledal naprej se ne bi trajbal v nepotrebnem SUV-ju, ampak v kombilimuzini, ki že zaradi aerodinamike in teže porabi liter manj.
Ampak ja, pred tujim pragom Slovenci znamo v nulo pomesti, pred svojim pa prahu (ali pa tudi par kg dreka) ne vidimo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vsaj EURO norme mi štimajo, tebi mogoče?
Pa ne boš verjel, ampak za v mesto (kjer je onesnaževanje itak najbolj v ospredju) uporabljam malo zadevo z nizkimi zpusti, hoim peš ali uporabljam kolo. Na daljše poti pa sem prepričan da je moja krača čistejša od tvoje limuzine...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
A nista bla JTD pa dCi takoj na čelu kolone za VW po izpustih?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Vsaj EURO norme mi štimajo, tebi mogoče?
Pa ne boš verjel, ampak za v mesto (kjer je onesnaževanje itak najbolj v ospredju) uporabljam malo zadevo z nizkimi zpusti, hoim peš ali uporabljam kolo. Na daljše poti pa sem prepričan da je moja krača čistejša od tvoje limuzine...
Ne boš verjel, ampak moja kravca je popolnoma skladna z EURO normo zapisano v homologaciji.
In to, da se sicer ne vem kako eko obnašaš, še vedno ne spremeni dejstva, da se trajbaš okrog z realno nepotrebnim SUV-jem, pri tem imaš pa še obraz drugim pametovati, kako eko si ti. Včasih je bolje biti tiho ;).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Daj roberto prosim no ne bluzi. A prvi bi bil ko bi jokal tu kak so ti avto zajebali.

Cash kam nazaj boš peljal? Če ga ne znajo popravit drugače kot da greš nazaj na original program. Za vw je težava odpravljena z updatom. Za njih je ta avto ok.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne bi Lukec, ne bi... zadnja stvar je takole jokcanje na Alterju pa da se celo občestvo nad tem naslaja... V bistvu je Alter toliko v buli da ne bi več vprašal niti kakšno je vreme ali kako pripraviti toast, kaj šel kaj bolj specifičnega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Kaj pa bi ti nardil v tem primeru. Postavi se v kožo voznika avta ki ga zajebava. Veš kaj moreš nardit, da bo spet delal brez problemov.
Kdo bo zmagal Roberto na levi rami ki je super ekolog in bolj papežki od papeža, ali Roberto na desni rami, ki preprosto hoče da mu avto dela normalno kot je prej.
Res me zanima kako bi ti rešil ta problem drugače kot se ga rešuje v praksi.
Ma lahko tudi ostali ekologi napišete kako bi v svojem primeru rešili ta problem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Vsaj EURO norme mi štimajo, tebi mogoče?
Pa ne boš verjel, ampak za v mesto (kjer je onesnaževanje itak najbolj v ospredju) uporabljam malo zadevo z nizkimi zpusti, hoim peš ali uporabljam kolo. Na daljše poti pa sem prepričan da je moja krača čistejša od tvoje limuzine...
Si prepričan, ali se Francozi samo dovolj uspešno delajo Francoze. Enak (podoben?)motor kot tvoj ima v mercedesu kar nekaj težav in gre na vpoklic.
http://www.avto-fokus.si/Novice/Mercedes-Benz_Ogromen_vpoklic_tudi_za_Daimler/

https://www.avto-magazin.si/novice/kazen-za-mercedes/
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mercedes se hvali da razen surovega agregata ni nič renojevega... ne elektronika, ne šobe ne vztrajnik ne sklopka... torej njihov zajeb.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ksz... to da svibjajo vsi je dejstvo, to da je večina vozil oz. motorjev bila narejena tako da je ustrezala testom tudi. Ampak point je bil v tem, da je VAG (in potem BMW, Mercedes) vgrajeval programsko opremo, ki je drugače delala na testu kot na cesti. In to je dokazano namen goljufanja. Večina proizvajalcev ima en način delovanja ki je optimiran za teste. VAG je pa dosegel emisijske norme z povečano porano goriva in AdBlue tekočine, ugodno porabo pa z večjimi emisijami, zavestno je omejeval AdBlue porabo...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Prav imaš, dejstvo pa je to, da Renault (zaenkrat) ni nič ugrajeval, ni nič omejeval, ni nič goljufal a kljub temu je največji smrduh :)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj se je dejansko zgodilo? pol deci večja poraba? Who cares. Avto cuka? Hebat ga, popravite, če je kriv program. Kaj pa če je kriva moja karjola, katera ima blindiran EGR in odstranjen DPF?
IMHO, če bi bil popravek res tako katastrofalno zanič bi germani že zdavnaj skočili v luft in svaljkali fauve po medijih. To, kaj ima pa nek Janez ali Ibro težave pri avtu sumljive servisne zgodovine in kilometrov je pa irelevantno. Če je pa patch zanič in se pritoži 100k+ uporabnikov se bo pa tudi VAG zmigal. Očitno pa ni.
Kaj bi storil? Če imam avto v garanciji bi fabrka to reševala, če ni več bi prodal jetra frdamana in kupil avto.