VW goljufal pri emisijah NOx v US

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Aja, moj avtomobil je povsod v hladni podzemni garaži tako da ni treba sest v pregretega, prav tako se spuščam na cesto ob urah ko ni gužve :evil: Saj ne pravim da je karkoli narobe s kolesom pa v osnovi niti nisem repliciral tebe temveč Stevarda, on se je nekaj zaganjal in pametoval. Jaz od nekdaj pravim vsakemu svoje. Zakaj bi se vozil po mestu s kolesom in jedel te NOX-e od dizlov če lahko grem skoz mesto z avtomobilom ter vključim notranje kroženje zraka? :fredi:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Se tudi ne spomnim več kdaj sem šel nazadnje z avtom, samo da mam 3x toliko kot ti. Mislim da junija enkrat ko je bilo treba še otroke razvozit zjutraj.

Sicer pa ja, tisoč in en izgovor prav pride. Premraz, prevroče, presuho, premokro. Ta da ni kolesarske je iz riti potegnjen. Greš pač mal naokoli kjer je kolesarska ali kjer je manj prometa. Ali peš ali skiro ali kaj tretjega, karkoli. Folk se vozi v službo manj kot 1km daleč. Avto iz garaže, potem 800m daleč do parkinga z avtom in potem še 200 do vhoda.
Se strinjam z ostalim, le z označenim ne. Midva verjetno nimava težave s tem, ampak če hočeš popularizirat kolesarjenje, moraš razmišljat o vseh, še posebej o ranljivih skupinah, recimo otrocih in starejših. In za te mora biti kolesarska varna, najbolje fizično ločena od vozišča. Ker drugače pač ne moreš ravno mirno froca poslat v šolo z biciklom, če veš, da mora vmes 3x na cesto s šleperji. Ali pa starejši se takoj tega izognejo, ko jim enkrat šleper 2cm stran od belance gre. Si zaključil zgodbo.
Kaj ti pomaga avtobus (na plin, vodik, raketni pogon) če rabiš za 4km razdalje 1,5 ure ker moraš prestopat in čakat? :) In že pri teh butastih šparovnih linijah dela Mariprom najbrž na robu izgube. Ja, itak, če se iz danes na jutri vsi v mestu odločimo da bomo uporabljali avtobuse bi lakhko bile linije pogostejše in bilo bi jih tudi več a ne? In potem prav tako svizec zavije čokolado kaj ne? :fredi: Pa razumem jaz tebe dobro kako bi morale oz. kako bi lahko stvari funkcionirale v idealnem svetu ampak žal nismo v idealnem svetu, to je bolj problem. Pa nehaj mi zdaj o tem da bi se lahko teh 4km (sred decembra) peljal s kolesom.
Vidiš, ovčka (pa brez zamere)... Torej se zavedaš, da bi bilo treba naredit nekaj, ampak nočeš naredit, ker ti je sedaj tako čisto fajn.
Odgovori mi na tole: pusti ti decembra, kdaj si pa šel recimo z biciklom spomladi ali jeseni tiste 4 kilometre? Ali je bilo preveč peloda, luna v nepravem položaju, itd.? Sicer pa, jaz te ne silim nič delat, glede na napisano se vsaj zavedaš, da tako ne bo šlo v nedogled, večini ostalih ovc se tudi sanja ne, da tako stvar ne bo mogla dolgoročno laufat. Ko bodo pa prepovedi vozil v mestih, bodo pa blejale na polno.
Sicer pa še tole: takšne zadeve se NE morejo zgoditi v enem letu. To so stvari, ki terjajo desetletje, itd., ampak z nečim je potrebno začeti. Recimo kako bi jaz začel: urejat parkirišča na obrobju. Začet gradit kolesarske in cone za peščce in prostor za te se vzame avtomobilom.
Recimo ko omenjaš Maribor. V centru imate parkirišča na obeh straneh cest. Lepo vzameš eno stran parkirišč in narediš npr. kolesarsko, s tem sprostiš prostor na pločniku za pešce. In tako počasi naprej. Keš za vse to pobereš na EU razpisih. Hkrati začneš krepiti in modernizirat javni promet. Ko stvar doseže določen nivo, vzameš še več prostora vozilom v mestu. S tem prisiliš ljudi v parkiranje proč od centra.
In glej sedaj ta čudež: če moraš do avta naredit recimo nekaj 100m in potem, ko parkiraš spet nekaj 100m za opravke, kar naenkrat kolo postane enormno udobno in konkurenčno avtu. Ali pa na krajše razdalje greš raje kar peš. BREZ KAKRŠNEKOLI PREPOVEDI VOŽNJE V MESTU. In kaj s tem dosežeš: da imajo prebivalci v mestu še vedno normalno življenje, saj lahko kadarkoli pripeljejo karkoli do stanovanja, ne pa ko s prepovedjo/zaprtjem jih dejansko odrežeš in onemogočiš normalno življenje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Veliko besed, ampak v resnici je tako, da vsem ni vse všeč. Meni bicikel za opravke ne sede, peš pa zlahka. Zudi če je par 100m do avta in od avta. Ne, ne bi na bilikel. In jaz bi recimo v LJ peš cone zabrl za biciklisete. Dol pa peš ob biciklu ali pa naokoli.
Me pa jako moti, da bus in vlak ne funkcionirata. Imam železniško 2 min od doma in 2 min od službe, pa 7 min vožnje. AMpak kaj, ko vlaki vozijo takrat, ko jih ne rabim oz sploh ne. Pa dve uri nobenega, namesto da bi na 15 min šli. Busi so sicer večinoma urejeni (je pa res, da je dosti, da je samo eden zanič in da ni primerno ohlajen poleti, recimo), ampak če prestopaš več kot 1x, gre spet ful cajta, ker linije enostavno ne klapajo.
So pa to vse zlahka rešljivo problemi, damo tiste milijončke je treba na pravo stran zložit. Je v tej državi ogrmono stvari, ki bi jih lahko nehali plačevati iz državne malhe ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Kot sem zgoraj napisal je FUNKCIONALNI javni prevoz en od NUJNIH ukrepov (stebrov) za to, da stvar potem funkcionira.

Še glede zaprtja con za bicikliste: zakaj? Enostavno se določi, da mora biciklist vozit s hitrostjo pešča in ne bo nobenih težav.
Divjake pa Z NADZOROM pobrat in kaznovati.
Recimo v tistem mestu v Italiji ni bilo nobenih težav se vozit s kolesom po coni za pešce, seveda s hitrostjo pešca oz. malenkost večjo.
Ampak za to, mora tudi v glavah kliknit. V balkanskih glavah ima balkanc prav in ni šans, da bi z malo razumevanja in strpnosti recimo se umaknil za 10 cm biciklistu, da gre lažje mimo, ravno tako obratno. Ko bo pešec slučajno na kolesarski, bo kolesar zadaj doživel živčni zlom, zvonček bo pel, kletvice letele, pa še kaj. KER IMA ON PRAV. Isto beremo tukaj, ko se ''pajkičar'' po cesti pelje namesto po kolesarski. Nekateri bi ga najraje kar povozili, saj si zasluži to. To je pač balkan. Jeb.. ga.
Samo primer: določene cone za pešce so bile v tistem mestu prepovedane za kolo: pa je bilo kolesarjev vseeno kar nekaj noter (vključno z mano in froci). Vozili smo se s hitrostjo pešca, nobene panike, nobene živčnosti, nobenega grdega pogleda. Za nami se je peljal policist, nič. Dokler si NORMALEN in ne ogrožaš nikogar, te noben živ krst ne bo lovil. Verjamem pa, da bi ob norenju skozi ljudi, zelo verjetni hitro kazen fasal. Upravičeno.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Kot sem zgoraj napisal je FUNKCIONALNI javni prevoz en od NUJNIH ukrepov (stebrov) za to, da stvar potem funkcionira.

Še glede zaprtja con za bicikliste: zakaj? Enostavno se določi, da mora biciklist vozit s hitrostjo pešča in ne bo nobenih težav.
Divjake pa Z NADZOROM pobrat in kaznovati.
Recimo v tistem mestu v Italiji ni bilo nobenih težav se vozit s kolesom po coni za pešce, seveda s hitrostjo pešca oz. malenkost večjo.
Ampak za to, mora tudi v glavah kliknit. V balkanskih glavah ima balkanc prav in ni šans, da bi z malo razumevanja in strpnosti recimo se umaknil za 10 cm biciklistu, da gre lažje mimo, ravno tako obratno. Ko bo pešec slučajno na kolesarski, bo kolesar zadaj doživel živčni zlom, zvonček bo pel, kletvice letele, pa še kaj. KER IMA ON PRAV. Isto beremo tukaj, ko se ''pajkičar'' po cesti pelje namesto po kolesarski. Nekateri bi ga najraje kar povozili, saj si zasluži to. To je pač balkan. Jeb.. ga.
Samo primer: določene cone za pešce so bile v tistem mestu prepovedane za kolo: pa je bilo kolesarjev vseeno kar nekaj noter (vključno z mano in froci). Vozili smo se s hitrostjo pešca, nobene panike, nobene živčnosti, nobenega grdega pogleda. Za nami se je peljal policist, nič. Dokler si NORMALEN in ne ogrožaš nikogar, te noben živ krst ne bo lovil. Verjamem pa, da bi ob norenju skozi ljudi, zelo verjetni hitro kazen fasal. Upravičeno.

Če je določeno, da mora vozit s hitrostjo pešca, lahko tudi hodi s hitrostjo pešca. Pa manj možnosti za neumnosti je.
Bistvo pešcone je, da s epešci lahko po njej gibajo brez skrbi. Da ne rabim gledat čez ramo. Jebiga, tako je. Saj zagovarjam kolesarje ne le v mestu, ampak tudi med njimi (in mi je nizozemski kodel načeloma všeč), ampak: jaz visim samo 2 opciji: ali stvari resno ločene med sabo (torej čisto ločene kolesarsk,e pešcone le za pešce) ali pa resno uvedemo shared space koncept. In ekscese resno kaznujemo. AMpak ker je to zadnje pri nas nemogoče (če bi bilo, bi uni, ki je v LJ zgazil pešca pred namo, dobil 30 let zapora), torej ostane le prva rešitev-.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Veliko besed, ampak v resnici je tako, da vsem ni vse všeč. Meni bicikel za opravke ne sede, peš pa zlahka. Zudi če je par 100m do avta in od avta. Ne, ne bi na bilikel. In jaz bi recimo v LJ peš cone zabrl za biciklisete. Dol pa peš ob biciklu ali pa naokoli.
Me pa jako moti, da bus in vlak ne funkcionirata. Imam železniško 2 min od doma in 2 min od službe, pa 7 min vožnje. AMpak kaj, ko vlaki vozijo takrat, ko jih ne rabim oz sploh ne. Pa dve uri nobenega, namesto da bi na 15 min šli. Busi so sicer večinoma urejeni (je pa res, da je dosti, da je samo eden zanič in da ni primerno ohlajen poleti, recimo), ampak če prestopaš več kot 1x, gre spet ful cajta, ker linije enostavno ne klapajo.
So pa to vse zlahka rešljivo problemi, damo tiste milijončke je treba na pravo stran zložit. Je v tej državi ogrmono stvari, ki bi jih lahko nehali plačevati iz državne malhe ...
Hvala za napisano, nekako tako.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Se strinjam z ostalim, le z označenim ne. Midva verjetno nimava težave s tem, ampak če hočeš popularizirat kolesarjenje, moraš razmišljat o vseh, še posebej o ranljivih skupinah, recimo otrocih in starejših. In za te mora biti kolesarska varna, najbolje fizično ločena od vozišča. Ker drugače pač ne moreš ravno mirno froca poslat v šolo z biciklom, če veš, da mora vmes 3x na cesto s šleperji. Ali pa starejši se takoj tega izognejo, ko jim enkrat šleper 2cm stran od belance gre. Si zaključil zgodbo.

Vidiš, ovčka (pa brez zamere)... Torej se zavedaš, da bi bilo treba naredit nekaj, ampak nočeš naredit, ker ti je sedaj tako čisto fajn.
Odgovori mi na tole: pusti ti decembra, kdaj si pa šel recimo z biciklom spomladi ali jeseni tiste 4 kilometre? Ali je bilo preveč peloda, luna v nepravem položaju, itd.? Sicer pa, jaz te ne silim nič delat, glede na napisano se vsaj zavedaš, da tako ne bo šlo v nedogled, večini ostalih ovc se tudi sanja ne, da tako stvar ne bo mogla dolgoročno laufat. Ko bodo pa prepovedi vozil v mestih, bodo pa blejale na polno.
Sicer pa še tole: takšne zadeve se NE morejo zgoditi v enem letu. To so stvari, ki terjajo desetletje, itd., ampak z nečim je potrebno začeti. Recimo kako bi jaz začel: urejat parkirišča na obrobju. Začet gradit kolesarske in cone za peščce in prostor za te se vzame avtomobilom.
Recimo ko omenjaš Maribor. V centru imate parkirišča na obeh straneh cest. Lepo vzameš eno stran parkirišč in narediš npr. kolesarsko, s tem sprostiš prostor na pločniku za pešce. In tako počasi naprej. Keš za vse to pobereš na EU razpisih. Hkrati začneš krepiti in modernizirat javni promet. Ko stvar doseže določen nivo, vzameš še več prostora vozilom v mestu. S tem prisiliš ljudi v parkiranje proč od centra.
In glej sedaj ta čudež: če moraš do avta naredit recimo nekaj 100m in potem, ko parkiraš spet nekaj 100m za opravke, kar naenkrat kolo postane enormno udobno in konkurenčno avtu. Ali pa na krajše razdalje greš raje kar peš. BREZ KAKRŠNEKOLI PREPOVEDI VOŽNJE V MESTU. In kaj s tem dosežeš: da imajo prebivalci v mestu še vedno normalno življenje, saj lahko kadarkoli pripeljejo karkoli do stanovanja, ne pa ko s prepovedjo/zaprtjem jih dejansko odrežeš in onemogočiš normalno življenje.

Kolesa sploh ne vozim, nikoli, niti 300m, zato ga sploh nimam, mi ne paše da mi sedež v rit nabija, to bolj ženskam pristoji, naredim pa marsi marsi kateri korak peš seveda ko je optimalno vreme in predvsem izven mesta kajti plinov ne jem. Verjemi da nisem nobena ovca pac drugi interesi me ne zanimajo toliko in zato v tej smeri nisem pripravljen kaj dost prispevati. Dokler bom lahko bom pac teral obstoječi sistem. Bi se pa rade volje posluzil ucinkovitega javnega prevoza kot je to urejeno v večjih mestih po Evropi, prav uživam v tem. Drugače pa za razliko od tebe jaz poskušam tebe razumeti. Pa pustiva zdaj ekologijo in ljubezen do kolesarjenja. Če ne druga mi narava dela ne bi omogočala prevažanje s kolesom ampak to je že druga zgodba. Pa tudi kar se tiče kolesarjenja in naše vozne kulture in balkanizma se s kolesom na naših cestah niti najmanj ne bi počutil varno, da ne omenjam vrhunskih cest. Skratka milijarda faktorjev kjer se mi najbrž nikoli ne bomo mogli primerjati ali povsem približati kakšnim severnjakom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Mazda, Suzuki, Yamaha se opravičujejo za nepravilno testiranje emisij na Japonskem, baje da niso kršili nobenih zakonov, ampak da so si s tem samo pokvarili ugled.
https://www.reuters.com/article/us-...gize-for-improper-vehicle-tests-idUSKBN1KU023

Mazda v svojih bencinarjih ne bo potrebovala GPF za doseg EURO6d-TEMP norme, 2.2 dizel bo dobil SCR, prihaja pa novi 1.8 dizel, ki SCR ne bo potreboval:
Taking an imaginative approach, Mazda has again proven that clean emissions can be achieved even without complex – and costly - exhaust aftertreatment. The SKYACTIV-G direct injection (DI) petrol engines with 1.5, 2.0 and 2.5 litre displacements, for example, meet Euro 6d TEMP without needing particle filters. Mazda managed to comply with the new RDE particle number limits solely through engine modifications. As for its diesel powerplants, the SKYACTIV-D 2.2 adds an SCR (Selective Catalytic Reduction) system to fulfil Euro 6d TEMP’s on-road NOXlimits. An NOX storage catalyst, meanwhile, is sufficient for the new SKYACTIV-D 1.8.
https://www.mazda-press.com/eu/news/2018/mazda-model-line-up-to-be-euro-6d-temp-compliant/

Zdaj je morda jasno zakaj 2.2 dizel nikoli ni bil na voljo v Ameriki, kljub nenehnim napovedim, ker so bili očitno pri Mazdi preveč trmasti, da bi za mizerno prodajo v US samo za njih vgrajevali SCR.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Ok, tukaj smo pač zapeli na kolesa, ki so pa zgolj ena od alternativ, če so seveda zagotovljene varne površine.
Imaš recimo tudi skiroje, električne skiroje, vse možno. Seveda pa je treba delat dolgoročno in s pravim ciljem.
Tako so tudi prehodi lahki oz. za ljudi celo samoumevni, brez nekih omejitev in prepovedi. Pogoj pa je seveda ustrezna infrastruktura in seveda ustrezno urejen tudi javni promet.
In ne kolesa niso čudežna rešitev. Rešitev je zlagoma odvzeti prostor avtomobilom in ga nameniti pešcem ter alternativnim oblikam prevoza ob tem, da se spravi javni promet v dobro delujoče stanje. Tudi medkrajevni, ki je sedaj pravi flop.
Če je določeno, da mora vozit s hitrostjo pešca, lahko tudi hodi s hitrostjo pešca. Pa manj možnosti za neumnosti je.
Bistvo pešcone je, da s epešci lahko po njej gibajo brez skrbi. Da ne rabim gledat čez ramo. Jebiga, tako je. Saj zagovarjam kolesarje ne le v mestu, ampak tudi med njimi (in mi je nizozemski kodel načeloma všeč), ampak: jaz visim samo 2 opciji: ali stvari resno ločene med sabo (torej čisto ločene kolesarsk,e pešcone le za pešce) ali pa resno uvedemo shared space koncept. In ekscese resno kaznujemo. AMpak ker je to zadnje pri nas nemogoče (če bi bilo, bi uni, ki je v LJ zgazil pešca pred namo, dobil 30 let zapora), torej ostane le prva rešitev-.
Nemogoče je zato, ker se nič ne dela v tej smeri. Sem pa prepričan, da bo tudi na Balkanu slej ko prej se zgodil prehod in preskok miselnosti.
Je pa res, da zna trajat tudi kakšno desetletje ali več za preobrat.
Sicer sem takoj zato, da se uredi ločene kolesarske, ampak brez preskoka v glavi tudi to ne pomaga.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
To se je nanašalo na preskok miselnosti...
Ko družba sama spremeni definicijo, kaj je sprejemljivo ravnanje...

Recimo, ko sem bil froc, smo se smejali Italijanom, ki so se vozili na biciklu s čeladami. Sedaj se sam počutim bedaka, če grem na kakšno vožnjo brez čelade...
Za po mestu rabim še nekaj let, da bo to prišlo za mano :)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
mtl zakaj ne obeledanis tega italijanskega mesta z imenom?
Trst to zsgotovo ni. Sem imel kar podvig priti v njega s kolesom kolikor toliko kulturno pa sem se vsaj ponekod peljal kolikor toliko varno.

Strinjam se da slovenska mesta in obcine ne znajo pocrpat eu sredstev za kolesarske. Dolocene izjeme obstajajo. Na zalost moje obcine ni med njimi, saj ima cela obcina kolesarske steze najbrz manj kot km, pa ni ravno majhna obcina, oziroma obcina brez nekega strnejenega naselja. Se dobro da nam je marija terezija dala vlak, da se jih kar nekaj vozi z vlakom v Lj.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Švabi imajo trenutno ausferkauf rabljenih traktorjev, ker se jih pospešeno hočejo losat. Idealna prilika za balkanske traktoriste. Največ jih sicer kupijo jodlarji, oni so tudi zgleda da veliki ljubitelji nox

Tukaj eni genialci ugotavljajo, da so te prepovedi itak BS, ker je ban samo do euro 5. Švaba tu drugače razmišlja:

"People don’t know if and how the government will ban diesel and which diesel," said Kille. "Most of the people will not buy diesel cars in order to play it safe."

https://www.bloomberg.com/news/arti...-prompt-record-in-exports-of-second-hand-cars
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ausverkaufi že ampak ausverkaufi česa? O ausverkaufih se je že lani na veliko govorilo in pisalo ampak ko se je iskalo nekaj avtomobilov za uvoz teh ausverkaufov nikjer ni bilo? Govorim o novih avtih, do nekaj let starih, EURO6 motor. Ali o katerih ausverkaufih je govoria? O Golfih V?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Nevem no, jaz nisem dobil takšnega občutka. Pač znižanje iz 19.999€ na 18.499€ zame pač ni nek famozen ausverkauf. Govorim zame, za laika, ki išče po mobilu.de... Če imajo pa za vecje playerje kaksne posebne zadeve pa ne bi vedel...
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
Mimogrede, v enem casopisu sem zasledil, da je imel VW julija rekordno prodajo (novih vozil). Dealerji naj bi jih prodajali z (velikimi?) popusti, da se znebijo modelov, ki jih po Septembru 2018 (neka nova pravila stopijo v veljavo) ne bodo mogli vec prodajat.
Ve kdo kaksne podrobnosti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Sedajle bilo po radiu...nek slovenec ki je privatno tožil vw za dieselgate izgubil tožbo.... Ne najdem pa še v novicah...