Če lahko še jaz dodam svoje OSEBNO mnenje: s Toyoto imam le eno težavo. Preživim obliko (kar sploh ni problem, glede na to, kaj imam sedaj
), preživim slabše materiale v notranjosti, slabšo zvočno izolacijo, TRENUTNO pa še ne morem preživeti voznih lastnosti (lege na cesti) avtomobila, ki ti dejansko ubijejo (vsaj pri Priusu) popolnoma vso voljo do vožnje. Ni, da se avtomobil preveč nagiba ali karkoli drugega, ampak enostavno je avtomobil nekompakten, čutiš kako vsako kolo po svoje nekaj reagira. Ne divjam, pa se nisem upal čez nekatere ovinke malo hitreje zapeljati po uničeni cesti. In to je bil edini avto, ki sem ga vrnil in sem se potem oddahnil v svoji 8 let stari krači. In glede na to, da je tudi ta glede vozniških izkušenj konkretno daleč od recimo BMW-ja, mislim da nisem ravno preveč zahteven glede tega. Poleg tega je tudi volan tam samo za to, da zavija, občutka na njem ni nobenega.
Auriska je sicer boljša glede tega, ampak še vedno trpi za tem sindromom.
Hibridi potem dodajo zraven še navijanje vrtljajev, ampak to se da skorigirat in to bi šlo čez pri meni.
Tako da, moje mnenje je, da so Toyote le za voznike, ki jim je vožnja dejansko skoraj odveč in jim je popolnoma vseeno za občutke pri vožnji. In teh je veliko, zato pa Toyota tako napreduje zadnja leta. Za hibride je potrebno pa dodati še zraven, da so za UMIRJENE voznike. Če si dinamičen ali agresiven voznik, bo to totalen strel v koleno.
In še kratek dodatek: samo v enem (če se prav spomnim ameriškem) testu do sedaj sem zasledil omembo te težave Priusa. Tako da možno, da sem jaz čuden, ampak dvomim.