VW goljufal pri emisijah NOx v US

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.547
4.694
113
Pesek v oči za Evropske ovce (med katerimi sem tudi jaz). Sedaj imaš "popravljen" avto, ki ne dela več kot bi mogel, se kvari, ima nižjo prodajno vrednost, skratka nateg na celi črti, oni so jo pa odnesli z eno bedno kaznijo in to je to.

Se pa nekaj podobnega pripravlja tudi za Mercedes. Sploh so mi face oni, ker so vgrajevali sporno opremo še v avte, ki jih izdelujejo sedaj, čeprav se je dobro vedelo, da jih preizkujejo. Sicer trdijo, da nimajo take opreme in bodo to dokazali na sodišču, ampak nekaj očitno že more bit. Banda. Bmw je naredil menjavo "na tiho", skratka očitno so imeli vsi podobne goljufive programčke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Točno to, v ZDA so lastniki vozil dobili svoje, tukaj bo pa 1 milijardo pobasala nemška država, lastniki bodo pa ostali s stroški in slabšimi vozili ter izgubo vrednosti. Oz. morajo iti sami v tožbo.

Sem že nekajkrat zapisal: pustiti vozila na cesti pri miru, proizvajalcu pa nabiti kazen, ki se uporabi za investicije v eko projekte, s katerimi se zmanjša količina strupenih plinov. Ne pa, da tako kot v ZDA, sedaj stotisoči čisto ok vozil, propada na soncu. Hkrati so pa na cesti vozila stara 30-40 let, za katera se pa noben ne sprašuje, kako onesnažujejo okolje. Bedarija na kubik.

Sloveniji sevede na pade na pamet, da bi tožila zaradi tega, manjšega DMV-ja, itd. Ovce.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.547
4.694
113
Točno to, v ZDA so lastniki vozil dobili svoje, tukaj bo pa 1 milijardo pobasala nemška država, lastniki bodo pa ostali s stroški in slabšimi vozili ter izgubo vrednosti. Oz. morajo iti sami v tožbo.

Sem že nekajkrat zapisal: pustiti vozila na cesti pri miru, proizvajalcu pa nabiti kazen, ki se uporabi za investicije v eko projekte, s katerimi se zmanjša količina strupenih plinov. Ne pa, da tako kot v ZDA, sedaj stotisoči čisto ok vozil, propada na soncu. Hkrati so pa na cesti vozila stara 30-40 let, za katera se pa noben ne sprašuje, kako onesnažujejo okolje. Bedarija na kubik.

Sloveniji sevede na pade na pamet, da bi tožila zaradi tega, manjšega DMV-ja, itd. Ovce.

Znajo mogoče celo še enkrat udariti nič krivega končega kupca. Ker je to daleč najlažje...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.872
113
To kak je v nemčiji politika zlizana z automaherji je že malo preveč. Saj ne rečem če bi to bilo v kaki levi državi kot je naša, ampak Nemčija, kjer je vse po regelcih pa to?
To smešno miljardo, ki jo morajo zdaj reveži plačat, so se pa ziher da zmenli da v obliki subvencij za elektriko dobijo nazaj.
 

B81

22. jul 2007
37.311
10.676
113
In kaj zdaj to vse skupaj pomeni? Tehnicni se naredi v vsakem primeru. Zakaj ste sli na posodobitev?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.427
2.428
113
Mora pa bit fix uspešno naložen da se njim v fabriki nardi "kljukica" ali se lahko kako "uredi" če imaš ljudi na pooblaščencu?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.478
4.249
113
Pa še to gre iz levega žepa v desni.

Državno podjetje plača državi kazen.
Bilanca slabša pa nebo davka na dobiček.

Tak da bi se dalo debatirati o tej kazni, ki je samo pesek v oči za ugoljufane kupce.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
V USA so porabili toliko zaradi odkupa vozil in/ali modifikacij. Kazen ni bila 20 miljard.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.427
2.428
113
Tak da bi se dalo debatirati o tej kazni, ki je samo pesek v oči za ugoljufane kupce.

Verjetno če si se priključil kakršni koli tožbi bo najbrž na koncu tako da ti bo VW odkupil rabljen avtomobil po realni ceni (nekaj takega je bilo v USA verjetno). Torej če se to zgodi me še vseeno zanima, ne razumem, kako je bil kupec tovrstnega VAG-a ogoljufan? A tako da je dobil v štartu cenejše vozilo zaradi nižje "DMV-ja" kar je po domače rečeno zanj prigoljufal VW (kao nižji izpust)? Ali na kakšen način je kupec ogoljufan? Ne razumem, prosim za razlago... :)

Če je bil kdo ogoljufan so to bili vsi ostali udeleženci (kolesarji, pešci, itd.) ki so to vdihovali, voznik tega VW zagotovo ne :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

jello

Guru
22. sep 2008
10.232
3.886
113
Za druge ne vem, ampak večina eu držav je šla v tožbo z argumentom, da se je z izbruhom afere znižala vrednost avtomobila. Torej, tožbi si se lahko pridružil samo v primeru, da si ga kupil pred izbruhom afere (in pred tem seveda ne tudi prodal), torej da si bil takrat (jeseni 2015) lastnik.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.427
2.428
113
Seveda in ta sistem je edino pravilen kajti vsi ostali ki so kupili po izbruhu afere so (večinoma) špekulanti in takšni morajo dobit točno in okroglo nulo. Zakaj špekulanti? Zato ker toliko kot pa se je o tej aferi povsod pisalo, trobilo, TV... je težko težko da je komu to ušlo. Prav vem kako so po izbruhu določeni ljudje mrzlično iskali določena vozila z določeno oznako motorja, skratka bolano. Pred izbruhom afere vozilu ni padla cena torej si ga (kot prvotni kupec) pred izbruhom afere pošteno prodal po tržni ceni, če pa si ga prodal (takoj) po izbruhu afere pa zaradi tega cena takrat ni bila toliko nižja da bi karkoli občutil, kupec pa je bil s tem seznanjen oz. se je očitno s tem strinjal (najbrž je mislil da bo po drugi strani izsilil bogastvo od VWgna). Tako da če mene vprašaš vse skupaj bulšit.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ni bulšit v celoti. Tudi tisti po oznanitvi afere imajo lahko škodo zaradi upada performans in povečane porabe goriva kot posledice uskladitve vozila v skladu s pričakovanimi standardi emisij. In to je dokazljivo enostavno.
Kar je megla so razni psihološki oškodovanci, ki trdijo, da so kupili VW clean dizel, ker je proizvajalec lagal, da je vozilo eko, v resnici pa ni ter se jim je zaradi tega svet podrl.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.667
340
83
www.kacnje.eu
Ko ravno o težavah pri uporabnikih "problematičnih dizlov" debatirate - lani sem pripravil anketo na to temo.
Tukaj so rezultati, anketa pa je še vedno na voljo za izpolnjevanje (povezava spodaj v članku).
Gre za okviren pregled in ne znanstven dokaz.