Toliko o zelenih avtihKlik
Toliko o zelenih avtihKlik
Torej, če prav razumem je raziskava slaba, ker je NEMŠKI avtoklub v sodelovanju z NEMŠKIM institutom naredil raziskavo o čistosti izpušnih plinov ZA NEMČIJO? Hm.Da ne govorimo o tem, da so upoštevali izpuste CO2 pri proizvodnji elektriki v nemčiji, ki so med najbolj svinjskimi in vedno bolj svinjski (še malo, pa bodo kot poljaki), ker butlji zapirajo nuklearke. Slika je v normalnih državah (ali skandinavija ali npr FRA) zelo drugačna.
Problem je (vsaj zame), da niso obrazložili ne vhodnih podatkov ne metodologije (razen njihovega eko-testa), pa da za problem EVjev kažejo umazan nemški štrom, ki je pa seveda problem blesavih nemcev generalno, ne pa EVjev.Torej, če prav razumem je raziskava slaba, ker je NEMŠKI avtoklub v sodelovanju z NEMŠKIM institutom naredil raziskavo o čistosti izpušnih plinov ZA NEMČIJO? Hm.
Kvečjemu je za kritizirat neizobražene tuje novinarje, ki nekritično povzamejo in napihnejo tuje raziskave in jih seveda ekstrapolirajo kar na cel svet.
Generalno sliko glih nemci najbolj kvarijo, ampak v principu mislim da ja. Nisem pa brskal za podatkom na nivoju EU zadnje čase. Večina držav ve, da gre počsi na boljše (ali pa so že tako čiste, da velikih premikov ne more biti), kaki Polhjaki vztrajno svinjajo, Nemci pa na slabše.A drugače pa se čistost pridobivanja štroma (generalno gledano v EU) zvišuje torej gre na bolje?
No, če niso blesavi predvsem naši novinarji, ki povzemajo dokaj natančno nemško študijo, sami pa kaj podobnega niti slučajno niso sposobni spraviti skupaj. Kaj šele, da bi to bralo toliko ljudi kot stvari od ADAC-a.Problem je (vsaj zame), da niso obrazložili ne vhodnih podatkov ne metodologije (razen njihovega eko-testa), pa da za problem EVjev kažejo umazan nemški štrom, ki je pa seveda problem blesavih nemcev generalno, ne pa EVjev.