sn hotu kupit golf V tdi 77kw, sicer z rocnim sest stopenjskim
ko sn sprobu sn se raje odlocu za 100kw tut rocni menjalnik
ko sn sprobu sn se raje odlocu za 100kw tut rocni menjalnik
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
je pa za moje pojme 105 kavalov in tak menjalnik tudi en malček čudna kombinacija.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jaz se na njegovem mestu en bi toliko obremenjevalz rednimi servisi na motorju 8ker jih zna narediti poleg vseh pooblaščencev tudi polovica garažarjev) ampak morebitnimi izrednimi na menjalniku. Tega se nihče ne bo hotel dotikati,pooblaščeni pa najraje menjali.
Telfoniraj na servis,pa reci da ti menjlanik DGS nekaj nagaja pa boš videl odziv (kaj je narobe, koliko stane). Se bojim da bodo čudni odgovori.
Prvi dve leti ko je garancija še gre nekako potem pa? (kogovšek žalec?, marolt horjul? kdo tretji? ker dvomim da ti ga bodo na servisu za neko noramlno ceno skupaj sestavili.
Pa ne sedaj da se avtomatiki ne kvarijo. Definitvnos e bolj kvarijo kot klasika, povrh vsega pa mehanike v slo prešteješ na prste rok ki se ga upajo šravfat in kaj vejo o njem. V DSG je pa še cel kup elektronke najbrž je pa še večji rpblem.
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Porabo bos morda imel nizjo, kaj pa "udobje"? Se spomnim testne c klase s 140 kavali in 5-stopenjskim avtomatikom. Nikoli ne bi vzel te kombinacije, eno stopnicko visje (170 KM) pa ze verjetno. Avto se je na relaciji pri recimo 80 km/h (sem ze pozabil tocno kje) precej matral. Bil je "podhranjen", malce vec plina in se je ze zaganjal. TOrej za relacijo (umirjeno) ni najboljsa kombinacija in si torej ne morem predstavljati kako je 105 KM in 7-st. avtomatika. Ti pa povem, da se v 2.0 tdi (140 KM) in "navaden" DSG odlicno razumeta in bi takoj vzel omenjeno kombinacijo.
Saj sem ti zgoraj zapisal. Tipičen traktorCitat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:Bolj mi je problem, da se oglaša kot Zetor.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne izpostavljam VW ampak DSG ki zna biti problem, le bo šlo pri njem kaj narobe (sploh po garanciji). Nekih bogatih izkušenj z njimi itak ni, vsaj v slo. So sploh prodali recimo 500 avtov z DSG?
Sicer pa me je nek forumaš nekaj km zapeljal s turanom 170 tdi dsg. Je kar lepo šlo, samo poraba pa ni bila nič kaj preveč tdi (če me spomin ne vara preko 8)
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
sn hotu kupit golf V tdi 77kw, sicer z rocnim sest stopenjskim
ko sn sprobu sn se raje odlocu za 100kw tut rocni menjalnik
Kateri pa to? Pa ne bi ravno Renaultovega 1.5 dCi stavil sem noterCitat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
No ja, konkurenca ima tudi motorizacije, ki imajo nižjo porabo od TDI. Sicer ne precej, kak deci pa.
Porazno. Ravno zaradi prekratkega prestavnega razmerja v peti. Ampak tukaj moraš sprobat DSG-ja, da boš videl, če je ok. Sicer je pa tako. Do nekje 2500 vrtljajev se hrup še da požret, potem naprej pa ni ravno prijetno. Ampak dejstvo je tudi nekaj. Če prideš iz jajčka kot je npr. Clio, ti bo potem ta pri 150 km/h tih, če pa recimo iz BMW petke, potem imaš pa orenk problemCitat:
Sam nisem imel možnosti sprobat reči na kakšni avtocesti. Kako se obnese tam glede traktorskega hrupa?