Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Pepe , ne pozabi da je tv crknil v enem tednu.

Moti me ,da bi sedaj čakal na garancijsko popravilo verjetno kar nekaj časa...

Se pravi je opcija menjave ,vračila...dosti bolj hitra .
To so tvoja predvidevanja ... Jaz sem imel problem rešen tudi preko servisa v enem dnevu. Res pa je, da je takrat servis dal nov izdelek.
Kaj pa pravijo pri trgovcu?
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
SI že perejo roke in se umikajo od problema...

"
Spoštovani,



Za nastale nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.



Za najhitrejšo rešitev reklamacije predlagamo, da kontaktirate pooblaščeni servis, kateri bo izdelek pregledal in ustrezno ukrepal.



Kontakt: https://si.hisense.com/stik-z-nami



Za morebitna vprašanja smo vam na voljo.
"
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
nič se ne umikajo in perejo rok. Trgovci pač nimamo servisov in ne popravljamo ampak prodajamo. Če želiš seveda lahko rešuješ preko trgovca in bo potem tam nekdo tvoje zahteve posredoval servisu, vmes pa bo šel dan ali dva in potem servis javlja nazaj prodajalcu, prodajalec tebi in spet gre dan ali dva ....
lahko pa se temu ogneš in kontaktiraš servis direkt ... pa nič ni narobe če to narediš predno celemu svetu razlagaš kakšna krivica se ti dogaja, pa čeprav sploh še nimaš nobenega odgovora ...
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Ti igraj advokata svojim domačim..

In da ,sigurno bi po enem tednu ,tudi za svoje dobro ime trgovec moral pomagati rešiti oziroma menjati zadevo.

Po enem tednu imam ceremonije. Razumeš ?
 
  • Haha
Reactions: zino

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Ti igraj advokata svojim domačim..

In da ,sigurno bi po enem tednu ,tudi za svoje dobro ime trgovec moral pomagati rešiti oziroma menjati zadevo.

Po enem tednu imam ceremonije. Razumeš ?

amm in v čem je razlika če jih imaš po enem ali pa po 98 tednih?

trgovec ne odloča o menjavah popravilih itd ampak to počne servis oz zastopnik. In da lahko greš preko trgovca in izgubljaš dneve, lahko gres direkt na servis in prišparaš kakšen dan. Razumeš?

čisto iz prakse .... reklamirajo sup kupljen pri enem od naših trgovcev, če se stranka z supom oglasi pri nas je reklamacija rešena v 10 minutah. Če se odloči da bo reklamacijo reševal preko prodajalca, pa je potrebno sup vrnit prvo k njim, potem traja par dni, da tisti iz skladišča obvesti, tistega na reklamaciji, da je sup prispel, potem tisti iz reklamacij, javi v skladišče komu morajo ta sup poslat in .... predno pride do nas je teden okoli. Mi reklamacijo rešimo in pošljemo nazaj prodajalcu, kjer pride v skladišče in se vse se 1x ponovi ....

ti pa po želji
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Razumeš da sem na servis tudi poklical.

In mi reče da je samo odzivni čas 10 dni ?? Halo ,pa kje to mi živimo ?

In zame je velika razlika ali zadeva odpove praktično nova ali pa po enem letu.

In taki veliki trgovci bi morali imeti dogovor z dobaviteljem za takšne primere.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
809
113
toti Maribor
Potem, pa jim pošlji nazaj in uveljavljaj stvarno napako. Malo jim še zagrozi z tržnim inšektorjem, če se bodo izmikali.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.638
506
113
jaz sem imel podobno težavo 2 tedna nazaj. Kupil sem miško, sicer pri Senetic, jo uporabljal en teden. Vse ok, ampak, miška ni zdržala več kot 3 ure, namesto deklariranih 70. Sem jo posodabljal, upgradal… na koncu sem jim pisal da je nekaj narobe. Brez komplikacij so mi poslali nalepko za natisniti, naslednji da je prišel UPS, odpeljal, čez en teden je bil denar na računu. Vse na njihove stroške, črprav nisem tega zahteval.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
ZVPot-1 134. člen. 14 dni od nakupa imaš čas, da jih uradno obvestiš, da odstopaš od pogodbe, ne rabiš navesti razloga. in še naslednja 2 tedna, da izdelek vrneš nazaj. To je to, ni tu neke tople vode za odkrivat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.813
113
40
MB
ZVPot-1 134. člen. 14 dni od nakupa imaš čas, da jih uradno obvestiš, da odstopaš od pogodbe, ne rabiš navesti razloga. in še naslednja 2 tedna, da izdelek vrneš nazaj. To je to, ni tu neke tople vode za odkrivat.
:bonk:

in v tej tvoji opciji, kaj naredi prodajalec s takim artiklom?
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Razumeš da sem na servis tudi poklical.

In mi reče da je samo odzivni čas 10 dni ?? Halo ,pa kje to mi živimo ?

In zame je velika razlika ali zadeva odpove praktično nova ali pa po enem letu.

In taki veliki trgovci bi morali imeti dogovor z dobaviteljem za takšne primere.
prvič omenjaš, da si kontaktiral servis

odzivni čas? a da pridejo na dom pogledat ... precej normalno, v servisu lahko popravim 20 kosov na dan, ker pa se moram vozit naokoli in zgubljat čas je število dnevno popravljenih precej nižji ... kje živimo, nekje kjer je vse v zakonih in tam piše da je časa 30 dni in da ti moram pridet domov, ja kretensko za obe strani.

imajo možnost da jim ga dostaviš na servis? Recimo Gorenje sploh nima več svojega servisa, vse samo še doma in čakaš ....

verjetno bo res najlažja stvarna napaka in vračilo k trgovcu, samo zelo natančno si preberi kako poteka postopek stvarne napake in kaj moraš naredit. ker da ga dostaviš v Shoppster in se med vrati dereš ''stvarna stvarna, vse vem sem prebral na netu'' ne bos dosegel nič
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
:bonk:

in v tej tvoji opciji, kaj naredi prodajalec s takim artiklom?
če je vse original zaprto mu vrne kupnino, če pa je zadeva rabljena oz odpakirana, pa ga obvesti, da vračilo ni možno in da artikel lahko pride iskat ali pa mu ga pošljejo nazaj na njegove stroške ....
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.813
113
40
MB
če je vse original zaprto mu vrne kupnino, če pa je zadeva rabljena oz odpakirana, pa ga obvesti, da vračilo ni možno in da artikel lahko pride iskat ali pa mu ga pošljejo nazaj na njegove stroške ....
jaz sem govoril o tem ko je on predlagal, da pokvarjen tv zapakiraš nazaj in se greš odstop od pogodbe.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
če je vse original zaprto mu vrne kupnino, če pa je zadeva rabljena oz odpakirana, pa ga obvesti, da vračilo ni možno in da artikel lahko pride iskat ali pa mu ga pošljejo nazaj na njegove stroške ....
Ne rabi biti original zapakiran, dovolj je da je vrnjen v original embalaži. Pa še to je diskutabilno....
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.813
113
40
MB
Če sva poštena, a je to stvar kupca? Kupec je kupil in plačal nov izdelek, ki mora delati. Zakon je precej jasen in ni moja stvar, da se ukvarjam s tem, da je izdelek po 1 tednu uporabe defekten.

ti nisi pošten že v štartu, tak da tud dalje nima smisla debatirat, pač si balkanec.