S tem ne gasiš tovornega vozila ali bilokaterega drugega ampak začetni požarček. Vse kaj je več od tega je zamujeno...
(Na ADR tečaju učijo, da je gašenje tovornega vozila z gasilnikom brez uspeha.)
.
in točno veš kje bo zagorelo, da je (vsaj) približno nad ognjem ko se razleti pri deklariranih 80°C(kakšna je temp pod havbo ?).ja saj ga namontiraš pod haubo?
Zavarovalnici sta?Smem vprašati kako se je primer zaključil? Meni je namreč tri tedne nazaj zagorel avto med vožnjo na AC in zgorel v celoti. Od zavarovalnice do danes še nobenega odgovora, razen tega, da so prijeli moj škodni zahtevek.
Se bojim da imajo vedno vec tezav. S posodobitvijo eno odpravijo in dve drugi napravijoKo tole berem mi je sedaj jasno zakaj so cene rabljenih BMWjev najnižje od svete nemške trojice.
Glede na to, da imajo toliko vpoklicev so novejši letniki kaj posodobljeni ali imajo še kar iste težave.
Do izpolnitve pa naj ti dajo primerljivo nadomestno voziloTako to je na Balkanu. Zahtevaj od zavarovalnice naj izpolni svoje obveznosti, potem naj se pa oni menijo z bmwjem naprej kako in kaj glede tega
2 komada sta pri meni. En pol kilski in pa nek mikro.Koliko vas pa ima gasilni aparat v avtu? Jaz nimam.
BMW ima vpoklic za airbage oz. Lahko sam pogledaš kateri je noter (sploh če je bil menjan), a tu zna bit problem da v primeru nesreče se blazina ne spoži in to nima nobene veze s požarem pod havbo. Za tiste naj bi bil kriv nek feler okoli egr.ja za katere so tudi imeli vpoklic in so po večini menjali hladilnik egr.ja (ne vem če tudi sam egr).BMW 320d, 2.0. Vsi servisi so bilo redno opravljeni, nikoli nisem prejele nobenega vpoklica. Ta teden v ponedeljek sem prvič prejela vpoklic od BMW Group za airbage. Po “vezah” sem izvedela, da naj bi zavarovalnica sumila na EGR ventil in zato predala zadevo BMW-ju. Tudi sama sem se obrnila na njih in so rekli, da teźko komentirajo zakaj je prišlo do požara in da se naj obrnem na zavarovalnico. Imela sem sklenjen polni kasko in sedaj si me samo “podajajo”.