V zunanji garaži teren malenkost visi (don't ask
A je kaka težava, če ga v tem klancu puščam samo v prestavi in eno gumo pač z nečim podložim (da slučajno ne zdrsne naprej)?
Aja, avto je dizel (če sploh igra kako vlogo)...
Vnaprej hvala za odgovore!
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Točno tako. Zakaj že v rikverc? Da ti motor v kontra stran obrača?
Citat:
Uporabnik gregor pravi:
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Točno tako. Zakaj že v rikverc? Da ti motor v kontra stran obrača?
To je "stara šola" .
S tem preprečiš, da bi ti kak star dizel sam vžgal, ko bi se začel v prestavi dovolj hitro peljat naprej.
Pri starih dizlih (traktorji, pa recimo mercedes letnik 75 ), ki so se ugašali na vzvod, nisi rabil nobenega kontakta, da si na poriv vžgal avto.
Pri modernih avtih pa to ne igra vloge.
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja jest ga tud zmer mal zaguncam preden grem. Enkrat sta kolega pustila kombi na klancu, razlozila stvari in šla v bajto delat, in medtem se jima je kombi lepo odpeljal. na srečno nič skode - hitre noge!
Sm pa tud pr svojem opazil, da taprvih nekaj sekund je miren, pol pa začne počas spuščat... in vsake pol minute za en obrat! če je preveč klanca seveda...
Jest sm tud včas mislu da je bolje ce das v rikverc... hahaha... čista logika pove, da nima veze, saj menjalnik nič ne bremza!