Vojna pogonov v slabih in dobrih razmerah

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Men se zdi dober test. In koliko sem pogledal, ima večina težave, če sta obe kolesi na eni strani na valjčkih. Ali je to res problem tehnologije prenosov ali lastniki ne znajo vklopit vseh možnih funkcij?

Pri diagonalnem testu, pa mislim, da je vsaj pri nekaterih težava v tem, da je kolo, ki je na asfaltu preveč v zraku in je tam nekje nek senzor, ki misli, da je to kolo v zraku in ga zato noče obrnit. Ker enak test narejen na zemlji, kje sta dva kolesa na zemlji in dva v zraku, avto dokaj komot spelje.

Pri meni pa je bila "rešilna tipka" za izklop esp-ja.
Če je bil esp vklopljen, sem obstal na ravnem v 15cm snega.
Ko sem ga izklopil, potem pa samo gas in je šlo brez težav.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Zanimivo, enako je pri rwd BMW-ju (e46), kjer v celem snegu izklopiš DSC, pri novejših pa pomaga recimo da vklopiš DTC.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Zanimivo, enako je pri rwd BMW-ju (e46), kjer v celem snegu izklopiš DSC, pri novejših pa pomaga recimo da vklopiš DTC.
ESP sistemi so ogromno napredovali v teh letih
wink-1.gif
...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Seveda, vendar pri "reševanju" RWD avta iz celega snega, je najbojše izklopiti vso elektroniko, seveda če znaš.
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
pri novejših awd je itak vse v elektroniki.
sej mazda, se ne hvali, da ima najboljše prenose... ampak, se hvali s pametjo/elektroniko:)

To bi moral bit sposoben naredit vsak awd. Prenos moči samo na eno kolo.
https://youtu.be/c2ScHaitFSY?t=1m38s

Oz da lahko izklopiš/vklopiš pamet če želiš, da se vsa kolesa vrtijo. Ravno za primere, ko sem že rekel, da sem moral izklopit esp.
Ter da avto ni preveč pameten, pa reče aja, sej je sonce, pa toplo, ne rabiš awd, se boš v blatu samo s fwd zakopal:) Tako nekak si predstavljam pri mazdi, da se teoretično lahko zgodi:)
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.821
5.932
113
Tu se boljše vidi

Na 3:55 se lepo vidi, daje volvo prevelika in pretežka kanta za na teren.
4:17 vzame zalet, gre zelo na tesno.
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.682
-523
83
Inteligentni štirikolesni pogon, kot mu radi pravijo proizvajalci je dober za razmere kot so danes cca 2-3cm snega na glavnih cestah. Vse ostalo so kompromisi. Ti testi po YT so pa tudi bolj tako tako.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
po moje je problem v gumah. že po ravnem se kr v prazno vrtijo in gre avto čist v drugo smer.

razlike v teži je pa cca 750kg med nivo in volvom.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Seveda, veliko je odvisno od gum, precej od tistega ki je za volanom, masa vozila in tehnika pogona sta pa tudi pomembna.

Sonny chiba; seveda, inteligentni štirikolesni pogoni so v glavnem namenjeni cestnim vozilom, za na teren mora biti pravi 4x4 (stalni ali priklopljivi z reduktorjem in šperami).
zmaga.gif
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.682
-523
83
Ravno to se mi zdi BV, ker na teh posnetkih razne SUV-e testirajo po terenih kjer v 95% ne bodo nikoli vozili.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Seveda, veliko je odvisno od gum, precej od tistega ki je za volanom, masa vozila in tehnika pogona sta pa tudi pomembna.

Sonny chiba; seveda, inteligentni štirikolesni pogoni so v glavnem namenjeni cestnim vozilom, za na teren mora biti pravi 4x4 (stalni ali priklopljivi z reduktorjem in šperami).
zmaga.gif
Gume, gume, gume. Šele daleč zatem vse ostalo.
Jeep Renegade na četnih vs zimskih gumah v blatu na klancu. Ni primerjave. Wrangler na cesnih vs terenskih: ni primerjave. Sicer enak avto, isto voznik.
se te primerjave na terenu so bedarije, če avti niso na primeljivih gumah. Jasno je, da mestni SUV na high-preformance cestnih gumah obstoji že na mokri travi. Bi tudi G wagen.