Men se zdi dober test. In koliko sem pogledal, ima večina težave, če sta obe kolesi na eni strani na valjčkih. Ali je to res problem tehnologije prenosov ali lastniki ne znajo vklopit vseh možnih funkcij?
Pri diagonalnem testu, pa mislim, da je vsaj pri nekaterih težava v tem, da je kolo, ki je na asfaltu preveč v zraku in je tam nekje nek senzor, ki misli, da je to kolo v zraku in ga zato noče obrnit. Ker enak test narejen na zemlji, kje sta dva kolesa na zemlji in dva v zraku, avto dokaj komot spelje.
Pri meni pa je bila "rešilna tipka" za izklop esp-ja.
Če je bil esp vklopljen, sem obstal na ravnem v 15cm snega.
Ko sem ga izklopil, potem pa samo gas in je šlo brez težav.
Pri diagonalnem testu, pa mislim, da je vsaj pri nekaterih težava v tem, da je kolo, ki je na asfaltu preveč v zraku in je tam nekje nek senzor, ki misli, da je to kolo v zraku in ga zato noče obrnit. Ker enak test narejen na zemlji, kje sta dva kolesa na zemlji in dva v zraku, avto dokaj komot spelje.
Pri meni pa je bila "rešilna tipka" za izklop esp-ja.
Če je bil esp vklopljen, sem obstal na ravnem v 15cm snega.
Ko sem ga izklopil, potem pa samo gas in je šlo brez težav.