Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Lahko tole trditev pokomentiraš, razložiš? Vpliv stalnega/ nestalnega pogona na porabo goriva?
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Lahko tole trditev pokomentiraš, razložiš? Vpliv stalnega/ nestalnega pogona na porabo goriva?
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Kakšen izklop vseh pogonov? baje je najmanjša poraba, če čisto izklopiš motor in jadraš ..
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Kakšen izklop vseh pogonov? baje je najmanjša poraba, če čisto izklopiš motor in jadraš..
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jasno je poraba višja, saj so izgube konkretno večje.
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A veš da motor lažje obrne 2 kolesa kot 4 ane....
"
res je ja..in kje je smisel takega avta- prodaš 4x4 in nabaviš navadnega, če je že problem poraba.Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
če vzameš iz kanguja ali scenica 4x4 kardan ven bo avto občutno majn pil
se vozi ene par takih.
ja no, moraš računati upor celotnega dodatnega pogona, torej kardan, diferencial in še kaj v samem menjalniku, se ti ne zdi?Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A veš da motor lažje obrne 2 kolesa kot 4 ane....
"
2 kolesi morajo premaknit 1800 kg ali 4 kolesa premaknit 1800kg, razlika je kaka? motor lažje premakne 1800kg v kateri varianti?
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
ja no, moraš računati upor celotnega dodatnega pogona, torej kardan, diferencial in še kaj v samem menjalniku, se ti ne zdi?Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A veš da motor lažje obrne 2 kolesa kot 4 ane....
"
2 kolesi morajo premaknit 1800 kg ali 4 kolesa premaknit 1800kg, razlika je kaka? motor lažje premakne 1800kg v kateri varianti?