Toyota Slovenija pravi da za moj model nimajo kljuke. Sem vprašal če lahko montiram nek tretji brand, pa mi je fant rekel da ja in priporočal Hernec da poklicem.
Morda sem te nekoliko narobe razumel: če imajo vgrajevalci neoriginalnih kljuk že toliko modrosti, da predlagajo samo to rešitev, se mi zdi to razumno.Te 3rd party pravijo samo za kolo ali prtljažnik do 70kg vertikalne. Ne pa za vleko prikolic.
Jaz se strinjam. Dejstvo pa je, da imaš lahko nevšečnosti, s katerimi se moraš ukvarjati v primeru težav. Pa če zmagaš ali ne.Glede težav z garancijo pa sam ne vidim težav. Za vpliv na garancijo bi morali dokazati vzročno zvezo in dejansko ne vidim, kako bi prišlo do poškodbe hibridnega pogonskega sklopa zaradi uporabe prtljažnika za kolesa. Morali bi ti dokazati, da je prišlo do poškodbe h.p.s., ker si vlekel prikolico.
Montaža kljuke ni nobena umetnost. Tak da je strah odveč. Vsak mehanik dela dnevno bolj zahtevna opravila (tudi vajenec).Kaj pa tovarniška kljuka, montirana na uradnem servisu?
(Po eni strani imajo vsaj tovarniška navodila in deli bodo kakovostni... po drugi strani pa bo to delal polpismen vajenec, ki navodil ne bo niti bral in tudi on bo kljuko na camryja montiral prvič... Morda celo sploh prvič montiral kljuko sploh... Kdo bi vedel, kaj je bolje )
In javi nazaj, tudi mene zanimaNajbolje, da dobim pisno ponudbo in jo posredujem pisno na toyoto, da mi pisno odgovorijo kaj pa kako se sme in ne sme ter kako vpliva na garancijo.
F00kin' serious? Avto ki ne more vleči osnovne prikole?Te 3rd party pravijo samo za kolo ali prtljažnik do 70kg vertikalne. Ne pa za vleko prikolic.
Tok ma navora, da bi vtrgalo avto na pol.F00kin' serious? Avto ki ne more vleči osnovne prikole?
Kaj pa tovarniška kljuka, montirana na uradnem servisu?
(Po eni strani imajo vsaj tovarniška navodila in deli bodo kakovostni... po drugi strani pa bo to delal polpismen vajenec, ki navodil ne bo niti bral in tudi on bo kljuko na camryja montiral prvič... Morda celo sploh prvič montiral kljuko sploh... Kdo bi vedel, kaj je bolje )
Za ene je. Mojster, ki je delal mojo 9-5 je po celem dopoldnevu jebanja izjavil da je to prva in zadnja. Pa je bil kar maher, s 30 letno prakso (montaža vl. kljuk, Zg. Bitnje), ne en šalabajzar ki zna vse in nič. In camry si predstavljam da je nekje v tem rangu. Eksotika za herneca, šeškota, bartolja & co. Govorim za skrito kljuko na ključ in narejeno kot je treba.Montaža kljuke ni nobena umetnost. Tak da je strah odveč. Vsak mehanik dela dnevno bolj zahtevna opravila (tudi vajenec).
Ko se nehaš it njihovo igro "garancija" je življenje prec lepše.Najbolje, da dobim pisno ponudbo in jo posredujem pisno na toyoto, da mi pisno odgovorijo kaj pa kako se sme in ne sme ter kako vpliva na garancijo.