Verjamem. Samo kakšen crknjen ECU/UCH se ne obeša na velik zvon kot kolateralna škoda. Posebej kakšna roba, ki ni odobrena s strani proizvajalca.
Sem že popravljal kar nekaj BSI/UCH/... enot, ki so bile poškodovane zaradi napeljave za vlečno napravo. Nikoli, poudarjam nikoli ni bil vzrok v aftermarket elektroniki za vlečno napravo, ampak zaradi odsotnosti tovrstne elektronike oziroma zaradi napačne vezave. Pa nimajo nobenih odobritev s strani proizvajalca, ker ta za delovanje ni pomembna. Sej zadeva je zelo simple z elektrotehniškega vidika - izhodi enot prenesejo določene obremenitve, ki jih ne smemo preseči, kar je precej enostavno izvedljivo. Finte so v delovanju brez javljanja pregorelih žarnic, pravilnega odklopa parkirnih senzorjev ... itd. Nikakor pa ni problem nevarnost poškodb ECUjev. Mimogrede, ravno za Renault je že leta nazaj tovrstne module za aftermarket vgradnjo izdelovalo slovensko podjetje in ti moduli so še danes na tržišču, posodobljeni da ustrezajo najnovejšim vozilom seveda.