Visoka "rit" pri tovornjakih?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Skratka: Ne predstavljam, še manj pa želim, da bi se tovornjaku na sliki zagonil v rit z osebnim avtom. Najbrž niti v prrlajžniku ne preživiš.
908600-DSC00153.JPG
 

Priponke

  • 908600-DSC00153.JPG
    908600-DSC00153.JPG
    45 KB · Ogledi: 137

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
res je, ampak a niso te "varnostne problematike" že nekoč nekje obravnali (pa ne slikanje, ampak višina "odibjača" pri tovornjakih
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Da se preprečijo take nesreče, ima zadaj večina tovornjakov nekaj podobnega kot je na spodnji sliki
908646-Truck_Rear_380.jpg
 

Priponke

  • 908646-Truck_Rear_380.jpg
    908646-Truck_Rear_380.jpg
    30,5 KB · Ogledi: 134

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Nekateri imajo zadaj celo narejeno vse skupaj na močne vzmeti....ne vem pa če je namenjeno avtom ki se zabijejo zadaj ali za kaj drugega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.375
5.646
113
Pomojem so vzmeti bl zarad nakladalnih ramp k se "zasidra" vanjo
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Mogoče pa res..da mu ni potrebno toliko pazit....je pa res da tudi udarec od avta ublaži....pazljivostpa varnostna razdalja rešita večino problemov.
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
vrjetno je vzignil zadnje blazine, da je lahko skladal na rampi, pa jih je potem pozabil spustiti...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
To je en navaden bulšit in je jasno, pa piæke pri EU nimajo jajc se postavit po robu kamionarskim lobijem. Predpis bi moral bit jasen: prečka mora biti max 25 cm od tal (kot je odpijač pri osebnem avtu), visoka do dna prikolice, pri naletu (recimo 1,8 tone težkega avta) z recimo 60 na ur se vertikalno en sme nagnit in se ne sme vdat glede na nakladalni prostor za več kot 20 cm (pri 90 pa recimo 40 cm). Prehodni rok 2 ali 3 leta (za stare kamione) in konec. Kdor ne zmore naredit retrofita ali zamenjat kamionov/prikolic, lahko neha vozit.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Kamionski lobi? Da bi naredili spremembo ki skoraj nic ne stane. Odbijac na kamionu pa tudi ne more biti na 20 cm od tal. Kamioni niso krivi ce se folk zaletava vanje,
Pomoje je pozabo spustiti blazine.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je en navaden bulšit in je jasno, pa piæke pri EU nimajo jajc se postavit po robu kamionarskim lobijem. Predpis bi moral bit jasen: prečka mora biti max 25 cm od tal (kot je odpijač pri osebnem avtu), visoka do dna prikolice, pri naletu (recimo 1,8 tone težkega avta) z recimo 60 na ur se vertikalno en sme nagnit in se ne sme vdat glede na nakladalni prostor za več kot 20 cm (pri 90 pa recimo 40 cm). Prehodni rok 2 ali 3 leta (za stare kamione) in konec. Kdor ne zmore naredit retrofita ali zamenjat kamionov/prikolic, lahko neha vozit.

467716-post_slo.gif
+1

Plus enaka pravila za sprednji del tovornjaka in stranice. Gradbiščni tovornjaki naj imajo prečke, ki se jih da dvigniti/odstraniti, vendar je to dovoljeno samo za vožnjo izven cest. Ko zapelje na cesto, mora imeti prečke spuščene/nameščene.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Kamionski lobi? Da bi naredili spremembo ki skoraj nic ne stane. Odbijac na kamionu pa tudi ne more biti na 20 cm od tal. Kamioni niso krivi ce se folk zaletava vanje,
Očitno stane.
Zakaj že ne? Se po enakih cestah vozijo.
Tudi cesta ni kriva, da folk ven leti, pa ima ograje. Tudi avto nsio krivi, da folk ven leti, pa imajo airbage. Po tvoje je najbolje, da prepovemo vse varnostne elemente avtov in cest, pa da za vsak kiks v prometu predpišemo smrtno kazen (če slučajno povzročitelj preživi)
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Tole bi res lahko enostavno rešili z uzakonitvijo.
Ko osebni avto prileti pod kamion mu airbagi popolnoma nič ne koristijo, ker so običajno senzorji montirani na najbolj obljudenih mestih (višina odbijačev), kar je pa za večino že manjši trk lahko usoden.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Kako se ljudje nalezejo potrebe o novih predpisih od politikov, neverjetno. Kar predpisoval bi že vsaj jurček to in ono, potem bi se pa usajal zakaj gredo cene gor. Vsako tako traparijo na koncu plačamo potrošniki.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
Seveda se lahko prepiše za nazaj, in postavi rok, do katerega mora biti izpolnjeno. V tem primeru je to še posebej potrebno, saj bi sicer nevarni kamioni in prikolice na cesti vztrajali še leta in leta ...
In ja, kamionski lobi se temu upira, saj bi bili tovornjaki s takim predpisom dražji ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Kako se ljudje nalezejo potrebe o novih predpisih od politikov, neverjetno. Kar predpisoval bi že vsaj jurček to in ono, potem bi se pa usajal zakaj gredo cene gor. Vsako tako traparijo na koncu plačamo potrošniki.
Mam raje kak cent dražje mleko kot mrtve na cesti.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
Seveda se lahko prepiše za nazaj, in postavi rok, do katerega mora biti izpolnjeno. V tem primeru je to še posebej potrebno, saj bi sicer nevarni kamioni in prikolice na cesti vztrajali še leta in leta ...
In ja, kamionski lobi se temu upira, saj bi bili tovornjaki s takim predpisom dražji ...







Drazje ne bi bilo prakticno nic...
Za stare kamione ki so pa na cesti pa ti ne mores spreminjati taksnih stvari ker so to preveliki posegi v konstrukcijo vozila.
Ni glih samo tako enostavno da bos odzadi privil neko gromozanski odbijac in je to to. Vse mora biti atestirano z strani proizvajalca.