Visoka poraba?

Aliens

3700. registrirani uporabnik
18. jun 2008
319
4
18
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Aliens pravi:
Imam občutek, da Fox 1.4 porabi preveč. S tem se sicer nikoli nisem ukvarjal, a sem nazadnje izračunal, da je bila poraba 9,8 l/100km. Na splošno skoraj nikoli ne naredim več kot 450km. Bi lahko bilo kaj narobe ali je to normalno in naj se sprijaznim s tem?

Ti voziš z gasom do daske ?
Ali prehitro menjavaš v višje prestave ?

Vem, da glede na prestavljanja ne smem pretiravati tako v eno kot v drugo smer. Sicer pa avto vozi še ena oseba, ki z enim tankom doseže podobno porabo kot jaz. Disciplina vožnje vsekakor ni vzrok visoke porabe.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Ja zelo pametno je kupit dci ali pa hdi ko so že tako ali tako sistemi zelo občutljivi na kvaliteto nafte ter na svinjarijo. Res da imajo nekaj boljšo porabo kot kak TDI ampak ko ti zašopa sistem pa je strošek konkreten pa takoj poraba naraste na 10+
smile-1.gif
Čeprav imam informacijo da je v teh novih Citroenih ala C4 Picasso 1.6 HDI najboljša izbira, menda zadeva deluje tako kot treba, brez reklamacij..
 
Nazadnje urejeno:

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
SouthPark to bi pa lahko vedal da če delaš 15k km letno da se ti ne splača dizel sploh pa če imaš 7 oz. pod 7 porabo goriva... Delam tam 30.000 letno pa nevem če se mi dizel splača... Sploh glede na stroške ki doletijo dizle..

Pa kje vidite te stroške, to mi ni jasn
smile-1.gif
Enim se tudi pri 20k km splača imet dizel, še posebej pri porabi 5l/100km, pri večjih mašinah in porabi 7-8l je to že vprašljivo.

Upam da se tema ne obrne v smeri bencinc vs. dizel.

lp
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
okrog mene so vecinoma dizli, tudi bencinci, oboji laufajo BP pa vsi cez 200T kilomeri.Po moje se izplaca dizel ce delas nad 20T in ce je poraba bencinca nad 8L.
.......bolse da odnehamo, ker bo spet kregarija............
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
SouthPark to bi pa lahko vedal da če delaš 15k km letno da se ti ne splača dizel sploh pa če imaš 7 oz. pod 7 porabo goriva... Delam tam 30.000 letno pa nevem če se mi dizel splača... Sploh glede na stroške ki doletijo dizle..

Pa kje vidite te stroške, to mi ni jasn
smile-1.gif
Enim se tudi pri 20k km splača imet dizel, še posebej pri porabi 5l/100km, pri večjih mašinah in porabi 7-8l je to že vprašljivo.

Upam da se tema ne obrne v smeri bencinc vs. dizel.

lp

Oprosti prijatl ampak 5L/100km je tovarniška utopija in vožnja do 2000 obratov, na mestno drkarijo kar pozabi! Ena opcija da ti dizel požere 5L je tudi da ima 500-600kg ali pa pod breg
smile-1.gif
...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
okrog mene so vecinoma dizli, tudi bencinci, oboji laufajo BP pa vsi cez 200T kilomeri.Po moje se izplaca dizel ce delas nad 20T in ce je poraba bencinca nad 8L.
.......bolse da odnehamo, ker bo spet kregarija............

Se strinjam, brezveze o tem debatirat..
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
SouthPark to bi pa lahko vedal da če delaš 15k km letno da se ti ne splača dizel sploh pa če imaš 7 oz. pod 7 porabo goriva... Delam tam 30.000 letno pa nevem če se mi dizel splača... Sploh glede na stroške ki doletijo dizle..

Pa kje vidite te stroške, to mi ni jasn
smile-1.gif
Enim se tudi pri 20k km splača imet dizel, še posebej pri porabi 5l/100km, pri večjih mašinah in porabi 7-8l je to že vprašljivo.

Upam da se tema ne obrne v smeri bencinc vs. dizel.

lp

Tudi jaz nisem 100.000km nikjer videl nobenega stroška, dokler nisem moral menjat bosch črpalke ter turbine. Pa ne mi rečt da ne znam dizla vozit. Mrzlega NIKOLI ne tiščim, vročega tut ne ugašam. Ob priliki bi moral menjati tudi injektorje ker so že bogi...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
zato sprašujem, ker tudi jaz že vozim tretjega dizla, pa ne vem kaki stroški so tule (Mogoče sem jih samo jaz spregledal).

Meni je važno da ko grem tankat, da potem naredim tudi nekaj kilometrov z natočenim. Servisi so isto dragi (torej redni okoli 60 EUR....ravno sosboto je padel), veliki pa okoli 400 EUR...zdaj če tu prihraniš pri bencincu 100 EUR....big deal. V parih mesecih jih pustiš na črpalki.

Pa verjemte mi..dizel je tudi za kratke relacije....že nakj let prakticiram vožžnjo na šiht...600 metrov, postanek, 600 metrov pa sem tam. Nazaj po isti proceduri. PA še kar dela, pa nič ne crkuje, pa nobenih naknadih stroškov ni.

(pa še napiši o katemer dizlu je govora ki mu gre pri 100.000 km boš pumpa in injektorji....ker nek povprečen dizel se pri teh km šele dobro ulavfa).

---------------------------------------------------

Smo pa čisto zašli s teme.

Na vsak način pa za 1.4 bencinski mlinček, in tako velikost avtomobila nekaj ne štima! To je dejstvo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Lej prijatl.. Dizla nisem kupil novega, sam sem pa z njim naredil cca. 100.000km preden so se začele težave in težave so se vedno začele ko je avtomobil imel okoli 200.000km. Ne razumi me da posplošujem da je povsod tako ampak takšne so moje izkušnje. Glede injektorjev, bi se tako ali tako naj menjali na vsakem dizlu pri 200.000km. O ceni 60€ za redni servis pa nevem a tebi gre samo 3l olja not? Filtri in vse ostalo je zastonj, kaj šele delo?:) Aja.. verjetno imaš golo verzijo brez kakih klim da bi imel filtre ali pa kaj, kaj šele filter goriva ki ga tvoj avtomobil verjetno nima
smile-1.gif
Zadnja dva dizla sta bila pa TDI tako da stanje je žal takšno, tudi sosed ima nov avtomobil in mu je po 15.000 šla turbina.. Stvari se pač kvarijo, pizdarije se dogajajo na svetu kaj hočeš? Kvaliteta pada... Zakaj pa bi lahko crkovale bosch črpalke ter injektorji pri teh kilometrih? Zato ker imamo za en [censored] nafto.....
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ob priliki bi moral menjati tudi injektorje ker so že bogi...

Ko si napisal, da si pri 100k prevoženih km menjal turbino, sem mislil da je bil renault
smile-1.gif

Kakor vem incent sam dela male servise.

Kako veš kdaj so injektorji bogi?

lp
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ob priliki bi moral menjati tudi injektorje ker so že bogi...

Ko si napisal, da si pri 100k prevoženih km menjal turbino, sem mislil da je bil renault
smile-1.gif

Kakor vem incent sam dela male servise.

Kako veš kdaj so injektorji bogi?

lp

Veš tako da jih lahko daš zmerit-testirat, to je najbolj točno! Seveda če avto lepo potegne ter gre kot metek ni potrebe po meritvah oz. testiranjih! Drugače pa se pojavlja da avtomobil več nima tiste prave moči, kar je tudi logično, ko se v injektorjih nabere garjavina je manjši pretok goriva in gorivo več ne prši enakormerno čez injektorje ampak teče, kar se odraža na moči avtomobila, lepega dne pa samo obstaneš na cesti.. Sicer obstajajo čistilci za injektorje ampak o tem bi moral človek prej razmišljat, ne takrat ko so že slabi, menda je STP dober... Drugače pa se na določenih avtomobilih dajo injektorjih obnovit! Se ven vzamejo ter se menjajo vložki in zopet dalje šibaš.. Mi smo jih na kombiju dali obnovit na Bosch servis, mislim da je bila cena za obnovo štirih injektorjev 500 ali 600€... Je pa tudi res da če so injektorji slabši boš imel večjo porabo goriva... Tako da ko dizli dosežejo neko kilometrino ni več hec... Ne rečem da bencinc ne more zezat! Lahko seveda lahko... Ampak pri dizlu vse kar crkne je ekstremno drago, bencinarja pa lahko popravljaš za zmeren denar, sploh če je zmerna litraža motorja.. Pa brez skrbi da ne pametujem, pač to je moje mnenje o avtomobilih in naslednji avtomobil najbrž ne bo več dizel..
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
injektore imajo samo CR.

Commonrail? Da nebi blo ki res
smile-1.gif
Injektorje oz. dize po domače ima vsak dizel tudi moj TDI ki ni niti PD motor ampak klasičen sistem Bosch pumpa! mac77 boljše da ne debatirava več o tem.. raje se posvetimo zakaj fox tolko žere!

Lp
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Saj to je problem...ker se kupuje rabljen avto, kjer 'piše' da ima npr. 100.000 km....realno je bil s 300.000 prevten nazaj. Potem pa še sam nakleplješ 100.000 in logično da kaj odpove..in na koncu je problem v slabem motorju (dizlu).

Cena mojega servisa:
olje Aral 5W-40 Tronic, 505.01 - 7 EUR/liter
filtri (zračni 12 EUR, naftni 12 EUR, oljni 8 EUR)

In to je to. Zraven še 2 uri dela.

P vedno je treba delat primerjavo v porabi med identičnimi avtomobili...torej ko sem jaz kupoval bi imel opcijo ali 1.8 T bencinca (150) ali pa 1.9 TDI 130...Passat seveda.

In med njima bi bila razlika v porabi minimalno 3 litre na 100 km (za praktično iste zmogljivosti). Servisi so tam tam...torej razen dražjega nakupa je potem vse ceneje.
Trenutno delam 25.000 km letno...torej prihranim zgolj na bencinu 750 litrov letno * 1,15 EUR cena bencina = 860 EUR letno.

Zdaj a se dizel splača ali ne....vsak presodi pri sebi.

In potem bereš tako temo kjer en malček porabi 10 litrov bencina (sicer za moje pojme nekaj ne štima) pa si potem zamisliš, da imaš sam povprečje (moje trenutno) 6,2 litra, 160 konj pod pokrovom, 1,5 tone teže in 4,7 metra dolžine avto....se pa res vprašaš, čemu dizel
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
dize so dize-sobe, PD ima takoimenovane Steckpumpe v kateri je tudi diza.Dize stanejo drobiz, ker se menjujejo samo notranji elementi.RAvno zadnjic sem menjal na 460 konjski zadevi 6 diz skupaj z delom 50EUR po cilindru pri 600T km.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Ti govoriš o PD motorjih? Jaz ti pravim za navaden Bosch pumpa motor koliko lahko zrihtaš nove šobe na 2.5 TDI? Ali pa obnova? Nevem če lahko tukaj menjavaš elemente...?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.460
2.452
113
Ah tam smo plačali za obnovo 4 šob diz injektorjev, kakorkoli že 600€... Res poceni
smile-1.gif