Vinjete - prve izkušnje

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ob totalni centralizaciji Slovenij, kjer je večina gospodarstva in služb v LJ, je treba zagotoviti cenovno dostopno možnost migracije ljudi v LJ in nazaj. Vinjete tukaj nastopajo kot nekakšen korektiv s katerim manj plačajo tisti, ki se v službo vozijo od daleč. Morda to nekaterim Ljubljančanom ne ustreza, po drugi strani pa profitirajo podjetja v LJ saj lahko izbirajo med precejšnjim kadrovskim bazenom. Če bi se zanašala le na LJ in okolico bi marsikje imeli težave, plače pa bi morale biti še višje zaradi pomanjkanja kandidatov. Dokler ne bo v SLO vsaj treh približno enakovrednih centrov moči so vinjete nujno zlo. Koristne so tudi za območja, kot je Prekmurje. Gospodarsko stanje je tam obupno in mnogi so obsojeni na delo v Mariboru. Doslej so se vozili po stari cesti, ki je bila nočna mora. Z novo avtocesto bo bistveno lažja migracija ljudi, to pa bo tudi izboljšalo gospodarsko sliko tistega območja.
Skratka, podpiram vinjete. SO precej pošten način cestninjenja, naskrajo predvsem tisti, ki doslej cestnine niso plačevali (Domžale ipd). Poleg teh je še nekaj % ljudi, ki na AC zavijejo parkrat letno. Zanje bi lahko imeli dnevne ali 3-dnevne vinjete po razumni ceni, recimo 5 EUR na dan.
 

smith

Pripravnik
18. avg 2007
445
0
16
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Da ne bom plaču in nebom podpisu. Se ne strinjam z kaznijo. Ali pa da sej se nisem pleu po obvoznic ali pa nisem vedu. Nebi se dal ejbat.

in kako bi mu razložu da nisi pelu po obvoznci, če bi te na obvoznici ustavu? al pa da nisi vedu.. pa kaj živiš v luknji pod zemljo
bonk.gif


BS
smirk-1.gif
če se voziš po obvoznici brez vinjete, se ne kurči če te bojo ustavli na obvoznici brez vinjete. boš še kakšno drugo kazen fasal ne pa sam tistih 300€. policaji hitro najdejo še kaj v smislu napada na uradno osebo, ipd.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik lemar pravi:
Pa še kako rabiš infrastrukturo. če bomo čakali na pravi satelitski sistem (ne pa na kombinacije GPS , UMTs itd), potem do Galilea ne bo nič. kako pa prisilit EU v enoten sistem (tudi če bo Galileo operativen) je pa zgodba zase. Načinov financiranja in oblik lastništva (državne, koncesije, privatne...) avtocest in posledično politik (interesov) pobiranja cestnin je kar nekaj. Tu skupnega imenovalca ni, še najbolj pa dvomim, da bodo lastniki dopustili izgubo vpliva na sistem in višino cestnin.

Verjetno je realnost e-cestninjenje na lokalnem (državnem, koncesijskem ...) nivoju, kot ga deloma že prakticirajo, ki pa bo še daleč od enotnega za EU.
Infrastruktura je že (GPS), ko bo Galileo, bo pač še Galileo. Slednji namreč ni nastal zaradi cestnine in bi nastal tudi, če bi šli vsi na vinjete (in je zato razmišljanje o njem tule popolnoma odveč). Kar pa se tiče lastniskih in kapitalskih razmerij (koncesije, lastništvo ipd) pa je podobno: tako ali tako se bo vsak upravitelj AC sam odločil, koliko kasira na kilometer (kot se vsak operater mobilne telefonija). Sistem billinga s tem nima zveze, vanj se le vnesejo cene, sistem poskrbi za položnice in medsebojna nakazila upraviteljev AC.
 

bisnen

Pripravnik
9. maj 2008
400
0
16
Samo kako bo pa to v primerih, ko sta AC in regionalki vzporedno? Proti Vrhniki namreč navigacija preskakuje med AC in regionalko. Če se bi peljal po regionalki in bi ti vleklo kot da si na AC. Na to se bodo potem obesila tudi mesta in zaračunavala vstope v samo mesto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
zate ne, ki še na obvoznico zaviješ po pomoti...

opazil sem da imaš resne probleme sam s seboj..priporočam kakšno seanso pri specialistu
wink-1.gif
prvičje menda ugodno, da te ne bo preveč po žepu udarlo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
evropska vinjeta e bi šla skozi ker pol bi se države vsaka na svojo stran z denarjem vlekla ne bi se mogli zmenit kdo dobi največ da bi vsi dobili enako ne bi šlo v glavnem vsaka država svojo vinjeto na koncu pa bo cela sprednja šipa polepljena pol pa vozi miško!
 

lemar

Fizikalc
8. jan 2008
406
57
28
Malce dvomim da bo šla EU v 'začasno' rešitev (kako dobro to zveni kot argument za EU komisijo pri vinjetah), se vezala na USA sistem in bo potem potrebno menjati ves 'zemeljski' sistem. Galileo in GPS pač ne bosta kompatibilna in do vzpostavitve Galilea prav gotovo ne bo dualnih sistemov.

Pa če pozabimo na same tehnološke probleme, ki sploh (vsaj po mojem mnenju) niso težji del zadeve in je rešitev le vprašanje časa, bo bistveno večji problem politični - seveda če govorimo o enovitem sistemu znotraj EU, znotraj posameznih držav je stvar bistveno enostavnejša. Tu se vrti preveč denarja in raznih interesov in nihče ne mara (še najmanj pa politiki oz. suverene države) vmešavanja naddržavne EU strukture v lokalne (državne) vrtičke in gledanja pod prste pri zadevah ki so trenutno popolnoma v njihovi pristojnosti. Ni to le 'billing' sistem primerljiv z GSM ki lepo registrira in pošilja položnice, to je strateško področje brez možnosti izbora konkurenčnega ponudnika (pač nimaš paralelnih avtocest) in bo regulacija EU bistveno bolj determinirana in omejevalna in bo posegala v interese članic tudi pri višini cestnin. Če že omenjaš GSM - zadni primer regulacije je maksimiranje cen roaminga, pa saj to prav gotovo veš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bisnen pravi:
Samo kako bo pa to v primerih, ko sta AC in regionalki vzporedno? Proti Vrhniki namreč navigacija preskakuje med AC in regionalko. Če se bi peljal po regionalki in bi ti vleklo kot da si na AC. Na to se bodo potem obesila tudi mesta in zaračunavala vstope v samo mesto.
Česa takega ne počne noben normalen GPS. In nobene navigacije še nisem videl, da bi proti Vrhniki tako preskakovala. Še tam, kjer sta 2 cesti mnogo bližje (recimo 3 metre narazen) se to ne dogaja ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
A se bo čakalo na galileo ali ne, ne vem. Ugibam, da ne, lahko pa da se bo.
Kar pa se tiče drzgega dela tvojega pisanja: če se bo EU hotela vtaknit v višino cestnin, se bo. Ampak mislm, da bodo najprej lepo liberalni in bodo počakali, da se sistem prime (pri GSM je bilo enako). Potem pa ...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Res ne vem, kaj ima veze Galileo s satelitskim cestninjenjem. Stvar je samo, da naprava v avtomobilu ugotovi, po katerih cestah in koliko se je peljala, nato pa po GSM-povezavi pove v centralo. Če je gori GPS, Galileo ali pa Glonass, je pa popolnoma vseeno, važno da ugotovi lokacijo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Da se vrnemo na temo:

Kaj neki bi rekla kontrola, ko bo videla tale avto?
grin1.gif

386837-DSC00171.JPG
 

Priponke

  • 386837-DSC00171.JPG
    386837-DSC00171.JPG
    76,2 KB · Ogledi: 150

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Je bil razlog razbita šipa ali kaj drugega
sprasujem se.gif

Darsova nesposobnost...
Prvi dan mi je glavni kontrolor rekel da se bo vse kaznovalo ki bodo imeli vinjeto nalepljeno kje drugje kot zgoraj levo... Tudi po telefonu, so mi na Darsu povedali isto + da naj odstranim vinjeto in si sam kupim drugo. Po Tv pa so pol nekaj drugega pravli. Sem pač vse skupaj poslal na Dars in dobil novo
cheer.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik bisnen pravi:
Samo kako bo pa to v primerih, ko sta AC in regionalki vzporedno? Proti Vrhniki namreč navigacija preskakuje med AC in regionalko. Če se bi peljal po regionalki in bi ti vleklo kot da si na AC. Na to se bodo potem obesila tudi mesta in zaračunavala vstope v samo mesto.
Česa takega ne počne noben normalen GPS. In nobene navigacije še nisem videl, da bi proti Vrhniki tako preskakovala. Še tam, kjer sta 2 cesti mnogo bližje (recimo 3 metre narazen) se to ne dogaja ...

N95 z Garmin XT pa AdriaRovte mi čist zbrklja proti vrhniki, v bistvu že od cestninske pa precej po vrhniki še....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Mis pravi:N95 z Garmin XT pa AdriaRovte mi čist zbrklja proti vrhniki, v bistvu že od cestninske pa precej po vrhniki še....
Potem je očitno problem v tvoji strojni opremi. Meni špila bp sicer AR še nisem preizkušal, temveč TomTom in MioMap.
In če je vse v redu, je ''napaka'' pri GPS-u par metrov, ne pa par 10 metrov, ker to bi bilo pa dejansko neuporabno za navigacijo. Druga stvar pa je, če so karte napačne, potem pa dejansko zna skakat. Ampak to ni problem GPS-a, temveč kart.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik bisnen pravi:
Samo kako bo pa to v primerih, ko sta AC in regionalki vzporedno? Proti Vrhniki namreč navigacija preskakuje med AC in regionalko. Če se bi peljal po regionalki in bi ti vleklo kot da si na AC. Na to se bodo potem obesila tudi mesta in zaračunavala vstope v samo mesto.
Česa takega ne počne noben normalen GPS. In nobene navigacije še nisem videl, da bi proti Vrhniki tako preskakovala. Še tam, kjer sta 2 cesti mnogo bližje (recimo 3 metre narazen) se to ne dogaja ...

N95 z Garmin XT pa AdriaRovte mi čist zbrklja proti vrhniki, v bistvu že od cestninske pa precej po vrhniki še....
Kupi si resno navigacijo. V nobenem avto doslej še ni skakala, tudi nobenega TomToma, Garmina še nisem mel prilike sprobat, ki bi prskakoval za več kot širino enega pasu ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kupi si resno navigacijo. V nobenem avto doslej še ni skakala, tudi nobenega TomToma, Garmina še nisem mel prilike sprobat, ki bi prskakoval za več kot širino enega pasu ...

N95 deluje čisto dobro kot navigacijska naprava. Prejšnjih 8 dni smo jo uporabljali v povezavi z Navigonom in prevozili 1800 km po Irski brez težav, pa je rondojev (tu se v bistvu še najbolj izkaže točnost) veliko več kot pri nas. Ampak to je že druga tema ...