Ob totalni centralizaciji Slovenij, kjer je večina gospodarstva in služb v LJ, je treba zagotoviti cenovno dostopno možnost migracije ljudi v LJ in nazaj. Vinjete tukaj nastopajo kot nekakšen korektiv s katerim manj plačajo tisti, ki se v službo vozijo od daleč. Morda to nekaterim Ljubljančanom ne ustreza, po drugi strani pa profitirajo podjetja v LJ saj lahko izbirajo med precejšnjim kadrovskim bazenom. Če bi se zanašala le na LJ in okolico bi marsikje imeli težave, plače pa bi morale biti še višje zaradi pomanjkanja kandidatov. Dokler ne bo v SLO vsaj treh približno enakovrednih centrov moči so vinjete nujno zlo. Koristne so tudi za območja, kot je Prekmurje. Gospodarsko stanje je tam obupno in mnogi so obsojeni na delo v Mariboru. Doslej so se vozili po stari cesti, ki je bila nočna mora. Z novo avtocesto bo bistveno lažja migracija ljudi, to pa bo tudi izboljšalo gospodarsko sliko tistega območja.
Skratka, podpiram vinjete. SO precej pošten način cestninjenja, naskrajo predvsem tisti, ki doslej cestnine niso plačevali (Domžale ipd). Poleg teh je še nekaj % ljudi, ki na AC zavijejo parkrat letno. Zanje bi lahko imeli dnevne ali 3-dnevne vinjete po razumni ceni, recimo 5 EUR na dan.
Skratka, podpiram vinjete. SO precej pošten način cestninjenja, naskrajo predvsem tisti, ki doslej cestnine niso plačevali (Domžale ipd). Poleg teh je še nekaj % ljudi, ki na AC zavijejo parkrat letno. Zanje bi lahko imeli dnevne ali 3-dnevne vinjete po razumni ceni, recimo 5 EUR na dan.