Pa si se ti že skliceval na stvarno napako ali si še na garanciji?
Zna bit, da boš kar čakal na odgovor, če je drugo.
Zna bit, da boš kar čakal na odgovor, če je drugo.
Do sedaj se nisem skliceval ne na eno ne na drugo. Dol sedaj me je zanimalo samo, zakaj vibrira.Pa si se ti že skliceval na stvarno napako ali si še na garanciji?
Zna bit, da boš kar čakal na odgovor, če je drugo.
Zakaj misliš, da ste uporabniki službenih/poslovnih vozil priviligirani nad zasebnimi uporabniki? Imaš možnost strojelomnega zavarovanja, ali pa zahtevaš ob nakupu (in seveda doplačaš) posebno obravnavo z nadomestnim vozilom za vsako minuto servisa.
Ja, samo jaz sem ciljal predvsem na "klasično" slovensko populacijo in razmišljanje v smislu "zakaj bi dal težko prigaranih 40k eur za VW, raje si kupim oskubljeno A4, da vsaj sosed vidi, da je audi pred bajto". No, nekateri pa imamo raje polno opremljena in manj "vpadljiva" vozila... ampak večina je takih kot sem napisal, oskubljenih pa da zgleda na zunaj. Not pa tudi če bi bil lesen stol pa ročni pomik stekel... glavno da je značka zunaj ta pravaŽal imaš to prav. 40 jurjev je malo ''spimpan'' Tiguan recimo...
Če se želiš pogovarjati o premijcih (pa ne tistih z volanom in štirimi kolesi in recimo malčki ala A klasa), si na 50+ kot bi rekel keks, še raje pa 10 jurjev zraven .
To razmišljanje se tudi v Sloveniji vedno bolj umika. Vsaj po izkušnjah z mojimi strankami. Kar lep delež je namreč noter polno naloženih avtomobilov. Recimo T-Roci za 30+ tisočakov, Tiguani za 40+ tisočakov, itd., relativno malo pa osnovnih izvedenk (čeprav še vedno so). Je pa res, da moje stranke niso ravno statistična ponazoritev populacije, ampak vseeno sem sam precej presenečen nad tem.Ja, samo jaz sem ciljal predvsem na "klasično" slovensko populacijo in razmišljanje v smislu "zakaj bi dal težko prigaranih 40k eur za VW, raje si kupim oskubljeno A4, da vsaj sosed vidi, da je audi pred bajto". No, nekateri pa imamo raje polno opremljena in manj "vpadljiva" vozila... ampak večina je takih kot sem napisal, oskubljenih pa da zgleda na zunaj. Not pa tudi če bi bil lesen stol pa ročni pomik stekel... glavno da je značka zunaj ta prava
To razmišljanje se tudi v Sloveniji vedno bolj umika. Vsaj po izkušnjah z mojimi strankami. Kar lep delež je namreč noter polno naloženih avtomobilov. Recimo T-Roci za 30+ tisočakov, Tiguani za 40+ tisočakov, itd., relativno malo pa osnovnih izvedenk (čeprav še vedno so). Je pa res, da moje stranke niso ravno statistična ponazoritev populacije, ampak vseeno sem sam precej presenečen nad tem.
K tebi ne prihaja klasicni del populacije, ce se tako izrazim. Temvec nekdo, ki mu avto pomeni nekaj vec kot prevoz od A do B. Nekdo, ki mu avto pomeni kaj vec. In tak bo seveda kupil ze v startu vec opreme.To razmišljanje se tudi v Sloveniji vedno bolj umika. Vsaj po izkušnjah z mojimi strankami. Kar lep delež je namreč noter polno naloženih avtomobilov. Recimo T-Roci za 30+ tisočakov, Tiguani za 40+ tisočakov, itd., relativno malo pa osnovnih izvedenk (čeprav še vedno so). Je pa res, da moje stranke niso ravno statistična ponazoritev populacije, ampak vseeno sem sam precej presenečen nad tem.
Se oproscam za bedaste stavke ki jih tvorim. Telefon pa druge motnje okolice.. lolzK tebi ne prihaja klasicni del populacije, ce se tako izrazim. Temvec nekdo, ki mu avto pomeni nekaj vec kot prevoz od A do B. Nekdo, ki mu avto pomeni kaj vec. In tak bo seveda kupil ze v startu vec opreme.
Pa to niti ne drži.K tebi ne prihaja klasicni del populacije, ce se tako izrazim. Temvec nekdo, ki mu avto pomeni nekaj vec kot prevoz od A do B. Nekdo, ki mu avto pomeni kaj vec. In tak bo seveda kupil ze v startu vec opreme.
Resno se lahko v sodobnem času kupi nov avto brez radia? What??Pa to niti ne drži.
Nekje pol je res takih (zato sem napisal, da ni to ravno prava ponazoritev populacije), druga polovica pa se sploh ne zanima za avtomobile, le takšno ali drugačno “težavo” z avtomobilom bi radi rešili.
Pa ko sem zgoraj pisal o osnovnem sem mislil bolj klasično opremo, ker čisto oskubljene verzije res praktično ni. Morda sem kakšno Fabio delal, pa ena Octavia 3 na Hrvaškem, ki je bila še brez meglenk in radia. Sem samo pogledal.
statistka prodaj pravi, da nimas prav. razen pri tistih, ki kupujejo najcenejse.kaj pa vem, večina jih vseeno gre na večje pa osnovna oprema. Apetiti so pač preveliki, poglej hiše in stanovanja...