Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)
Tako da poškodba ketne pri 55k niti ni tako "čudna" pa čeprav je to VW. Nižanje stroškov proizvodnje prinese take stvari, da tud VW ne zdrži 500k km brez ene napake
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj rekli da naj bi prvo za zob preskočila med verglanjem
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)
Tako da poškodba ketne pri 55k niti ni tako "čudna" pa čeprav je to VW. Nižanje stroškov proizvodnje prinese take stvari, da tud VW ne zdrži 500k km brez ene napake
Pismo jaz sem na vseh avtih zamenjal jermen med 90 on 120, odvisno kako je deklarirala servisna knjižica. Pa vemo koliko je trpežen jermen in koliko ketna. Ketna bi morala vzdržati vsaj enkrat toliko kot jermen, tako da niti ne 65 in niti ne 30k kot se nekaterim 1,2 tsijem trgajo.
Sklepam da je bila neka serija keten v defektu.
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Tisti, ki imate verigo - vam kaj piše v navodilih glede menjave? Za mojega P 207 piše, da menjava ni potrebna. In kaj naj naredim, če mi bo recimo vtrgalo verigo, avto pa izven garancije? Potemtakem lahko zahtevam brezplačno popravilo.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Zgolj vprašanje: a govorimo o 1.2 trivaljniku ali 1.2 TSI motorju?
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj rekli da naj bi prvo za zob preskočila med verglanjem
ketna preskočila
LOL
reč tem na servisu nej se nehajo zajebavat