Veriga je padla

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
ksz....
včeraj rekli da naj bi prvo za zob preskočila med verglanjem in potem naj bi počila.
naslednji teden izvem če je kaj škode na motorju samem
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)

Tako da poškodba ketne pri 55k niti ni tako "čudna" pa čeprav je to VW. Nižanje stroškov proizvodnje prinese take stvari, da tud VW ne zdrži 500k km brez ene napake
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.038
113
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)

Kateri proizvajalci priporočajo menjavo?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.004
6.174
113
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)

Tako da poškodba ketne pri 55k niti ni tako "čudna" pa čeprav je to VW. Nižanje stroškov proizvodnje prinese take stvari, da tud VW ne zdrži 500k km brez ene napake

Pismo jaz sem na vseh avtih zamenjal jermen med 90 on 120, odvisno kako je deklarirala servisna knjižica. Pa vemo koliko je trpežen jermen in koliko ketna. Ketna bi morala vzdržati vsaj enkrat toliko kot jermen, tako da niti ne 65 in niti ne 30k kot se nekaterim 1,2 tsijem trgajo.

Sklepam da je bila neka serija keten v defektu.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Na pamet ne vem kateri priporočajo, jih je pa kar nekaj.

Seveda je možna napaka ketne/napenjalca, samo nekam velik je teh defektov v materialu ...
So pa ketne včasih res zdržale veliko dlje in tudi slišalo se je, kdaj gre proti koncu.
Pri novih pa ni več tega "opozorila" samo okvara
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ketne pri novih motorjih se menjajo prej kot "navadni" zobati jermeni (okoli 65k - tako priporoča veliko proizvajalcev)

Tako da poškodba ketne pri 55k niti ni tako "čudna" pa čeprav je to VW. Nižanje stroškov proizvodnje prinese take stvari, da tud VW ne zdrži 500k km brez ene napake

Pismo jaz sem na vseh avtih zamenjal jermen med 90 on 120, odvisno kako je deklarirala servisna knjižica. Pa vemo koliko je trpežen jermen in koliko ketna. Ketna bi morala vzdržati vsaj enkrat toliko kot jermen, tako da niti ne 65 in niti ne 30k kot se nekaterim 1,2 tsijem trgajo.

Sklepam da je bila neka serija keten v defektu.

Kje si pa TSI sedaj našel?
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.049
450
83
tam ko se terc po tori rola
Ketna ne more preskočiti za en zob, praktično ne. Sem delal par let v strojegradnji, nekaj sem že videl. Pa so bili razmaki med zobniki na onih mašinah po dober meter narazen in tanka veriga gor. Posledično zelo velka ohlapnost, ni govora, da bi karkoli preskočilo. Sicer pa je, kot praviš, v garanciji.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Tisti, ki imate verigo - vam kaj piše v navodilih glede menjave? Za mojega P 207 piše, da menjava ni potrebna. In kaj naj naredim, če mi bo recimo vtrgalo verigo, avto pa izven garancije? Potemtakem lahko zahtevam brezplačno popravilo.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Odvisno bo tudi koliko časa in koliko kilometrov po garancijskem roku se bo to zgodlio.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.184
9.816
113
Zgolj vprašanje: a govorimo o 1.2 trivaljniku ali 1.2 TSI motorju?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Tisti, ki imate verigo - vam kaj piše v navodilih glede menjave? Za mojega P 207 piše, da menjava ni potrebna. In kaj naj naredim, če mi bo recimo vtrgalo verigo, avto pa izven garancije? Potemtakem lahko zahtevam brezplačno popravilo.

Seveda menjava ni potrebna, dokler motor ne začne ropotat kot pri golfu I dizlu. Do takrat je ni treba menjat. Pa da ne boš mislil, da se ropotanje zgodi pri 5XX.XXX km. Tam 80.000 km je čisto dovolj.

Veriga bi naj bila kao "večna". Mogoče pri avtih(novih) za 50.000 EUR pri avtih za 10.000 EUR to sigurno ne velja.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.004
6.174
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Zgolj vprašanje: a govorimo o 1.2 trivaljniku ali 1.2 TSI motorju?

Malo sem sehebal. Menda se gre o navadnem motorju, ne o TSI.
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj rekli da naj bi prvo za zob preskočila med verglanjem

ketna preskočila

LOL

reč tem na servisu nej se nehajo zajebavat

LOL x2
hysterical-1.gif

Sploh pa, tudi če bi ketna preskočila za en zob, ne bi bilo nič, edino motor bi malce slabše laufal.. Res je, da eni motorji (že ko je motor v fazi) zelo na "glih" delajo - odvisno od batov in odmične gredi.
Še moja prigoda. Pred leti sem zjutraj začel verglati avto. Malo prekmalu sem spustil kontakt. Kaj se je zgodilo - motor se je zavrtel kontra in zaradi tega mi je "pobožalo" ventile. Avto je ostal skoraj brez kompresije. Ko se je motor zavrtel kontra, tudi šponar na ketni nima funkcije. To je to.....Srošek cca. 100€ (nova dihtunga, tefloni,..) in ene dve paleti pira
zmaga.gif
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Jest mam polota 1,2 tsi in smo sedaj imeli vpoklic, so menjali ketno... cca 1 mesec nazaj,.. polo letnik 2010.