Veliki servis VW 1.4 TSI

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Povsem enostavno: ni predpisane menjave, če bi bila predpisana, ne bi bilo dvoma, da naj menja. Verjetno si narobe razumel. Fer do sebe in drugih ter za brezveze menjat zadevo, ki ni predpisana? Nekako ni logike. Vem sicer kje ste, ampak na srečo že dolgo več ne živim v SLO.

In ne, pred 2 tednoma mi ni bilo težko dati 230 EUR za menjavo olja in oljnega filtra (in ničesar drugega, pač gre v motor 7,8 litra olja) na pooblaščenem servisu, avto star 7 let in 180.000 kilometrov. Veriga bo menjana, ko se jo bo slišalo, čeprav ni predpisanega intervala (2.0 dci), zelo verjetno pa bo avto prej šel od mene. Ampak bom po tvoje verjetno "nategator", ker verige ne bom menjal pri 200k oz. bi jo že zdavnaj moral?


se pravi če tovarna ne predvidi menjave jermena in ga kasneje vtrga ali krijejo potem oni stroške popravila?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.249
113
Ja če ga boš vozil na pooblaščenca pol že.
Oni so strokovnjaki za tvoj avto in ne ti.

Magari je večkrat ravno obratno.
 
5. apr 2015
1.417
728
113
Na našem 1.4 tsi so se pri 40k km na servisu spomili, da je potrebno svečke menjat, čeprav je interval daljši. Pokazali so nek dopis uvoznika, da je možnost da se elektroda odlomi in poškoduje valj. Cena sitnica. Mislim da 92 EUR + DDV. Dobr sekajo. Ali pa imajo nekvalitetno prvo vgradnjo. Hebat ga, je treba turka v DE 2000+ EUR plačat. V glavnem podn. Tak terajo ta brand Made in Germany, na konc pa samo šparanje in niz polizdelkov v zadnjih letih, da lahko nemško gospodarsko rast terajo.
Kter letnik maš to?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
Ali kdo ve, pri koliko km, oz. pri koliko letih se dela prvi veliki servis, oziroma menjava zobatega jermena? Sprašujem, ker dobivam različne informacije glede tega.
Avto je VW Sportsvan 1.4 TSI 92kW, motor CZC, letnik 2014.

CZCA, natančneje
piše check&report 240.000 in vsakih naslednjih 30.000
potem tudi piše nekaj nižje fixed interval / countries with high level of dust TIMING BELT renew 120.000km regardless of months
 
  • Všeč mi je
Reactions: Clancy

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
Povsem enostavno: ni predpisane menjave, če bi bila predpisana, ne bi bilo dvoma, da naj menja. Verjetno si narobe razumel. Fer do sebe in drugih ter za brezveze menjat zadevo, ki ni predpisana? Nekako ni logike. Vem sicer kje ste, ampak na srečo že dolgo več ne živim v SLO.

In ne, pred 2 tednoma mi ni bilo težko dati 230 EUR za menjavo olja in oljnega filtra (in ničesar drugega, pač gre v motor 7,8 litra olja) na pooblaščenem servisu, avto star 7 let in 180.000 kilometrov. Veriga bo menjana, ko se jo bo slišalo, čeprav ni predpisanega intervala (2.0 dci), zelo verjetno pa bo avto prej šel od mene. Ampak bom po tvoje verjetno "nategator", ker verige ne bom menjal pri 200k oz. bi jo že zdavnaj moral?

veriga VS zobati so hruške in jabolka (preberi "limone" kjer hočeš)
no VAG smatra "lifetime" od 200 do 250.000 kilometri
enako je z oljem v nekaterih menjalnikih klasičnih s pretvornikom navora: VAG v ELSI piše "sealed for life", v ZF dokumentaciji, ki izdeluje menjalnik, pa pri xy kilometrih