VW GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI | 92 kW (1395 ccm) | Zahnriemen | 05/2014 - / | Standard: Vom Hersteller ist kein Wechselintervall vorgeschrieben. |
Poglej za ceno na Autodoc.Zanimivo, da ni potrebno zobatega jermena menjat. Vem pa, da je jermen ojačan.
Sprašujem pa ravno zato, ker mi je zadnjič na pooblašcencu servisni svetovalec povedal, da me naslednje leto (avto bo takrat star 6 let in bo imel pribl. 80k km), čaka veliki servis. Cena samo menjave jermena, vodne pumpe, napenjalci... 600€.
To itak, ampak ali mu bo pooblaščenec vgradil s seboj prinešen material?
Jaz takih kot si ti ne razumem. Bodi fer do sebe in drugih pa vzdržuj avto kot je treba, ne pa podvalit podrtije potem naprej. Zato pa smo tam kjer smo...Če avto misliš imeti še vrsto let, bi ga na tvojem mestu menjal. Če pa ga boš prodal čez 2 ali 3 leta, naj ste s tem ukvarja kupec.
Zanimivo:
VW GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI 92 kW
(1395 ccm)Zahnriemen 05/2014 - / Standard:
Vom Hersteller ist kein Wechselintervall vorgeschrieben.
Vir: https://www.werkstattportal.org/zahnriemenwechsel-golf-7/
Ja saj. In potem bi se mi primerjali s skandinavci in radi bili druga svica... aha. Tako bomo sigurno ja... prvo si moramo naliti cistega vina pa dosecti nek nivo postenosti in integritete.veš kolko je takega folka. avto na hitro nekak skup vržejo da dela in pridajo.
Jaz takih kot si ti ne razumem. Bodi fer do sebe in drugih pa vzdržuj avto kot je treba, ne pa podvalit podrtije potem naprej. Zato pa smo tam kjer smo...
Povsem enostavno: ni predpisane menjave, če bi bila predpisana, ne bi bilo dvoma, da naj menja. Verjetno si narobe razumel. Fer do sebe in drugih ter za brezveze menjat zadevo, ki ni predpisana? Nekako ni logike. Vem sicer kje ste, ampak na srečo že dolgo več ne živim v SLO.
In ne, pred 2 tednoma mi ni bilo težko dati 230 EUR za menjavo olja in oljnega filtra (in ničesar drugega, pač gre v motor 7,8 litra olja) na pooblaščenem servisu, avto star 7 let in 180.000 kilometrov. Veriga bo menjana, ko se jo bo slišalo, čeprav ni predpisanega intervala (2.0 dci), zelo verjetno pa bo avto prej šel od mene. Ampak bom po tvoje verjetno "nategator", ker verige ne bom menjal pri 200k oz. bi jo že zdavnaj moral?
Take reči bi pa bilo fino če firma potem sama krije, ne pa da svojo napako potem zaračuna stranki. Sicer pa je to zrelo za odpoklic pa menjat problematične elektrode. Seveda je pa lažje elektrode pustiti enake pa v večji frekvenci stranki venomer zaračunavati svečke na 40k km... banda.Na našem 1.4 tsi so se pri 40k km na servisu spomili, da je potrebno svečke menjat, čeprav je interval daljši. Pokazali so nek dopis uvoznika, da je možnost da se elektroda odlomi in poškoduje valj. Cena sitnica. Mislim da 92 EUR + DDV. Dobr sekajo. Ali pa imajo nekvalitetno prvo vgradnjo. Hebat ga, je treba turka v DE 2000+ EUR plačat. V glavnem podn. Tak terajo ta brand Made in Germany, na konc pa samo šparanje in niz polizdelkov v zadnjih letih, da lahko nemško gospodarsko rast terajo.