Velik problem menjava grelnih svečk Mercedes

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Videl. Uporabljanjo hidravljiko
stupid-1.gif


Pa ne za mahanike ampak za inženirje, ki tak motor naredijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.413
5.690
113
inženirju je vseeno. On je v pisarni.
Inženirju je tudi vseeno kam je dal filter na 2.0cdti insigniji. On ni vsran ko ga menjuje pa on nerabi pucat pol ure svta po menjavi recimo.
 

picolo

Pripravnik
23. maj 2009
287
1
18
loče
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Od kje si?
V Mariboru je en štručko za te zadeve.
Pooblaščenci iz cele Slovenije ga kličejo.
Pravi model ja :D ne jebe sistema če je keri pametn
smile-1.gif


Je mogoče s Tezna
Meni sta počili dve svečki.tipa poznam ,pa sem dal glavo dol jemat,ker se nisem takoj spomnil na njega.
servis-900€
tip ,kateri se samo s tem bavi-200€
Pa je šlo 700€ v luft.
Če kdo rabi št. me lahko kontaktira na zs.
Reši pa drugače vse.
70€ odstranjevanje svečke 100€ pa injektor.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Sicer moje profesionalno področje niso avti. Vidim pa marsikaj kar ima zveneče ime, pa je za en Klinc.

Velikokrat se zgodi, da je tisto kar pride s kitajske cenejše, boljše, manj se kvari, kot pa proizvodi zveneče nemške firme. (še nekrat, niso to avti)
 

B81

22. jul 2007
37.009
10.539
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sicer se ne bi rad (prevec) hecal ker verjamem da je to zelo zaj... zadeva!

Ampak tale o injektorju & 10 ljudeh se pa bere kot una basen ko so repo vn iz zemlje vlekl pa so vsi na kmetiji pomagal (od stare mame&ata do miške)
hysterical-1.gif

Ni bila to neka risanka?
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.413
5.690
113
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ne ti men tralala.
smile-1.gif


Običajno nam inženirjem ni vseeno, kaj damo iz rok.
ga ni junaka ki me v to prepriča preveč klejem inžinirje vsak dan da bi verjel pravljicam.
vejo da bo celi fuk to menjat.
včasih si filter za olje mel v minuti zunaj. zdaj pri nekaterih avtih eno uro šrauaš da ga vidiš kje šele da menjaš.
 
Nazadnje urejeno:

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ne ti men tralala.
smile-1.gif


Običajno nam inženirjem ni vseeno, kaj damo iz rok.

na koncu, ko je treba dostopit z orodjem do vijaka ugotovis, da je treba motor ven jemat, da lahko recimo odvijes izpusni kolektor. ni bilo samo enkrat. pa je banalen primer ...

in kdo je nacrtoval tako postavitev motorja, mosta, nosilcev? mehanik sigurno ne...
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
571
6
18
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
A niso to večni avti.
So. Ko ga imaš, ga ne moreš več prodat.
wink-1.gif

Dopolnjujem odgovor: Ne samo da ga ne moreš prodat, tudi v razumnih pogojih ga ne moreš niti popravit.
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
571
6
18
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Na Mercedes motorjih sem menjal ze lahko recem vsaj 1000 sveck in ob tem dozivel ze vse tipe avantur. Pri teh starejsih motorjih kot je tvoj sicer redkeje blokirajo kot na cdi ampak obcasno pa . Zato je treba pac razumet serviserje ki ti ze v naprej povedo mozen scenarij, enako povemo v nasem servisu. Za vrtanje utrganih sveck so specialna orodja samo kaj ce se ti utrze tazadnja ki je nedostopna...ali glava dol ali motor ven in nato vrtanje.... Sicer nepoznavalci lahko obsojajo serviserja ker ne zna ... ker ni usposobljen...Kdor pa te probleme pozna tega ne bo nikoli rekel.
Nekomu bos pac moral zaupati in ce se svecka utrze se bo pac resevalo...

Da ne bo pomote, nihče ne obsoja serviserja za ta problem. Najprej je proizvajalec dolžan svoj izdelek narediti tako, da vsaj njegov pooblaščeni servis zamenja določene dele ki nimajo daljšo dobo uporabe. Menjava mora potekati v skladu normale, to pomeni če morate zamenjati del ki stane 15€ se na račun kupca ne more zgoditi strošek 1500€ (kot so povedali na servis Mercedesa). Zato je nosilec stroškov pooblaščeni servis, ta pa naj išče povrnitev stroškov od Mercedesa, ki ni zagotovil primernega orodja, ali izobraževanja serviserja, da ta lahko brez straha opravi delo v delavnici. Tu je še zavarovalnica kjer bi servis moral ali pa celo ima zavarovane nezgode pri delu popravil vozil. Lepo je da ste menjali več kot tisoč svečk do sedaj, pa tudi vi ne razumete kako normalno se vam zdi, da servis zaračuna menjavo svečk, ki jih priložim poleg za ceno 1500€ za mercedes, za katerega sem prepričan ne dobim 1500€ tudi če bi imel nove lepo vgrajene grelne svečke. Da pri tem popravilu motorja ta ne bo nič boljši, bog pomagaj, da bo vsaj v taki kondiciji kot je bil, poraba bo še vedno ista, edino teža bo manjša za tri pokojnine. Imam več kot štirideset let opravljenega dela, pa nikoli nisem delal nekaj takega ali na način, da bi pred delom že v naprej jasno povedal, da bo to po vsej verjetnosti nemogoče pozitivno opraviti. Kako pa lahko kot slišim in berem nekateri posamezniki to delo opravijo uspešno (upam, da bom enega tudi sam uspel najt) pa zgodbo le malo spremeni tudi za strokovno elito mehanikov v tem primeru mercedes servisa, ki s tem pač pokažejo svojo nesposobnost kot da jim dol visi za sirotinjo. Kako lahko mercedes nekdo ki ni pooblaščen serviser, ki mogoče ni niti mehanik to delo bolje opravi - po mojem ne more, zgodi se lahko samo da uradni serviser svojega dela ne obvlada na nivoju. Krona pa je ta, da ti ki delo znajo opravit rečejo, ja, svečke bom zamenjal, za morebiten spodrsljaj bom sam poskrbel za posledice in uredil zadevo, kar pooblaščenim servisom niti na kraj pameti ne pade.
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
571
6
18
Citat:
Uporabnik deedee pravi:
Sam sem bil pred enako tezavo pri mojem Mercedesu. Ena svecka je odpovedala, seveda sem se odlocil zamenjat vse stiri. Zaradi podobnih grozenj o lomljenju sveck in podobno sem se zadeve lotil kar sam. Ce ze gre glava dol, vsaj vem da sem sam zaj... in ne nek guster na servisu. Na internetu sem za tip svecke pogledal koliko Nm je moment lomljenja. Moment kljuc nastavil na nekoliko manj in akcija. Na sreco so vse sle brez tezav ven. Motor je bil ogret, baje takrat gre lazje zadeva ven.
Pred tem sem veliko prebral o lomljenju sveck (baje je Mercedes obcutljiv na to). Eni, ki so imeli tezave z zagozdeno (se ne zlomljeno svecko) so le to po cel teden mazali z WDjem in podobnimi zadevami, ki dobro prodirajo med navoji, da je svecka spustila.

Na AMZS servisu se je serviser lotil svečke z malim gedore ključem, kjer je bila račla zelo zdelana. Svečko je premaknil za 5mm v levo pa nazaj, to ponovil trikrat, potem pošprical s sprejem in ponovil trikrat sem in tja. Sledil je samo še komentar, da je bolje, da zaključi, da se bom lahko peljal domov. Seveda sem se strinjal, ker bi pred mano vse polomil. Ko sem še poprosil, da bi ugotovil koliko svečk je v okvari, je povedal dobesedno da je pozabil kako to gre, ko je bil zadnjič poleg take meritve. Če še dodam, da sem mladeniču odprl havbo, ni vedel da lahko mercedes odpre havbo navpično, sem jo jadrno ucvrl iz AMZS servisa, kjer me ne bodo videli nikoli več (mogoče, da bi jim za Božička prinesel moment ključ, samo se bojim, da ne bodo vedeli zakaj se uporablja). Dodal bi še lahko, da sem bil teden prej naročen, pa si lahko tudi pripravili gradivo, orodje za natančno naveden tip avta, ki jim ga pripeljem v delavnico.
Ja prav imaš, razen groženj od serviserjev v glavnem nisem slišal ničesar drugega.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.906
106
63
mb+ -20km
Še enkrat, od kod si?
Ta iz Maribora, ti bo zadevo porihtal. Ima orodja, katera redkokateri pooblaščenec ima.
Ene dve leti nazaj mi je zatesnil vse štiri dize na oplu. Res, da je delal ene 4 ure. Plačal takrat 100€, kar se mi ne zdi pretirano.
Orodja pa ima ene tri box garaže.
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
571
6
18
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Od kje si?
V Mariboru je en štručko za te zadeve.
Pooblaščenci iz cele Slovenije ga kličejo.
Pravi model ja :D ne jebe sistema če je keri pametn
smile-1.gif

Reši pa drugače vse.
70€ odstranjevanje svečke 100€ pa injektor.

Radelj ob Dravi
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
571
6
18
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ne ti men tralala.
smile-1.gif


Običajno nam inženirjem ni vseeno, kaj damo iz rok.
ga ni junaka ki me v to prepriča preveč klejem inžinirje vsak dan da bi verjel pravljicam.
vejo da bo celi fuk to menjat.
včasih si filter za olje mel v minuti zunaj. zdaj pri nekaterih avtih eno uro šrauaš da ga vidiš kje šele da menjaš.

Tak način diktira kapital, ki hoče čim več iztržit. Vse je premišljeno tako, da je že pri zamenjavi malih stvari porabiti čim več časa,to je stroškov in bog ne daj da je delo enostavno. Pri zastavi 750 je bil komplet žarnic koristna zadeva v avtu. Je odpovedala žarnica, si škatlo odprl in jo zamenjal. Danes isto moram imeti škatlo žarnic, spredaj ima xenon in ja na servis moram peljat avto.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Včasih je bolje kako stvar ne vedet kot pa komplicirat ter forume brat. Pred dvemi meseci sem na 312 menjal 4 od 5 sveč brez mazanja, špricanja, moment ključa, še nastavek sem si šel kupit. Peta sveča je preveč nedostopna, da bi se zajebaval z njo in k sreči tokrat Murphi ni imel imel prstov zraven - ta je bila OK.

Drugače pa kolikor vem žarnice niso več obvezna oprema (so pa koristna). Kolikokrat pa ste že xenone menjali? Jaz v 10 letih na dveh avtih še ne.
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.769
6.756
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik jesen pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Na Mercedes motorjih sem menjal ze lahko recem vsaj 1000 sveck in ob tem dozivel ze vse tipe avantur. Pri teh starejsih motorjih kot je tvoj sicer redkeje blokirajo kot na cdi ampak obcasno pa . Zato je treba pac razumet serviserje ki ti ze v naprej povedo mozen scenarij, enako povemo v nasem servisu. Za vrtanje utrganih sveck so specialna orodja samo kaj ce se ti utrze tazadnja ki je nedostopna...ali glava dol ali motor ven in nato vrtanje.... Sicer nepoznavalci lahko obsojajo serviserja ker ne zna ... ker ni usposobljen...Kdor pa te probleme pozna tega ne bo nikoli rekel.
Nekomu bos pac moral zaupati in ce se svecka utrze se bo pac resevalo...

Da ne bo pomote, nihče ne obsoja serviserja za ta problem. Najprej je proizvajalec dolžan svoj izdelek narediti tako, da vsaj njegov pooblaščeni servis zamenja določene dele ki nimajo daljšo dobo uporabe. Menjava mora potekati v skladu normale, to pomeni če morate zamenjati del ki stane 15€ se na račun kupca ne more zgoditi strošek 1500€ (kot so povedali na servis Mercedesa). Zato je nosilec stroškov pooblaščeni servis, ta pa naj išče povrnitev stroškov od Mercedesa, ki ni zagotovil primernega orodja, ali izobraževanja serviserja, da ta lahko brez straha opravi delo v delavnici. Tu je še zavarovalnica kjer bi servis moral ali pa celo ima zavarovane nezgode pri delu popravil vozil. Lepo je da ste menjali več kot tisoč svečk do sedaj, pa tudi vi ne razumete kako normalno se vam zdi, da servis zaračuna menjavo svečk, ki jih priložim poleg za ceno 1500€ za mercedes, za katerega sem prepričan ne dobim 1500€ tudi če bi imel nove lepo vgrajene grelne svečke. Da pri tem popravilu motorja ta ne bo nič boljši, bog pomagaj, da bo vsaj v taki kondiciji kot je bil, poraba bo še vedno ista, edino teža bo manjša za tri pokojnine. Imam več kot štirideset let opravljenega dela, pa nikoli nisem delal nekaj takega ali na način, da bi pred delom že v naprej jasno povedal, da bo to po vsej verjetnosti nemogoče pozitivno opraviti. Kako pa lahko kot slišim in berem nekateri posamezniki to delo opravijo uspešno (upam, da bom enega tudi sam uspel najt) pa zgodbo le malo spremeni tudi za strokovno elito mehanikov v tem primeru mercedes servisa, ki s tem pač pokažejo svojo nesposobnost kot da jim dol visi za sirotinjo. Kako lahko mercedes nekdo ki ni pooblaščen serviser, ki mogoče ni niti mehanik to delo bolje opravi - po mojem ne more, zgodi se lahko samo da uradni serviser svojega dela ne obvlada na nivoju. Krona pa je ta, da ti ki delo znajo opravit rečejo, ja, svečke bom zamenjal, za morebiten spodrsljaj bom sam poskrbel za posledice in uredil zadevo, kar pooblaščenim servisom niti na kraj pameti ne pade.
467716-post_slo.gif

kje ste sedaj zagovorniki cene 65 evrov za servisno uro (po moznosti za menjavo olja ali pa zarnice,kjer moras podreti pol avta da zadevo naredis).
se mi zdijo ti zagovorniki isto kot doloceni zdravniki ki za pisanje receptov za lekadol vlecejo bajne place,ker imajo ful odgovorno delo.
Jaz vem da bi se zapeljal v mb do tistega garazarja. Pa upam da ima neko firmo(pa ne zaradi mene,). Ker sicer mu zna uvoznik- konkurenca ki ne obvlada tega posla poslati vse mogoce inspekcije.