Varnost Jeepa?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.668
6.708
113
pri taščici
Dobil eno staro sliko na mejl. Ob njej se vprašam kakšna hitrost je bila da ga je tako konkretno skrajšalo. Predvidevam da tudi nima veliko zvezdic ....
515981-jeep.jpg
 

Priponke

  • 515981-jeep.jpg
    515981-jeep.jpg
    44,4 KB · Ogledi: 203

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tako je , pri 180kmh in dobrih 2 tonah, bi bil tako zličkan, da ne bi niti prepoznal kateri avto je (bil). Tule je bila hitrost 100, mogoče 120 kmh.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.495
10.729
113
razcotalo bi ga da bi dele iskali po celem širšem območju
smile-1.gif


hitrost je bila po mojem med 60 in 100... tu nekje
wink-1.gif
da pa jeep ne slovipo neki varnosti, sploh tale generacija na sliki, pa je tudi jasno.
 

zomirp

Fizikalc
20. maj 2008
2.993
0
36
Lj - Vič
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tako je , pri 180kmh in dobrih 2 tonah, bi bil tako zličkan, da ne bi niti prepoznal kateri avto je (bil). Tule je bila hitrost 100, mogoče 120 kmh.

Saj sem ga spoznal po zadnji luči, ki visi stran. Tole je bistveno več kot 100 km/h.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Pomoje tudi. Drevo je prišlo do zadnjih sedežev nato pa je avto raztegnilo malo nazaj. Pa tudi vrata prtljažnika so čisto zvita in zmečkana.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Glede na nekatere slike na tisti strani jo je tale Jeep vredu odnesel - vsaj spozna se kateri avto je
smile-1.gif
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
njegova naletna je mogla bit okorg 100km/h....in če še upoštevamo 2t in statični predmet....dobimo to sliko.....
če bi zadel kak avto, kako manjše drevo bi jo bistveno boljše odnesel.....
drugače pa se dandanes kletke delajo tako da ogrodje absorbira čim več energije, posledično pride do večjih deformacij, zmečkanin...sam potnik je pa veliko bolj zavarovan....
je reku en prof...najlepše bi bilo, da se z nosom zaletim v zid, zmečka pa mi prtljažnik..:p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je sile G. Tudi če potniška kabina ostane nedotaknjena, se notranji organi potnikov spremene v mesno kašo. Fizikalni zakoni delujejo po svoje in se ne ozirajo, kaj si cestni divjaki in avtomobilski inženirji mislijo.

Ogo
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Problem je sile G. Tudi če potniška kabina ostane nedotaknjena, se notranji organi potnikov spremene v mesno kašo. Fizikalni zakoni delujejo po svoje in se ne ozirajo, kaj si cestni divjaki in avtomobilski inženirji mislijo.

Ogo

ja seveda, zato pa je čisto vseeno a se zaletiš z novim avtom, ki je visoko ocenjen na varnostnih testih in avtom, ki je bil narejen pred 30 leti in ne bi dobil danes niti 1 zvezdice

trk traja nekaj stotink, in če se ta čas lahko na račun stiskanja podaljša še za kakšno stotinko se hitro pozna tisti upad v negativnem pospešku, ki ti omogoči, da preživiš
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Problem je sile G. Tudi če potniška kabina ostane nedotaknjena, se notranji organi potnikov spremene v mesno kašo. Fizikalni zakoni delujejo po svoje in se ne ozirajo, kaj si cestni divjaki in avtomobilski inženirji mislijo.

Ogo

ja seveda, zato pa je čisto vseeno a se zaletiš z novim avtom, ki je visoko ocenjen na varnostnih testih in avtom, ki je bil narejen pred 30 leti in ne bi dobil danes niti 1 zvezdice

trk traja nekaj stotink, in če se ta čas lahko na račun stiskanja podaljša še za kakšno stotinko se hitro pozna tisti upad v negativnem pospešku, ki ti omogoči, da preživiš

kaj... saj ti je lepo napisal: Tudi če potniška kabina ostane nedotaknjena.
inženirji ti lahko skup spacajo avto, ki bo preživel udarec v steno s 200km/h (se bo lepo zložil do potniške kabine)
ampak boš vseeno umrl zaradi pojemkov G sil.
Saj vidiš, da v zadnjih 5 letih niso nič novega pogruntali razen xyz električnih pomagal in senzorjev (nobenih višanj hitosti pri chrash testih).
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
če je tole od 60 do 100, potem si ne predstavljam kaj bi bilo, če bi stal, drevo pa divjal s 30 na uro.

kinetična energija avtomobila (ki se pri udarcu spremeni v ... trganja, gretja pločevine) se povečuje s kvadratom hitrosti vožnje le tega....

če se zakantaš s 30kmh ali 60kmh nebo dvakratna razlika, ampak?
wink-1.gif

vseeno pa je za 60km/h malo preveč skup razbit, za 100/kmh pa bi bil že bolj primeren :D
 
Nazadnje urejeno:

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik softi pravi:
če je tole od 60 do 100, potem si ne predstavljam kaj bi bilo, če bi stal, drevo pa divjal s 30 na uro.

Glede na tvoj "stil" pisanja bi te prosil če se držiš proč od alterja.
10.gif