"Varen" avto

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Tako kot vsemv poslu ti prevladuje najprej osebni interes, nato interes nadrejenega delodajalca (ali pri tebi več njih), potem šele stranke. Če se vse poklopi, potem ima stranka kaj od tega, če ne pa tough luck...

Kot že omenjeno - nimaš pojma in nažigaš v temo. Na prvem mestu je interes stranke ter njene specifične potrebe, zato tudi sodelujem z vsemi zavarovalnicami, ker kolikor so si produkti različnih zavarovalnic podobni so daleč od enakega, na drugem mestu je pa osebni ineteres, ki se poklaplja z interesom delodajalca oz. partnerja in to ti lahko potrdi katerakoli moja stranka, katerih je tudi tu na forumu polno. Moje mišljenje je namreč tako, da če se dobro potrudim za stranko pride dober zaslužek avtomatsko zraven, sploh, če si v igri na dolgi rok in ne na zgolj par mesecev ali leto/dve, kot je večina v temu poslu. Ampak ti pa kar mirno verjemi dalje, da točno veš kako poteka moje poslovanje tako kot fikus ve, da zavarovalnice nategujejo zato, ker nekaj ni točno tako kot si je zamislil a v bistvu nima pojma kako se stvari vrtijo :aplauz: Ah vi alter vsevedi.... :cheer:
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Zate (ker nimaš pojma o zadevi) je svinjarija tudi to, da ti pri kasku zaračunajo premijo za nove nadomestne dele, ki ti jih v primeru popravila namestijo na avto, namesto da bi ti prasci zavarovalniški računali glede na rabljeno vrednost, zmonitali pa novega kajne? Ker, če bi ti potem po plačilu postavke za rabljen del namontirali dejansko rabljenega, bi bilo spet vse narobe knede?






Saj bi vama napisal, da se motita tako, da se bolj nebi mogla ampak Alter me je že večkrat naučil, da naj ne prepričujem že prepričanih v svoj prav tako da se zdaj ob temu vajinemu brcanju v temo zgolj nasmehnem in si mislim svoje :aplauz: Pa vso srečo v vajinem prihodnjem (pač nujnem) sodelovanju z nategunskimi zavarovalnicami in agenti, poštenih tako ali tako ni. Izjem, ki bi potrjevale pravilo pa prav tako ne :valjamse:


Kakšne dele dejansko dobiš, in kako kakovostno opravijo delo, vedo samo tisti, ki dejansko servisirajo poškodovan avto.

Poleg zgoraj naštetega nesorazmerja med bonitetnimi razredi ter padec za kar tri razrede ob nesreči, je velika svinjarija tudi to, da pri nobeni zavarovalnici ne moreš zavarovati avta po ceni, po katerega si novega dejansko kupil.
Avti se oglašujejo recimo za 25 jurjev, dejansko ga pa dobiš za 20 jurjev a zavarovalnica ti pa premijo vseeno obračunava od 25tih jurjev, kar je čista lopovščina.

Kako se dela pri zavarovalnicah dobro vem, saj sem nekoč opravil tečaj za zavarovalnega zastopnika tako pri Triglavu kot pri Adriaticu-tujih zavarovalnic še praktično ni bilo.
Delati bi moral tako, da si niti v ogledalo ne bi več upal pogledati-sploh pri kakšnih življenjskih zavarovanjih...

Zavarovalnice delajo izključno za svoj dobiček, zavarovanci so jim le nujno zlo pri tem, kar poglej dodatno zdravstveno zavarovanje, raje vidijo, da pacienti umirajo v dolgih čakalnih vrstah kot pa, da bi dovolili ukinitev te velike neumnosti od katere nimajo ljudje nič, zavarovalnice imajo pa nekje 50 milijonov čistih prihodkov od tega.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Jao model, dej pejd rajš spat kot pa da pišeš bedarije po Alterju no. Resno. Pa vso srečo z zavarovanji vnaprej, več kot očitno jo zelo potrebuješ.
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Jao model, dej pejd rajš spat kot pa da pišeš bedarije po Alterju no. Resno. Pa vso srečo z zavarovanji vnaprej, več kot očitno jo zelo potrebuješ.

Bedarija je to kar si ti napisal, tisto kar sem jaz pa žal vse drži, vse v korist zavarovalnic in vse v škodo zavarovancev.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
fikus a si že slišal mogoče za dobrodelno ali pa humanitarno zavarovalniško hišo ali agencijo? Mogoče je pa Matey ravno to? Če verjameš...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
fikus a si že slišal mogoče za dobrodelno ali pa humanitarno zavarovalniško hišo ali agencijo? Mogoče je pa Matey ravno to? Če verjameš...

Definitivno in brez pardona je na prvem mestu stranka ja, če si to želel povedati. Ker verjetno nisi tako glup, da bi namigoval na to, da delam zastonj.
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Ne bo, če ne pozna, pač ne bo uporabljal. Sem delal stranko, ki je prišla k meni s 3 leta starim Golfom 7 z vsemi asistencami in jo vprašam, kako pa kaj to deluje? Pa mi odgovori, da ne ve, ker ne zna uporabljat in raje ne uporablja. Razen DLA-ja.
Po 20-ih minutah razlage, praktičnega prikaza in testiranja, se je samo čohala po glavi, zakaj ji tega prodajalci niso razložili in da se je 3 leta vozila brez uporabe teh sistemov.
Zanimivo, no ko sem jaz novega odpeljal marca letos me sploh niso "spustili" iz salona brez temeljite razlage, ja v avtu sva sedela k ene tolk min kot si zapisal.
In pa tudi jasno stranki ma koncu povejo da so asistence le asistence in da se vseeno ne "za permej" na to zanašat...
Do sedaj ko sem te "novosti" spoznal pa lahko rečem da je kr o.k., tudi radarski tempomat, čeprav smo tudi prej preživeli...hehe...

lp.
 

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
Definitivno in brez pardona je na prvem mestu stranka ja, če si to želel povedati. Ker verjetno nisi tako glup, da bi namigoval na to, da delam zastonj.
Ne vem od kod tole...meni je nasa agentka zavarovala avto, odbila paketni popust, kar pac gre (cela familija in grunt), ker sem bil prej pri g24 (kareta mela osnovno in +), dodala 28% za novega in placal smesno cifro za komplet z dodatnimi komb. in ful kaskom. To, da pa zav ni dobrodelna ustanova, so nas pa velikokrat opomnili na tecaju :). Se vedno imas moznost vzet samo osnovno zav in jebiga.