V Sloveniji krivec zgolj voznik

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Copy/paste iz Motorevije ( http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=32 ).
Citat:

Voznik ali človek?



Ni dvoma, da imamo v naši državi o prometni varnosti skoraj dva milijona mnenj. Pa vendar je mnenje eno, sistem in posledice, ki jih ta dopušča, pa nekaj povsem drugega. Grožnja, da na slovenskih cestah vozniki nekajkrat pogosteje umirajo ali so poškodovani, kot je to drugod v državah EU, kliče po odgovornosti. In če smo se kot država z rezultati nekako “sprijaznili”, se dnevni uporabniki naših cest, davkoplačevalci, žrtve, nikakor ne moremo. Več kot 6100 umrlih in 200.000 poškodovanih na slovenskih cestah, skupaj s svojimi bližnjimi terja odgovor na vprašanje: zakaj? Terja ga tudi 140.000 članov AMZS! Kdo je odgovoren za dolgoletno cepetanje na zadnjem mestu? In če nam v državah EU stroka postreže z nedvoumnim odgovorom med jasno zastavljeno sistemsko in individualno odgovornostjo, interdisciplinarno soudeležbo (voznik, vozilo, cesta oz. okolje) in jasnimi medsebojnimi povezavami, pri nas ne boste uspeli najti ničesar od tega! Da smo vrsto let najslabša država EU, da ne dosegamo niti ciljev oz. standardov, ki smo si jih skozi NPVCP zadali sami, da v iskanju odgovornosti vedno pristanemo v t. i. kolektivni odgovornosti, je pač dejstvo in uspešna politika določenih državnih uradnikov, ki nas tako “držijo” v času kolhozov in solhozov.



Takšno stanje, na odlično plačanih državnih jaslih, seveda ustreza njim in žal samo njim! Zaradi, po njihovem, “zapletene interdisciplinarnosti problema” pa jim za odgovornost tako ali tako nikoli nihče ne izstavi računa! Tudi “zrcalce” rezultatov držav EU, ki nam ga tuji kolegi postavljajo pred nos, jim ne seže do živega. Naredili bodo karkoli, mogoče celo nakazali na politično nevoljo, samo, da se ne definira jasna odgovornost! Z veliko mero odgovornosti lahko pohvalimo nekdanjega prometnega ministra mag. Žerjava, ki je v kratkem času vmesnega mandata uspel na osebni ravni prevetriti in dodati veliko nove energije na tem področju, a se je njegov ustvarjalni in idejni elan spotaknil ob coklo tistih državnih uradnikov, ki vedno v senci neodgovornosti čepijo na udobnem fotelju zagotavljanja lastne eksistence. Še več, ravno tem je uspelo, kot unikum EU, prepričati celo samega sebe, da je za slabo stanje prometne varnosti preprosto vedno in samo kriv slovenski voznik oz.jegova nekultura. Govorijo seveda o tistem vozniku, ki je v cestnih sistemih zunaj meja Slovenije povsem normalen in kulturen!? Zanimivo, kajne? Se vam je porodil dvom o vaši večni krivdi voznika? Ne, nikar! Zakonsko določilo, da mora voznik vedno prilagoditi hitrost vožnje stanju in lastnostim ceste, je že dolgo prava in uspešno zlorabljena formula, ki ne glede na pomanjkljivosti vozišča, vertikalne ali horizontalne prometne signalizacije voznika z njegovim imenom in priimkom uspešno postavi za krivca.



Krivdo v vozilu pa ugotavljamo le takrat, ko z njega iz neznanega vzroka odpadejo kolesa! Izgovori, da je pri nas vse zakonsko, podzakonsko odlično urejeno kažejo na to, da so ugotovitve AMZS testov nekaj, kar je treba nemudoma sežgati na grmadi. In kot pravijo naši kolegi v tujini, je za nastanek nesreč vedno krivdo treba poiskati v nas samih. Pri tem pa so, kot kaže, naši strokovnjaki besedo človek očitno napačno prevedli v voznik. Evropa je namreč pri soustvarjanju t. i. vizije nič mislila na projektante, inženirje, graditelje cest, konstruktorje vozil, vzgojitelje in učitelje v šolah, starše, graditelje prometno varnostnega sistema, inštruktorje v avto šolah in treningih varne vožnje, pravnike itd… In vsi ti so odgovorni tistemu, ki ima tenkočutni posluh, smisel, občutek, moralno moč povezovanja izgradnje prometno varnostnega sistema z jasno odgovornostjo do sebe, vseh državljanov, ministra in nenavsezadnje do predsednika vlade in države. Zadnji na podlagi dolgoletne nezadostne ocene zagotovo zardevajo pred svojimi evropskimi kolegi. Prav bi bilo, da bi pred svojci žrtev prometnih nesreč zardevali tudi tisti v državi, ki jim do danes ni uspelo odgovorno postaviti varnega prometno varnostnega sistema na slovenskih cestah in od besedice varno samo varno sedijo v svojih družbeno odgovornih foteljih!

Robert Štaba, sekretar AMZS komisije za vzgojo in varnost


V bistvu nimam niti najmanjše pikice za dodat. Tole naj si kur.čič Žlender in ostali podobni preberejo in malce zamislijo. Oz. ker vem, da se ne bodo niti najmanj zamislili, bi jih morali njihovi nadrejeni zbrcat v rit in nastavit komplet novo garnituro.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Temu spisku verjame lahko samo nekdo, ki še ni bil v Sloveniji in ki še ni videl, kako povprečen Slovenski voznik vozi.
Kdor je že kdaj bil v Sloveniji in pošteno opazoval kulturo Slovenskih voznikov, bo lahko takoj ugotovu poglaviten vzrok za slovensko klavnico.
A je avtor tega spiska iz Motorevije slep?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Zanimivo, da ta balkanski norec ob prestopu meje z Avstijo nenadoma postane normalen voznik.
grims-1.gif

Sicer pa pejt malo do Srbije pogledat, pa boš tam videl, kaj je balkanska n(m)orija.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Krivec je vedno voznik, in to ŽIV voznik.
če se bo pred tabo zgodila nesreča in boš zaletel v razbitine boš kriv ti, ker nisi upošteval varnostne razdalje, če boš preživel. Če pa ne boš preživel (tako kot tisti na dolenjki) bo pa kriv tisti, ki je prvo nesrečo povzročil. Je treba tud pokasirat od koga, od mrtvega bolj težko država kaj dobi.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Se strinjam. očitno je tekstopisec tujec, ki živi v tujini. "Slovenec" oz državljan slovenije je v tujini normalen voznik, samo prvo uro oz. prvih 100 kilometrov. Kasneje izbruhne na dan njegov nrav. Tko je, take so moje izkušnje....ni bilo dolgo nazaj, ko smo se peljali iz Kitzbuhella nazaj v domovino. Vsi vozimo v koloni, tudi motoristi(??!!) in kdo je prehiteval kolono z hitrostjo krepko nad omejitvijo? Mariborčan, slovenec.
Vedno je kriv VOZNIK!
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Zanimivo, da ta balkanski norec ob prestopu meje z Avstijo nenadoma postane normalen voznik.
Res je to zanimivo.
Čeprav midva oba veva zakaj. To je zato, ker ta balkanski norc ve, da v Avstriji ni heca in ga bodo štrafali za delanje pizdarij. In to orenk. Pri nas se je ta balkanc zavedal, da ga za delanje svojih pizdarij ne bo doletela kakšna huda kazen, zato je vozil po balkansko.
Zadnji rezultati kažejo, da se počasi tile balkanci začenjajo zavedat, da tud pri nas ne bo več dolgo za hecat se. Kazni so kar lepo zasoljene, še bolj bodo, če bo treba in balkanc se samo kazni boji.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Dobro napisano
smile-1.gif


Zanimivo, da obstaja dobra statistika t.i. "črnih točk", kjer je veliko prometnih nesreč, a da bi kdo kaj naredil... to pa ne. Saj je itak voznikova krivda.

Zdaj pa so začeli še z "angleško" metodo. Stacionarni radar v vsako vas.... pardon ... na vsako ravnino, kjer je omejitev 70km/h.
priden.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ja v Avstriji je problem v tem, da te ne pustijo dalje dokler ne plačaš kazni. Pri nas pa se ti jebe saj ni potrebno takoj plačat.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Krivec je vedno voznik, in to ŽIV voznik.

(Gorenjci lahko potrdijo slednje):

Pred leti se je na gorenjski AC zgodila prometna nesreča.. Ledena cesta..Verižno trčenje... Eno gospo je zaneslo v ograjo, obrnilo vozilo (ne na streho), posledično je bilo vpletenih xy vozil. Kriva je bila gospa, ker ni prilagodila hitrost razmeram na cesti... Razumljivo
zmaga.gif
..

Kak teden kasneje se ponovi štala... Ledena cesta, verižno trčenje..Vpletenih nekoliko manj vozil... Skoraj ista lokacija.. Ob ograjo (se ne spomnim točno) prtisnlo in obrnilo provido.. Krivi so bili darsovci (?), ker niso posipali ceste...

Vprašanje: (Skor) ista lokacija, ista prometna nesreča... Zakaj je nekje kriv voznik (živ, itak), drugje se pa najde izgovore?


Še en podoben primer.. Vijugasta cesta iz Podpeči proti Tomišlju... Zdrs avta iz ovinka v škarpo. Pride policaj, napiše neprijagojena hitrost. `Divjaku` skrivi/blokira prednje desno kolo, zato kliče avtovleko. Policaj je svoj del opravil, pelje po cesti naprej (na kraj nesreče pride v kontra smer kot un voznik). Pri petrolu obrne in se vrne po isti cesti, kot je prišel. Uni nalagajo avto, policaju zdrsne in butne prednjo desno stran odbijača.. Ga je samo prosil, če mu vrne zapisnik in ga je popravil na Nesplužena in ledena cesta/tuja krivda (nekej v tem smislu)..
wink-1.gif



Za provido se je bralo na Alterju (se mi zdi), pri drugi sem bil zraven (pomagal nalagat avto).
Hecno, kolk hitr je nekdo drug kriv, ko je policaj vpleten v nesrečo
wink-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
[quoteZanimivo, da obstaja dobra statistika t.i. "črnih točk", kjer je veliko prometnih nesreč, a da bi kdo kaj naredil... to pa ne. Saj je itak voznikova krivda.]

[/QUOTE]
Ti na teh črnih točkah upoštevaj prometno signalizacijo, znake in predpise, pa bo glih tako dobro, dokler se te črne točke ne sanirajo!
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Citat:
upoštevaj prometno signalizacijo, znake in predpise

Lahko vse to upoštevaš, pa če je cesta svinjska, brez oprijema in ima naklon v napačno smer, ti tudi počasna vožnja in previdnost včasih ne pomaga.
priden.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
a tak je pri tebi ko naredijo spisek da je BMW x6 med bolj grdimi to je za verjet ko pa pride kaj takega pa ni?
confused-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ta članek je zgolj mnenje enga dinamičnega novinarčka, ki dela za neko avtomobilistično revijo. In v takšnih revijah je bolj malo takih uslužbencev, ki ne vozijo radi hitro. Kot tudi pri formuli težko najdeš enga umirjenga voznika. V takšnih panogah so pač norci na kupu in jasno je, da bodo obračali vodo na svoj mlin.
O grdobi BMWja je bla pa narejena raziskava in anketa mnogih ljudi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Stardec: črne točke so znane desetletja, prav tako razlogi, pa se je malo katera točka kvalitetno "sanirala". sanirala se je (kratkoročno) poceni način s postavitvijo prometnega znaka, ki opazarja na veliko neveranost in zmanjšuje hitrost seveda.

Poznam križišče v LJ ob obvoznici kjer ni dežja ko ne bi pokalo....omejitev so dali na 40, vendar verjemi da bi jo morali dati na 20 ali manj če bi hoteli prilagodit razmere na cesti. Ampak na 20 jo pa seveda ne upajo dat (vsaj ne iz razloga slabega asfalta), kakšnih vrtcev pa tudi ni v bližini ker je sredi njiv....

Če bi zavarovalnica ki plačuje škode na avtih v tem križišču mal zaropotala , bi vsako leto znova lahko preplastili tistih nekaj 100m2 asflata. Tako pa zavarovalnica mirno plača iz AO oziroma kaska in raji dvigne premijo....

Problem je v izjemno gladkem asfaltu (in drsečem v mokrem), precejšnjem kontra naklonu (ko se že ravno kregamo o naklonih pri AC). Nekdo ki zavija v križišču ima v dežju veliko možnosti da se znajde na nasprotnem pasu. Če ne šele med zavijanjem, pa že med zaviranjem ko ga potegne na nasprotni vozni pas... pa je se nič ne premakne....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
glede teme:
Bežno poznam Štabo in delo SPV, kjer je Žlender res "legenda" brez primere. Če se njemu kaj zgodi, se bo v sloveniji prometna varnost zagotov najmanj 5 x poslabšala. Bo takoj 1000 mrtvih letno...
Upam, da komu uspe malo zaropat po teh krogih....ker nekateri se res že malo dolgo pasejo in nam vedno isto meglo prodajajo..
Sedaj ko ugotavljajo da niti astronomsko visoke kazni (dolgoročno) ne pomagajo bodo nekateri "novi" spet začel toplo vodo odkrivat, da višanje denarnih kazni ne pomaga bistveno dolgoročno k prometni varnosti..
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Svetovna tema za stardeca. Sam sploh ni več zanimiv, pristen, zabaven, trdoglav in prodajalec megle kot je bil pred nekaj meseci. Kdo ga je nadomestil?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Zanimivo, da se s tem člankom strinjate uglavnem dinamiki.
Res zanimivo.
Za vas dinamike obstaja vse polno črnih točk in nebroj drugih razlogov za nesreče. Le nase ne pomislite, če ste mogoče samii krivi za kaj.
Zame ni nobene črne točke če je ta točka označena, al pa vidna. Držiš se oznak, prilagodiš vožnjo vremenskim in ostalim razmeram, pa je. Tud če so meterske luknje na cesti označene ali dovolj vidne, to ni noben problem. Upoštevaš oznako pa greš mimo te luknje s primerno hitrostjo, da te ne zanese. Vi maste pa skoz neke probleme s cestam itd...
Če voziš prilagojeno, potem tudi več in še pravočasno vidiš. Če pa se greš dinamiko, pa spregledaš in narediš pizdarijo, pol pa obtožuješ vse, samo sebe ne.
 
Nazadnje urejeno: