V Sloveniji krivec zgolj voznik

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Škoda, da so pravega stardeca nadomestili s tako plehko kopijo.
Me krešendbutlavt opazuje in grozi. Ampak, ko bom imel enkrat vsega dost, jih boste spet slišal vsi po vrst. Se ne sekiram za ban.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Tista anketa o BMW ju je le mnenje par ljudi od celote dobri 6 milijard! Ni preveč relevantno!
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Hja več kot eden jih je sigurno bilo, za razliko od tega članka, ki ga je skupaj sklamfal samo en dinamik, ki hoče za svoje zelo verjetno zganjanje pizdarij okrivit nekoga druzga, namest sebe..
Saj sem reku, kaj tazga bodo verjeli samo tisti, ki še nikol niso bli v Sloveiji. Kdor vidi kako se vozi pri nas mu je zadeva totalno jasna, da je tačlanek navadna budalaština enga dinamika.
Saj vidim, kako vozite. Pa še celo sam poveš kako bedasto voziš. kaj se čudiš pol?
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kje sem napisal da bedasto vozim?
bonk.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Prov maš, nekaj hoče plavat pa se mi zdi da bo kmalu potonil.

No whatever, sedaj bo pa treba še kaj napisat, ko sem že bil obtožen, da se strinjam z napisanim. Jaz se z zgoraj napisanim ne strinjam. Stardec spet maš prav
smile-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Upam, da komu uspe malo zaropat po teh krogih....ker nekateri se res že malo dolgo pasejo in nam vedno isto meglo prodajajo..
Sedaj ko ugotavljajo da niti astronomsko visoke kazni (dolgoročno) ne pomagajo bodo nekateri "novi" spet začel toplo vodo odkrivat, da višanje denarnih kazni ne pomaga bistveno dolgoročno k prometni varnosti..
Napačno predvidevaš.
Zdej bodo ugotovili, da je varnost slaba, nesreč preveč in to zato, ker so kazni premajhne. Pa da bo zvečanje kazni zmanšalo število prometnih nesreč in folk bo navdušen nad zvišanju kazni, saj si želijo večjo varnost.

Dokler bo država dobro služila na račun prekrškov in nesreč, ne pričakuj, da se bo glede varnosti kaj bistveno spremenilo.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
če se bo pred tabo zgodila nesreča in boš zaletel v razbitine boš kriv ti, ker nisi upošteval varnostne razdalje, če boš preživel.

No, no, ne pretiravaj. Celo policaji in sodniki ponavadi vedo, kaj pomeni "varnostna razdalja"... Je razlika, če nekdo pred teboj zavira, ali pa se zaradi nesreče ustavi v 0,5 metra. Pri prvem ponavadi varnostna razdalja pomaga, pri drugem pa dostikrat na žalost ne.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Krivi so vozniki, neuporaba smernikov, nenadno menjavanje pasov, prehitevanja v škarje in še kaj. Poleg vsega pa luknjasta cesta, pa niti toliko niso da bi vsaj označili to, kaj šele popravili. Ni čudno da je vse v taki ***** kot je.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Svetovna tema za stardeca. Sam sploh ni več zanimiv, pristen, zabaven, trdoglav in prodajalec megle kot je bil pred nekaj meseci. Kdo ga je nadomestil?

323907846_fac286b1b7.jpg
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Upam, da komu uspe malo zaropat po teh krogih....ker nekateri se res že malo dolgo pasejo in nam vedno isto meglo prodajajo..
Sedaj ko ugotavljajo da niti astronomsko visoke kazni (dolgoročno) ne pomagajo bodo nekateri "novi" spet začel toplo vodo odkrivat, da višanje denarnih kazni ne pomaga bistveno dolgoročno k prometni varnosti..
Napačno predvidevaš.
Zdej bodo ugotovili, da je varnost slaba, nesreč preveč in to zato, ker so kazni premajhne. Pa da bo zvečanje kazni zmanšalo število prometnih nesreč in folk bo navdušen nad zvišanju kazni, saj si želijo večjo varnost.

Dokler bo država dobro služila na račun prekrškov in nesreč, ne pričakuj, da se bo glede varnosti kaj bistveno spremenilo.

Beri mojo prvo besedo
smirk-1.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Saj je čisto ok. Temu se strokovno reče objektivna odgovornost - če se poenostavi: ker si voznik/povzročitelj, si kriv, saj objektivno upravljaš vozilo, razen če dokažeš, da razlog za nesrečo izvira izven tvoje sfere - samo dokazat moraš pa ti da razlog izvira od drugod. Pri subjektivni odgovornosti je obratno - napaka ti mora biti dokazana, šele potem si kriv. V bistvu gre za obrnjeno dokazno breme.
Zdaj si pa predstavljajmo da bi morala policija/tožilstvo dokazovati da si ti kriv in ne cesta/slabo vreme/PMS stare mame... Avto je pač nevarna stvar in ker jo imaš v oblasti si objektivno odgovoren za delovanje, seveda pa lahko vedno dokažeš nasprotno (samo odpoved bremz je konec koncev napaka tistega ki jih ni vzdrževal, razen če se dokaže npr. serijska napaka... kar npr. v ZDA ni redko).
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Jaz mislim, da bi bilo ne glede na vse že skrajni čas, da se na področju prometne varnosti v tej naši lepi državinekaj konkretno premakne. Jaz bi izpostavil vsaj dva ukrepa:
- zamenjat garnituri z Žlelndrom načelu, on tam sedi še iz pamtiveka naredil pa ni nikoli veliko
- zaostriti je potrebno odgovornost upravljalcev cest, ki se že kar veselo delajo norca iz slovenskih voznikov.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
če se bo pred tabo zgodila nesreča in boš zaletel v razbitine boš kriv ti, ker nisi upošteval varnostne razdalje, če boš preživel.

No, no, ne pretiravaj. Celo policaji in sodniki ponavadi vedo, kaj pomeni "varnostna razdalja"... Je razlika, če nekdo pred teboj zavira, ali pa se zaradi nesreče ustavi v 0,5 metra. Pri prvem ponavadi varnostna razdalja pomaga, pri drugem pa dostikrat na žalost ne.
Dobro poznam primer, ko se je zgodila nesreča, en ni mogel pravočasno ustavit in je naletel in bil zato kaznovan. Ker ni imel zadostne varnostne razdalje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Ta članek je zgolj mnenje enga dinamičnega novinarčka, ki dela za neko avtomobilistično revijo. In v takšnih revijah je bolj malo takih uslužbencev, ki ne vozijo radi hitro.

Ni novinarček, je človek, ki se dolga leta ukvarja s prometno varnostjo. Nikoli ni bil novinar ali kaj podobnega, nikoli ni bil pisec te ali katere druge revije, le tu ali tam napiše kak strokoven članek na temo varnosti ... Če se prav spomnim, je bil nekoč prometni policist, bil potem dolgo na SPV (in v obeh službah sodeloval pri krotenju slovenskih voznikov), sedaj se ukvarja s prometno varnostjo na AMZS ... Skratka promet pozna z vseh plati ...


Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Čeprav midva oba veva zakaj. To je zato, ker ta balkanski norc ve, da v Avstriji ni heca in ga bodo štrafali za delanje pizdarij. In to orenk.

In ker so v Avstriji tudi 10x nižje kazni za enake prekrške? Recimo prekoračeno hitrost?

Ja, res obvladaš, ni kaj. Pejt rampe dvigat, pa pazi, da je komu na avto ne spustiš. Aja, saj je vseeno. Ti bi itak rekel, da se je oni pripeljal z neprilagojeno hitrostjo ...

Benti, sem upal da si bebo do konca izginil s foruma, pa vidim, da si se vrnil zniževat povprečni IQ. Pa ravno sem spucal listo ignoriranih uporabnikov. Nič hudega, te takoj dodam nazaj - kar pomeni, da se ti ni treba trudit z odgovoro, razen če hočeš pred drugimi dokaza kako kratkega imaš ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
KSZ.

V Sloveniji sta dva problema. Prvi je sistem, država, policaji, cestarji. Če se razbije policaj, je kriva cesta, če se razbije navaden državljan, je kriva neprilagojena histrost. To je žalostno dejstvo, ki kaže na sistematično izkrivljanje zakonov in resnice. Vsi ljudje so enakopravni, le da so eni pač enakopravnejši od ostalih, recimo policaji, ko se raztrobijo na cesti po lastni neumnosti.

Drugi problem so sami šoferji. Šoferska kultura je v Sloveniji na psu. Vsi so živčni, zapovrh pa niti ne upoštevajo osnovnih prometnih predpisov. Smerokaze se ne uporablja, živčno se divja in prehiteva vse povsod, tudi pri polni črti v nepregledni ovinek. Odgovorosti ljudje torej nimajo, če nad njimi ne visi grožnja respresivnega aparata. Zato so Slovenci v tujini pač ovčke, ker se boje, v Sloveniji se ga pa serje na veliko.
Zmožnost, da Slovenci lahko vozijo normalno, se mi je pokazala danes popoldan na avtocesti LJ - Postojna. Par kilometrov pred cestninsko na Logu se je en dinamik totalno raztrobil v betonski steber (verjetno je pokojni). Ob pogledu na to kalvarijo je verjetno folku kliknilo v glavi, saj danes popoldan na tem odseku avtoceste po tej nesreči nisem visem videl živčnega divjanja in prehitevanja vse povprek, kar je klasika za pot proti Primorski v petek popoldan, ko se na jug k babici odpravijo vsi slovenski dinamiki in vikend šoferji prepihat ventile v njihovih avtomobilih. Jaz sem zato, da se torej take orenk razbitine pustijo ob cesti za zgled. Tisti panoji, da hitrost ubija niso niti četrtino tako kul kot ena razbitina, kjer je kak dinamik spustil dušo.

Ogo
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Skupek zafustriranih norcev ki v tej drzavi kao urejajo prometno problematiko ima rezultat zadnjih 20 let dela edino in samo tale da so kazni dvignili do 10 x visje kot v pravih zahodnih €u drzavah.
Da se tu na tem delu balkana v bistvu vozimo ze spet po makadamskih cestah ki so nam jih stoletje nazaj zgradili Italiani in Avstrici za konjske uprege,to ocitno nikomur ni mar...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
ogo: glede razbitin se nekako strinjam... samo država ima popolnoma drugačno mnenje.
Niti sveče ne pustijo ob cesti, kaj šele razbitine.....potem reklamne agencije in tiskarji nič ne azslužijo...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
@all:
V SLO že velja zakon, tudi izvajati se bo začel, da bodo MORALI vsi mladi vozniki pred pridobitvijo pravega vozniškega dovoljenja (torej po 20 letu starosti) tudi OBVEZNO opraviti osnovni tečaj varne vožnje. Kjer bodo, če ne drugega, na lastni koži doživeli, da sploh niso tako super duper vozniki kot mislijo.
Dejansko bi priporočal vsem ,da to opravijo, da sa malo zamislijo kako dejansko ne znajo voziti, sedeti pravilno za volanom, kako niti pod slučajno ne obvladujejo avta na spolzki ali mešani podlagi. MTL je bil, se mi zdi, precej vase prepričan kako je dober, ker se je malo igral z ročno po snegu.... Pa se mi zdi da temu ni bilo ravno tako.
Sicer pa, vsi dinamiki, ki imate 13 pik in več lahko pričakujete poziv pristojnega organa, da boste šli na podoben tečaj za zbijanje pik. Samo tak tečaj potem stane 380 EUR in še 450 EUR kazni, če se ne odzoveš na napotitev...
evil.gif

So bili prejšnjo soboto tam pijančki in dinamiki, ki so mislili kako znajo... Tipo s terencem ni bil sposoben speljati na klancu, mu je avto zdrsnil za 10 metrov... Isto je mislil kako obvlada avto v spolzkih zavojih in pri odnašanju zadka... Malo morgen... Dinamik...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Skupek zafustriranih norcev ki v tej drzavi kao urejajo prometno problematiko ima rezultat zadnjih 20 let dela edino in samo tale da so kazni dvignili do 10 x visje kot v pravih zahodnih €u drzavah.
..

Ko ti bo trgovec isto blago začel prodajat postopoma po 10x višji ceni, kupce pa prepričal, da bodo blago še hvalili, oz. bodo celo trdili da je blago še prepoceni, da bi bilo treba cene še zvišat.......je to slab trgovec ali dober? al zafrustriran?

Isto je v prometu. Žlender je car, uspel je kazni povečat za 10x v zadnjih 10tih letih, pa mu večina ljudi še ploska, ker vedno zna ljudi še prepričat, da zvišanje kazni pa pomaga k varnosti. Mnogo mislijo da so kazni še premajhne, Pa nobenga ne poznajo, da se je ubil zato, ker je bla kazen za tist prekršek npr samo 500€, če bi bila kazen 1000€ bi pa peljal po predpisih.
Sm večkrat vprašal, kolk bi morala bit kazen za prehod čez železnico, da tis v Cirkovcih nebi zapeljal pod vlak? Pa nikoli dobil odgovora.
Večini še vedno ni jasno, da si država z višjimi kaznimi samo polni proračun, v resnici jim pa za varnost ni mar. Le zakaj bi si žagala vejo na kateri sedi, saj z prekrški in nesrečami dobro služijo. Država kvečjemu stremi k še večjemu zaslužku.

Žlender je državi prislužil ogromno denarja, (sej zato je tud plačan od države) ljudi odira za povsem nepomembne prekrške, ti mu pa še ploskajo. Kaj si država lahko želi lepšega?
Namesto da bi se ljudje pobunili in vrgli vlado, ki predlaga njegove zakone. Je dovolj servilnih slovencev, ki oblastnikom verjame vse, kar jih naplahtajo. Tud tu na forumu.

Kaj pa rezultati višjih kazni? Ljudje se še kar pobijajo, vozijo pijani, ........policaji pa veselo kasirajo na normo.
In ko se bo izkazalo, da se kljub višjim kaznim še pobijajo, bodo kazni še povečali, ljudje pa spet ploskali, kot vedno dosedaj.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Glavni problem niso kazni, temveč neustrezno izvajanje kaznovalne politike. To kar si napisal. Policaji delajo na normo, kar ima več posledic.
Prva je, da gredo kasirat tja, kjer je najlaže, torej je varnost v prometu sekundarnega pomena, kvantiteta kasiranja kazni pa primarnega pomena.
Druga je, da kaznujejo voznike za minorne prekrške ali pa si zakone celo prilagajajo na svoje ter neobstoječe prekrške kvalificirajo v prekrške, pač po sistemu vsi enakopravni, samo mi smo enakopravnejši, ker smo policaji in nam nič ne moreš.
Tretja je, da policajev nikoli ni tam, kjer bi morali biti, torej na lokacijah, kjer so zastoji ali pa velika pogostnost nesreč, ker pač to zbija finančno donosnost.
Torej ves sistem je bil postavljen ne za večjo varnost, temveč za izi kasiranje. To je problem. Seveda se izgovarjajo na večjo varnost, samo realnost govori svoje.

Ogo